- Hirdetés -

Rangos zsűri a mobilos filmfesztiválon

|

Idén – a globális helyzethez igazodva – az online térben rendezik meg a Prof. Karl Bardosh, a mobilfilmgyártás úttörőjének nevéhez köthető MagentaFilm Magyar Mobilvideó Fesztivált, és a fesztivál keretében kiírt pályázat kiemelt témáját is ez a mindannyiunk életét befolyásoló szituáció adja: a koronavírus-helyzet egyéni szemszögből.

A fesztivál online megvalósításában és széles elérésének biztosításában nagy szerepet játszik a Telekom mint főtámogató, a magas szakmai színvonalról pedig a rangos zsűri gondoskodik.

A zsűri tagjai:

Zsűrielnök: Prof Karl Bardosh – rendező, egyetemi tanár, a New York Egyetem Film/TV Tanszékén a Telefonos Filmezés kurzus vezetője, az Amerikai Magyar Televízió igazgatója

Kalamár Tamás – producer – showrunner, Bátrak földje (RTL)

Kardos Sándor – Kossuth-dijas operatőr

dr. Kollarik Tamás – igazgató, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem

dr. Muhi András – Oscar-jelölt filmproducer, CEO, FocusFox

dr. Szekfű András, PhD. – c. egyetemi tanár, filmtörténész, NFI Filmarchívum

dr. Takó Sándor – CEO, Film Hungary

Pentelényi László – igazgató, Francia Új Hullám Kiadó

A zsűri Telekom által delegált társelnöke: Kovács András Péter – marketingkommunikációs vezető

A részletes pályázati kiírás és információk a fesztivál állandóan frissülő Facebook oldalán olvashatók, továbbá itt tekinthetők meg a Telekom mobiltelefonos filmkészítésről szóló, ismeretterjesztő mentor live-jai is a következő ütemezésben:

Május 8. 10.00 – Deák Kristóf Oscar-díjas rendező

Május 13. 10.00 – Regős Ábel rendező

Pályázni május 22-ig lehet max. 3 perces, mobillal rögzített videók formájában, a leadott pályamű műfaja nem kötött, az lehet dokumentumfilm, rövidjátékfilm, zene klip vagy animációs film. Az elkészült rövidfilmeket WeTransfer, vagy Google Drive linkekként várja a Fesztivál zsűrije. A versenyből automatikusan kizárásra kerülnek a pornográf, politikai és vallási témájú alkotások, az a szervezők kérik az alkotókat, hogy a szociális távolságtartás érdekében legalább 1.5-2 méter távolságra legyenek egymástól azok, akik a forgatáson részt vesznek, illetve tartsák szem előtt a további, hivatalosan közzétett szabályokat is.

A zsűri által kiválasztott 10 legjobb filmet bemutatják a New York-i Egyetem telefonfilmes seregszemléjén, valamint ezen filmek nevezésre kerülnek a GlobalShortfilmAwards mobilfilm kategóriájában. A 10 legjobb film alkotói között egy DJI Osmo képstabilizátor is gazdára talál. Amennyiben arra érdemes alkotás érkezik a pályázatra, a Telekom az alkotóval egy maximum bruttó 1 000 000Ft értékű szerződést köt, melynek révén a kiválasztott pályamű bekerülhet a Telekom reklámszpotjába, emellett pedig a MagentaKraft nevű platformján keresztül bruttó 350, 180 és 60 ezer forintos különdíjakkal is jutalmazza azokat a pályázókat, akik filmjükben a digitalizáció adta megoldásokat keresik, illetve bemutatják a digitális összefogás erejét a jelenlegi kényszerű izoláció közepette.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...