Három rádióval bővül 2021. január elsejétől az Atmedia portfóliója, a multimédiás kereskedőház értékesíti majd a Retro, a Rádió1 hálózat és a BestFM Budapest reklámidejét is.
A mostani bejelentés egyben azt is jelenti, hogy jövő évtől országos rádió kizárólag az Atmediánál lesz elérhető. Emellett a portfólió tagjai ki tudnak szolgálni fővárosi, helyi vagy regionális hirdetőket is, mivel a kereskedőház értékesít kettő budapesti és számos hálózatos rádiót is – derül ki az Atmedia közleményéből.
„Multimédiás kereskedőházként eddig is elkötelezettek voltunk a rádiós piac fejlesztésében, és ezt a munkát jövőre a legnagyobb rádiós portfólió képviselőjeként még nagyobb lendülettel végezzük majd. Továbbra is mindent megteszünk, hogy a rádió, mint médium a hallgatottsági adatainak megfelelő súllyal szerepeljen a reklámtortában. A rádiós portfóliónk kiszolgálását is megújítjuk, ezért önálló rádiós igazgatóságot és promóciós osztályt hozunk létre.” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója. A vállalat ügyvezető igazgatója ezen túl kiemelte, hogy a növekvő rádiós portfóliójuk még inkább támogatja cégük multimédiás stratégiáját.
A kereskedőház rádiós üzletága a közrádió 4 országos csatornájának (Kossuth, Petőfi, Bartók, Dankó Rádió) értékesítésével indult, majd tavaly kibővült a közel 300 edzőteremben online elérhető FitRadio-val. Az Atmedia rádiós portfóliója a kezdetektől jelentős piaci részesedéssel bírt, hiszen idén is közel 4 millió hallgatót érnek el hetente, és az újabb országos lefedettségű rádióadók érkezésével ez a szám szignifikánsan emelkedik. A multimédiás kereskedőház kibővülő rádiós portfóliójának heti hallgatói elérése közel 80%-os a 15 év feletti lakosság körében.