A Xiaomi Corporation okostelefonokat és egyéb IoT platformon keresztül kommunikáló okoseszközöket gyártó internetes vállalat bejelentette nem hivatalos, konszolidált beszámolóját a 2020. szeptember 30-án zárult kilenc hónapos időszakra.
A Xiaomi kiemelkedő idei Q3-as eredményeivel 15 rekordot állított fel:
A teljes éves árbevétel 72,2 milliárd RMB, ami 34,5 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
A tisztított adózott eredmény 4,1 milliárd RMB, ami 18,9 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
Az okostelefon értékesítésből származó árbevétel 47,6 milliárd RMB, ami 47,5 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
A leszállított okostelefonok mennyisége 46,6 millió. Ez 45,3 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
„2020. harmadik negyedévében is folyamatos ütemben növekedett a Xiaomi, kiemelkedően magas negyedéves árbevételt és nettó nyereséget ért el. Stabil növekedésre tettünk szert a különböző üzleti szegmensekben, és tovább folytatjuk a „Smartphone x AIoT” stratégiát ” – közölte a Xiaomi Corporation.
„Miénk a világ vezető üzleti és fogyasztói okostelefon IoT-platformja, az előbbi pedig a piaci ellenszelek ellenére is folyamatosan növekszik. Kettős márkaelőnyünk, folyamatos technológiai befektetéseink, valamint „három alapelvünk” – mindig keress új dolgokat és törekedj innovációra, kínálj erős ár-teljesítmény arányú termékeket, és törekedj a legmenőbb termékek előállítására – segítségével sikeresen megőriztük pozíciónkat a prémium piacon, az okostelefon szállítás volumene pedig ismét a legjobb 3 közé juttatott minket. A változatos üzleti ökoszisztéma és az internetes szolgáltatások mellett AIoT termináljaink egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak, monetizációs potenciáljuk egyre erősödik, olyan erős értékláncot alkotva, amelyre érdemes odafigyelni.”