- Hirdetés -

Rekordbefektetést kapott egy magyar startup

|

- Hirdetés -

Alig egy évvel előző befektetési körét követően, hazai rekordnak számító, 94 millió dolláros Series B tőkebevonást zárt a magyar csalásmegelőzési startup, a SEON. A befektetést vezető amerikai csúcsbefektető, a Wise, UiPath és Coinbase cégeket 2021-ben tőzsdére vivő Institutional Venture Partners (IVP) mellett, több neves üzleti angyal is csatlakozik a budapesti cég befektetői köréhez. Az új körben is részt vesz a SEON első és többkörös befektetője, a PortfoLion, valamint a Series A kört vezető, meghatározó európai befektetőként számontartott Creandum is.

Életünk egyre meghatározóbb részét töltjük az online térben, akár online vásárlásról, akár közösségi média aktivitásról legyen szó. Az emberek és vállalkozások online jelenlétének bővülése azonban bűnözők egy új generációja számára nyit visszaélési lehetőségeket. A SEON digitális "lábnyom" megoldása valós időben, a szolgáltatók és végfelhasználók számára képes nagyszámú online interakcióból észrevétlenül kiszűrni a visszaéléseket. A cég megoldását már több neves világcég, köztük a KLM, az Air France, a Revolut, a NuBank és a Patreon is használja. Alapítása óta a SEON több, mint 5000 ügyfél 1 milliárd tranzakcióját vizsgálta át, 50 millió eurónyi potenciális kárt megelőzve ezzel.

A cég tavaly valamennyi fontos régióban (az ügyfelek számát tekintve: 42%-os növekedés Európában, 67%-os növekedés Latin-Amerikában és 15%-os növekedés Észak-Amerikában) és szakmai területen (e-kereskedelem, kripto, Buy Now Pay Later, digitális bankok) kiemelkedő eredményeket produkált, ami a 40 éves befektetési múltra visszatekintő IVP mellett számos szakmai angyalt és a korábbi körök befektetőit is arra ösztönözte, hogy támogassák a SEON-t további fejlődési terveinek megvalósításában.

A főleg érettebb fázisú befektetéseiről ismert IVP az amerikai piac egyik meghatározó szereplője, befektetőként olyan cégekkel dolgoztak együtt, mint a Twitter, a Snapchat, a Dropbox vagy a Netflix. A SEON számos sikeres tech cég jelenlegi vagy korábbi vezetőjének figyelmét is felkeltette: többek között a Supercell és a UiPath vezérigazgatói, a Wise technológiai igazgatója, valamint a Slack termékigazgatója is csatlakozott az angyal befektetők köréhez. Nem csak újonnan csatlakozók, de a korábbi lead befektető, a Spotify és a Bolt befektetőjeként ismertté vált Creandum, valamint a SEON-t az alapítás óta elkísérő budapesti PortfoLion Capital Partners is részt vesz a jelenlegi körben.

„A SEON és a mostani Series B kör remek példa a teljes régiós ökoszisztéma számára, hiszen nem csak Tamás és Bence víziója, de az eddig elért eredményei és a befektetőkkel végzett hatékony, hosszútávú együttműködés sem gyakori Európa ezen részén. Reméljük még sokáig tudjuk támogatni az alapítókat céljaik megvalósításában” – mondta el Molnár András, a PortfoLion vezérigazgatója.

„Az ügyfeleinktől folyamatosan kapunk visszaigazolást, hogy azonnali eredményeket biztosító, könnyen elérhető és rugalmas megoldásunkkal mindenki számára elérhetővé tesszük a csalásmegelőzési termékek piacát. Az egész működésünk termékvezérelt, ezért kiemelten fontos, hogy olyan befektetőkkel dolgozhatunk együtt, akik értik a szolgáltatást és segítenek minket abban, hogy globális szinten is piacformáló vállalkozássá fejlődjünk” – emelte ki Kádár Tamás, a SEON társalapítója és ügyvezetője.

A mostani, 94 millió dolláros finanszírozást a SEON a tervek szerint észak-amerikai jelenlétének további erősítésére, latin-amerikai, a kelet-ázsiai és csendes-óceáni térségekben való terjeszkedési tervek támogatására fordítja. „A terjeszkedési tervek mellett a Series B kör lehetőséget biztosít nekünk, hogy a legjobb nemzetközi szakembereket vonjuk be a SEON küldetésébe és folytassuk a globális márkaismertség felépítését” – tette hozzá Jendruszák Bence, a cég társalapítója és operatív igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....