
Az LG Electronics (LG) az idei harmadik negyedévben 22,18 ezer milliárd koreai von konszolidált bevételt ért el, az üzemi nyereség 751,9 milliárd vont tett ki. A bevétel a vállalat történetében a legmagasabb harmadik negyedévi értéknek számít, míg az üzemi nyereség a negyedik legjobb eredmény lett.
A harmadik negyedévi teljesítményt számos negatív körülmény befolyásolta, köztük a piaci kereslet élénkülésének kitartó késlekedése, illetve a világ több pontján folytatódó geopolitikai konfliktusok. Mindez a globális szállítási költségek emelkedését eredményezte, ami hozzájárult a költségoldali növekedéshez. Az LG ezen akadályok ellenére immár a negyedik egymást követő negyedévben fenn tudta tartani az árbevétel év/év növekedését, mégpedig üzleti portfóliójának fejlesztése révén. Ez egyaránt jelentette az üzleti metódusok és modellek átalakítását, valamint a B2B tevékenységek kiterjesztését. Mindezen erőfeszítések eredményeként az LG részben ellensúlyozni tudta az elkerülhetetlen költségnövekedéseket, így a vállalat meg tudta őrizni erőteljes üzemi eredményét – ez az erős alapvető versenyképesség megtartását jelzi. Az LG azt tervezi, hogy még inkább felgyorsítja üzleti átalakulását, mégpedig a háztartási gépek előfizetéses modellje, a közvetlenül a fogyasztóknak történő eladás, valamint a volument hozó termékek értékesítésének kiterjesztése révén. Mindemellett a társaság célja, hogy folyamatos növekedést érjen el a B2B szektorban, miközben a platformalapú tartalom- és szolgáltatási üzletágakat is bővíti.