A színes programválaszték mellett egy fontos bejelentésre is sor kerül az holnap kezdődő Média Hungary konferencián, ugyanis az esemény első napján derül ki a teljes tavalyi reklámköltés. A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete a keddi napon délután, a konferencián publikálja a 2016-os televíziós költéseket.
Holnap kezdődik a Média Hungary konferencia, amely idén sem múlik majd el fontos bejelentés nélkül. Az év eleji Evolution konferencián ugyanis a Magyar Reklámszövetség csak egy csonka reklámtortát tudott publikálni a 2016-os költésekről, a televíziós költések adatainak hiányában. A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete most a Média Hungary konferencia első napján, a reklám szekció előadás alatt, délután 2 órától jelenti be az előző évi költéseket.
De nem csak a MEME bejelentése miatt lesz érdemes kilátogatni a konferenciára, hanem azért is, mert számos külföldi és ismert hazai szakember előadását meghallgathatják a résztvevők. Erős kezdésre számíthatnak a résztvevők, ugyanis megnyitó utáni második előadást Eppel János, a Porsche Hungária ügyvezető igazgatója tartja, aki évek óta nem adott elő konferencián. A külföldi előadók közül többek között Alex Froment-Curtil, a Vodafone franciaországi képviselője tart előadást, Rebecca Lieb stratégiai tanácsadió a consumer journeyről fog beszélni, Pam Didner marketing tanácsadó a digitális marketing trendjeit vázolja majd fel, John Purkiss a Purkiss&Company társalapítója az intuíció erejéről ad elő, valamint Juan Ramon Zarco nemzetközi vezetési tanácsadó a digitális média újradefiniálását mutatja be a hallgatóságnak.
A hazai ismert előadók közül többek mellett tiszteletét teszi a konferencián Sas István, Kolosi Péter, Bánhegyi Zsófi és Dirk Gerkens is. A hírességek közül Geszti Péter, Puzsér Róbert, Istenes László, D. Tóth Krisztina és Demcsák Zsuzsa is megosztja a hallgatókkal a gondolatait. Természetesen az első nap végén már-már hagyománnyá vált kapcsolatépítő jellegű koncert sem marad el, a jó hangulatról Majka – Curtis és Geszti Péter gondoskodik majd.