Két díjat is besöpört az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon.
Az European Excellence Awardon hat shortlistes nevezésük közül kettővel érdemelték ki a díjat. A Mastercard megbízásából készült Készpénzmentes Zóna kampány zsebelte be az elismeréseket: mind B2B kommunikáció, mind pedig régiós (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia) kategóriákban győztesként került ki a kampány.
A kampányról:
Megbízó: Mastercard
Kampány: Készpénzmentes Zóna
Kategóriákban győztes: B2B Communications; és a Regional: Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia
A Mastercard Készpénzmentes Zóna kampányát valódi szakmai innovációként élték meg az Uniomedia szakemberei: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok. A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.