Az Eventiada IPRA Golden World Awards 2019-es kiírásán a Lounge Communication nevezése a „Best Social Project” kategória shortlistjére került. „A Föld sem eldobható” („There is No Second-Hand Earth”) szemléletformáló kampány a Jófogás.hu-t üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. megbízásából készült.
Hol kezdődik a környezettudatos gondolkodás? Egy bambuszból készült fogkefénél? A csomagolásmentes boltban tett első látogatásunknál? Az élet mely területein tudunk mi is hozzájárulni a fenntarthatósághoz? Akár tudtunkon kívül. A használt árucikkek környezetóvó szerepéről például még a „zöld forradalom” ellenére is kevés szó esik, a vásárlók és az eladók elsősorban a gyakorlati és a pénztárcabarát szempontokat tartják szem előtt.
A Lounge Communication a Jófogás.hu piacvezető apróhirdetési oldallal közösen ezt a percepciót árnyalta. A használt árucikkek ugyanis segítenek a túlfogyasztás lelassításában, akár még nyári kikapcsolódás közben, Magyarország két legnépszerűbb strandján is. A környezettudatos strandolási szokásokról elvégzett felmérés eredményein alapuló integrált kampány ezért a hagyományos, illetve social PR-kommunikációs eszközökön és csatornákon kívül két helyszíni kitelepüléssel, Jófogás Repoharakkal és Jófogás Strand Élménykölcsönzővel (ingyenesen kölcsönözhető strandeszközökkel és fenntartható nyereményekkel) is támogatta a célcsoport elérését és bevonását.
Az Eventiada IPRA Golden World Awards a kelet-európai és a közép-ázsiai régiók legrangosabb nemzetközi PR-versenye, amely idei kiírására összesen 13 országból érkezett több száz nevezés. A díjkiosztót november 12-én, Moszkvában tartják.