- Hirdetés -

Rákapcsolt az okosotthon-élményre az IKEA

|

Az IKEA összekapcsolhatóvá teszi a DIRIGERA hubot a Matter-szabvánnyal, hogy még jobb és egyszerűbb okosotthon-élményt biztosítson. A fejlesztésnek köszönhetően az IKEA hubhoz csatlakoztatott okostermékei szeptember 11-től kompatibilisek az összes Matter-szabványt használó okosotthon-platformmal.

A Matter az okosotthon-iparág új szabványa, amely lehetővé teszi a különböző márkájú okostermékek zökkenőmentes összekapcsolását és együttműködését. A szabvány bevezetésének első lépéseként az IKEA a DIRIGERA hubot frissítette, hogy bármilyen Matter-kompatibilis rendszert támogasson. Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy az IKEA összes Zigbee alapú okosterméke kommunikálhasson más Matter-kompatibilis eszközökkel és platformokkal, tovább növelve az okosotthon-élmény kényelmét és hozzáférhetőségét.

„Az IKEA-nál elhivatottak vagyunk az egyszerű és mindenki számára elérhető okosotthonok kialakítása iránt. Szem előtt tartva vásárlóink igényét a könnyeden összeegyeztethető okostermékekre, a DIRIGERA Matter-kompatibilitásának bevezetésével jelentős lépést teszünk a zökkenőmentesebb és átjárhatóbb okosotthon-élmény megteremtése felé. Ennek köszönhetően minden eszköz képes lesz egyszerűen és hatékonyan együttműködni” – mondta el Damir Smrkovic, az IKEA of Sweden platform- és technológiai vezetője.

Az IKEA eltökélten dolgozik azért, hogy bármely Matter-kompatibilis ökoszisztéma zökkenőmentesen kapcsolódhasson az IKEA okostermékeihez, elősegítve az okosotthon-iparágon belüli nyitottságot és átjárhatóságot. A Connectivity Standards Alliance (CSA) egyik első vezetőségi tagjaként az IKEA aktívan hozzájárult a Matter-szabvány fejlesztéséhez, amellyel világszerte bővítette az okoseszközök nyújtotta lehetőségeket.

„Ugyan az okoseszközöket sokan bonyolultnak találják elsőre, az IKEA termékeivel egyszerűen integrálható a technológia a mindennapokba” – jegyezte meg David Granath, az IKEA of Sweden termékválasztékért felelős vezetője, majd hozzátette: „Az otthoni életben szerzett több évtizedes tapasztalatunk és az innovatív technológia segítségével csökkentettük az akadályokat és növeltük az okoseszközök nyújtotta kedvezőbb mindennapi élet elérhetőségét.”

A Matter-kompatibilis DIRIGERA hub minden olyan IKEA áruházban elérhető lesz, ahol kapható az okoseszköz, és a világítás, a hang, a légtisztítás, a távvezérlők és az érzékelők kategóriájába tartozó IKEA-termékeket támogatja majd, biztosítva, hogy a felhasználók egyedi igényeiknek és preferenciáiknak megfelelő, hálózatba kapcsolt otthont hozhassanak létre.

Az IKEA elkötelezett amellett, hogy a meglévő termékek frissítésével és újak bevezetésével folyamatosan bővítse és javítsa okosotthon-kínálatát, és a jövőben további frissítésre és bejelentésre lehet számítani.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...