Kreatív reklámügynökségként a hagyományos reklámajándékok mellett a kreatív megoldásokra koncentrálnak.
Valójában egy restartról beszélhetünk, hiszen a közel negyed évszázados múltra visszatekintő marketing ügynökség életének első szakaszában meghatározó szerepet töltöttek be az olyan szolgáltatások, mint a nyomdai gyártások, produkciós ügyintézések, dekorációk és reklámajándékok – mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója. Mint megtudtuk, abban az időben az ügynökség éves bevételének közel felét ez az üzletág adta. A 2010-es években a full service irányvonal indításának és a digitális megoldások előretörésének „lett áldozata” a produkciós ügyintézés, vagy ahogy az operatív vezető mondja: valójában nem áldozata lett, hivatalosan nem szűnt meg, csak más üzletágak kiépítésére nagyobb igény mutatkozott.
Régóta láttuk, hogy az Armadillo hosszútávú partnerkapcsolatra épülő üzleti modelljéből hiányzik az erős lábon álló produkciós ügyintézés. Közel száz projektünk fut egyszerre, ezek többsége természetesen kampányokhoz és folyamatos havi reklámügynökségi szolgáltatásokhoz köthető, viszont ennek 10-15%-a eddig is igényelte a gyártásokat. Annál azonban többet szeretnénk, mint csak mellékesen kiszolgálni a meglévő ügyfeleinket. Látjuk a piaci rést, az emblémázott szájmaszkok, fertőtlenítők, antibakteriális tollak mellett nagy hangsúlyt fektetünk az egyedi céges megoldásokra – és az elmúlt évek kampányigényei is ezt támasztják alá. Reklámügynökségként ezt a kreatív pluszt tesszük hozzá, és látjuk, e nélkül nem is lenne értelme belevágni – emelte ki Arany Gábor.
Az újraindulás időzítése nem véletlen, a Q4-es, karácsonyi céges reklámajándékozási tortából szeretne az Armadillo egy nagyobb kóstolót harapni.