- Hirdetés -

Rekordnézettséget hozott a téli olimpia

|

- Hirdetés -

A téli olimpiai játékok rekord nézőszámot és elérést hoztak a Discovery digitális platformjain. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához képest a discovery+ új előfizetőinek száma 50 százalékkal nőtt, és a felhasználók mintegy egymilliárd percnyi tartalmat fogyasztottak a discovery+ és az Eurosport előfizetéses szolgáltatásain. A discovery+ új előfizetőinek több mint fele az olimpia mellett egyéb szórakoztató tartalmakat is streamelt, ami jelentősen növeli a nézők elkötelezettségét. A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: a magyar oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a csúcson pedig elérte a 200 ezret.

A február 20-án, vasárnap záruló olimpia erős eredményeket produkált a Discovery európai televíziós hálózatában és streamingplatformjain. A discovery+ új előfizetőinek száma összességében csaknem 50%-kal haladta meg a 2018-as pjongcsangi olimpia adatait. A Discovery platformjaira több mint 156 millió európai látogatott el, ahol több mint egymilliárd percnyi streaming tartalmat néztek meg. Ez 19-szer több, mint a legutóbbi téli olimpiai játékok idején. A discovery+ és az Eurosport streaming szolgáltatásait nyolcszor többen nézték a játékok alatt, és a felhasználók több mint kétszer annyi tartalmat fogyasztottak – nézőnként átlagosan 7 órát. Ugyanez a tendencia volt megfigyelhető a lineáris televíziózásban is: a nézők átlagosan 24%-kal tovább követték az eseményeket, mint a 2018-as olimpián. A reklámokkal támogatott Eurosport.com és annak helyi országos kiadásai több mint kétszer annyi felhasználót értek el, mint az előző téli olimpián ugyanebben az időszakban.

A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: az oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a napi csúcs pedig elérte a 200 ezret. A magyar oldal ezzel olyan télisport-nagyhatalmak Eurosport-oldalaival vette föl a versenyt, mint Norvégia vagy Hollandia. Az oldal organikus elérése is növekedett, azaz tíz látogatóból már kilenc a tartalmakat nem más oldalak átvételein keresztül, hanem közvetlenül az Eurosport.hu-n nézte meg.

Az olimpia erős első hetét folytatva az Eurosport magas lineáris nézettsége végig kitartott, és a múltkori olimpiához hasonlóan alakult, annak ellenére, hogy a teljes televíziós nézettségben 2018 óta kétszámjegyű csökkenés tapasztalható. Az északi piacokon a Discovery szabadon fogható csatornáinak közönségaránya továbbra is kiemelkedő: Norvégiában 88%, Svédországban 83%, Finnországban pedig 82%-os volt. Az Eurosport csatornái számos kulcsfontosságú piacon – többek között Lengyelországban (+36%), Romániában (+23%) és Olaszországban (+250%) – is jelentős nézettség- és közönségarány-növekedést értek el. A Discovery csatornái az ingyenes és a fizetős televíziós csatornákon is növelték a közönségarányt.

„A téli olimpia óriási siker a discovery+ mellett valamennyi csatornánk és platformunk számára Európa-szerte. A Discovery élen jár a globális streamingszolgáltatás kiépítésében, miközben a hagyományos televíziós nézettsége is megmarad, és mindkét területen jelentősen felülmúlja a piac teljesítményét – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery Streaming & International elnök-vezérigazgatója. – Az olimpiai játékok streaming-nézőinek több mint fele más szórakoztató tartalmakat is fogyasztott a játékok alatt. Ez jól mutatja, mennyire értékes és mély a kínálatunk. Ezzel hosszabb ideig lekötjük a felhasználóink figyelmét és növeljük elkötelezettségüket."

„Az olimpia kiváló példa arra, milyen egyedülálló módon képes növelni a Discovery a sportágak és a világ legnagyobb eseményeinek nézettségét. Ez nyerő formula: az összes platformon kihasználjuk páratlan méretünkből fakadó előnyünket, maximalizáljuk az elérést, és lehetővé tesszük a fogyasztók számára, hogy tartalmainkat bárhol nézhessék, legyen az a discovery+-on, ingyenesen fogható hálózatainkon, az Eurosport csatornáin, vagy akár élő közvetítések, hírek, on-demand videók formájában a reklámokkal támogatott digitális és közösségi platformjainkon keresztül – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Mindez azonban nem működne az általunk kínált történetmesélés minősége és mélysége nélkül. Kiváló szakértői és szerkesztőségi csapatunk kínálja a legjobb sportelemzéseket és közvetíti az olimpia legnagyobb történeteit. A Discovery egyedülálló európai jelenléte és léptéke, valamint a legújabb technológiák használata lehetővé tette számunkra, hogy a legfontosabb történeteket a legmeggyőzőbb módon meséljük el.”

A Discovery 50 európai piacon mutatta be a 2022-es pekingi téli olimpiai játékokat, 11 nemzeti gyártásban, 19 nyelven. Európában egyedüliként kínálja az „All of the Olympics”-t, amely a discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Ezek a technológiák pörgethetik fel idén a piacot

Háború, járvány, recesszió, válság. Vállalat legyen a talpán, aki ilyen körülmények között jól tud teljesíteni. A krízisben azonban ott van a lehetőség is, hiszen aki megtalálja a legjobb módszert a túlélésre, illetve választ tud...

Megnyílt az ország első Apple Premium Partner üzlete

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új...

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

A Spíleren nézhetjük a francia labdarúgókupa meccseit

Megszerezte a francia labdarúgókupa, a Coupe de France magyarországi közvetítési jogait a TV2 Csoport sportcsatornája. Az első meccsnap február 8-án lesz, amikor három összecsapást is élőben követhetnek majd a hazai nézők. A Coupe de France...
rádió mikrofon

Több helyi rádió és az ATV is bírságot kapott

Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata...

Így csökkenthetők a fizetések miatti konfliktusok

A bértranszparenciának, azaz a fizetések nyilvánossá tételének kérdéséhez cégkultúrától függően máshogy állnak hozzá a szakemberek – részben például azért, mert érdekellentétet jelenthet a munkáltatói és munkavállalói oldal között. Gyakran tartanak a belső bérfeszültségektől, amelynek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal

Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Csomagolóanyagokkal zöldít a PICK

Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a PICK Szeged Zrt., 2023 január végétől ugyanis a szeletelt PICK szalámik után már a HERZ sonkák is kisebb tálcaméretben és megújult csomagolásban kerülnek a...

Zöld mintaprojektet indít a Toyota

Thaiföld legnagyobb vállalata, és egyben a világ egyik vezető mezőgazdasági feldolgozója és élelmiszergyártója, a mindemellett 12 ezer 7-Eleven áruházat is üzemeltető Charoen Pokphand Group (CP) és a Toyota mintaprojektet indít az országban a karbonsemleges...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....