- Hirdetés -

Rekordmennyiségű díjat zsebelt be az LG

|

- Hirdetés -

A 2021-es CES kiállításon számos díjjal ismeri el az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) az LG Electronics (LG) úttórő újításait a technológia és a dizájn terén. A kiállítás legjobb innovációinak járó, legrangosabb Best of Innovation díjat az LG OLED TV technológiája és az LG InstaView Door-in-Door hűtőszekrénye érdemelte ki. A vállalat ezen kívül több tucat — történetének eddigi legtöbb — innovációs díját veszi át a januári, ezúttal virtuális kiállításon.

2021 a nyolcadik év, hogy az LG termékeit — többek között az OLED televíziókat, hangprojektorokat, háztartási elektronikai berendezéseket és prémium okostelefonokat — a CES innovációs díjával, azaz a szakkiállításon bemutatott leginnovatívabb termékek hivatalos iparági elismerésével értékelik.

CES Best of Innovation: 2021-ben az LG OLED TV technológiája ismét kiérdemelte a CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat, ezúttal a gaming kategóriában. Az OLED tévék kategóriájának vitathatatlan éllovasaként az LG az otthoni szórakozás egyedülálló élményét alkotta meg tökéletes feketével, valósághű színekkel és végtelen kontrasztaránnyal. Az LG háztartási készülékei most először kapnak Best of Innovation díjat: az LG úttörő InstaView Door-in-Door hűtőszekrényének különlegessége, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása nélkül nézhetik meg, mi van a hűtőben, így élelmiszereik is tovább frissek maradnak — mindez pedig tökéletes egyensúlyt teremt forma és funkció között. A hűtőszekrénybe a vállalat innovatív hangfelismerési technológiáját is beépítették: ajtaja egyetlen hangparancsra kinyílik, ha a felhasználónak éppen tele van a keze a bevásárolt termékekkel.

Szórakoztató elektronika: 2021-ben különösen figyelemre méltóak lesznek az LG új szórakoztató elektronikai termékei, beleértve az LG OLED, az LG NanoCell és NEXTGEN televíziókat és a TONE Free fülhallgatókat. A díjazott szórakoztató elektronikai termékekről a 2021-es CES-en, januárban oszt majd meg részleteket a gyártó.

Háztartási elektronika: Innovációs díjat érdemelt ki az LG több új háztartási elektronikai berendezése is. Az LG InstaView Door-in-Door hűtőszekrényen túl az egyetlen készülékházba integrált, sokrétű mosási megoldást kínáló WashTower is elismerést kapott. Ez a mosógép hatalmas adag ruhát mos ki, miközben feleannyi helyet foglal el, mint egy hasonló kapacitású készülék. Díjat kapott az LG CordZeroThinQ porszívó, valamint egyéb ruhatisztítási és légtisztító megoldások — például a PuriCare viselhető légtisztító — is, melyeket a CES-en jelent majd be a gyártó.

Mobiltelefonok: A mobiltermékek kategóriájában a legtöbb CES innovációs díjat az úttörő LG WING, a világ első elcsúsztatható kijelzőjű 5G okostelefonja érdemelte ki. A készülék 6,8 hüvelykes, kávamentes P-OLED FullVision kijelzője az óra járásával megegyező irányban, 90 fokkal elforgatható, ezzel a mozdulattal pedig felfed egy második, 3,9 hüvelykes OLED kijelzőt. Az LG Explorer Project első modellje az 5G sebességével kínál lenyűgöző, többképernyős élményt. Az LG VELVET okostelefonja szintén elnyerte a CES 2021 innovációs díját: a 6,8 hüvelykes OLED Cinematic FullVision kijelzővel és sokoldalú kamerákkal felszerelt készülék kimagasló teljesítményt és az 5G előnyeit kivételes áron kínálja.

LG üzleti megoldások: Az LG munkára és játékra is ideális IT üzleti megoldásait is díjazták a 2021-es CES-en. Elismerést kaptak a népszerű UltraGear gaming kijelzők és UltraWide monitorok, az LG gram 17 laptop, valamint a CineBeam 4K lézerprojektor is.

CES Innovation Awards: A CES Innovation Awards program a CTA évente megrendezett versenye, amely 28 termékkategóriában a kiemelkedő tervezési és mérnöki munkával létrehozott fogyasztói technológiai termékeket értékeli. A program minden egyes termékkategóriában a legkiemelkedőbb újdonságokat díjazza. Az iparági szakértőkből álló bírák testületében médiaszakértők, formatervezők, mérnökök kapnak helyet, akik a mérnöki tervezés minősége, az esztétika, a formatervezés, a funkcionalitás és a fogyasztói vonzerő alapján vizsgálják a beadott pályázatokat.

A díjazott termékek teljes listáját az LG a CES-en tartott sajtókonferenciáján, 2021. január 11-én, hazai idő szerint hajnali 2 órakor jelenti be. A konferencia a CES weboldalán lesz követhető. 2021 elején az iparág vezető szereplői és feltörekvő márkái virtuálisan gyűlnek össze január 11. és 14. között, hogy bemutassák úttörő, piacvezető innovációikat. Az első teljesen digitális CES platformot biztosít majd a termékek bemutatására, a globális márkákkal való kapcsolatépítésre és az ipar jövőjének meghatározására, valamint lehetőséget ad a technológiai közösség számára, hogy biztonságosan ossza meg ötleteit és mutassa be azokat a termékeket, amelyek a jövőnket alakítják majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...

Új szerepben tűnik fel a népszerű sorozatszínész

A magyar közönség szívébe leginkább Doc Martin szerepével lopta be magát az angol színész, Martin Clunes, aki júliusban egészen más, dokumentumfilmes énjét mutatja be három szigetbarangolós sorozaton keresztül a Spektrumon.  Ha valaki már járt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....