- Hirdetés -

Rekordév és szigorúan védett adatok a BrandManiában

|

Újabb rekordév jöhet a hazai digitális médiában, de a digitális piac egyéb szegmensei is nagyon jól teljesítenek. A BrandMania a Marketing&Media magazin Top 25 listájának elején végzett meghatározó személyiségeket kérdezte arról, hogyan sikerült az idei évük, illetve mit várnak jövőre. A műsorból pedig az is kiderül, hogy az új uniós adatvédelmi rendelet, a GDPR mit hoz a hazai vállalkozásoknak.
Komoly kihívásokkal néztek szembe, de elégedett az idei eredményekkel Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Kft. ügyvezető igazgatója. A BrandManiának nyilatkozva elmondta, hogy a Jófogás és a Használtautó is kétszámjegyű bevételnövekedést tud felmutatni idén, és májustól a Jófogás már pozitív üzleti eredményt hoz. Az idei „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” rangsor élén végzett cégvezető azt is hangsúlyozta, hogy gyorsaan kell reagálni a dolgokra, és a változást nem várni kell, hanem előkészíteni, tervezni és irányítani.
Már tavaly is nagyon jó évük volt az e-kereskedelmi piac szereplőinek és eddig úgy tűnik, idén még többet hagyunk majd a webshopokban. Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezetője 25-30 százalékos forgalom bővülést vár idén. A cégnek nagyon bejött az omnichannel modell, vagyis a párhuzamos online és offline jelenlét, és külföldön is tovább terjeszkednek, a BrandMania stábjának azt is elárulta Várkonyi Balázs, hogy a határon túl hol nyitják az első Extreme Digital átvevőpontot.
Szigetvári József, a Szállás.hu vezetője szintén beszélt a külföldi terveikről, de azt is megtudhattuk tőle, hogy elsősorban hova utaznak a régióban élők, illetve beszélt arról is, miért vettek meg nyáron három hazai szolgáltatást.
A BrandMania legújabb adásában megszólal Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője is, aki hazai médiapiacról és a cég új terveiről is beszélt, illetve Dunai András, a Central Digitális Média divízióvezetője, aki szerint a tavalyi után idén újabb rekordév jön a hazai digitális médiapiacon.
A BrandMania második részében az új európai uniós adatvédelmi rendelet, a GDPR került középpontba, illetve ennek kapcsán az, hogy milyen értékessé váltak a személyes adatok. Az új rendelet drákói szigort, akár 20 millió eurós bírságokat hozhat. Dr. Márkus Csaba, a Deloitte Magyarország GDPR vezetője rámutatott, hogy szinte minden cég érintett az új szabályozásban, amire ami vért és verítéket jelent a vállalkozások számára. A BrandMania stábjának nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Hungary marketing és PR-menedzser, aki többek között arról beszélt, hogy az üzletláncnak milyen tennivalói vannak a rendelet kapcsán, illetve Gábor-Balogh Bernadett, a UPC Magyarország marketing igazgatója, akitől azt is megtudhattuk, hogy bár európai szabályozásra van szó, ha uniós állampolgárok adatait használják, akkor az amerikai cégekre, így a Facebookra, Google-ra is vonatkozik.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt, vagy az RTL II-n vasárnap délelőtt, illetve ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...