- Hirdetés -

Rekordnézettséget hozott a téli olimpia

|

- Hirdetés -

A téli olimpiai játékok rekord nézőszámot és elérést hoztak a Discovery digitális platformjain. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához képest a discovery+ új előfizetőinek száma 50 százalékkal nőtt, és a felhasználók mintegy egymilliárd percnyi tartalmat fogyasztottak a discovery+ és az Eurosport előfizetéses szolgáltatásain. A discovery+ új előfizetőinek több mint fele az olimpia mellett egyéb szórakoztató tartalmakat is streamelt, ami jelentősen növeli a nézők elkötelezettségét. A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: a magyar oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a csúcson pedig elérte a 200 ezret.

A február 20-án, vasárnap záruló olimpia erős eredményeket produkált a Discovery európai televíziós hálózatában és streamingplatformjain. A discovery+ új előfizetőinek száma összességében csaknem 50%-kal haladta meg a 2018-as pjongcsangi olimpia adatait. A Discovery platformjaira több mint 156 millió európai látogatott el, ahol több mint egymilliárd percnyi streaming tartalmat néztek meg. Ez 19-szer több, mint a legutóbbi téli olimpiai játékok idején. A discovery+ és az Eurosport streaming szolgáltatásait nyolcszor többen nézték a játékok alatt, és a felhasználók több mint kétszer annyi tartalmat fogyasztottak – nézőnként átlagosan 7 órát. Ugyanez a tendencia volt megfigyelhető a lineáris televíziózásban is: a nézők átlagosan 24%-kal tovább követték az eseményeket, mint a 2018-as olimpián. A reklámokkal támogatott Eurosport.com és annak helyi országos kiadásai több mint kétszer annyi felhasználót értek el, mint az előző téli olimpián ugyanebben az időszakban.

A téli olimpia az Eurosport.hu-n is jól szerepelt: az oldal naponta átlagosan több mint 100 ezer egyedi látogatót fogadott, a napi csúcs pedig elérte a 200 ezret. A magyar oldal ezzel olyan télisport-nagyhatalmak Eurosport-oldalaival vette föl a versenyt, mint Norvégia vagy Hollandia. Az oldal organikus elérése is növekedett, azaz tíz látogatóból már kilenc a tartalmakat nem más oldalak átvételein keresztül, hanem közvetlenül az Eurosport.hu-n nézte meg.

Az olimpia erős első hetét folytatva az Eurosport magas lineáris nézettsége végig kitartott, és a múltkori olimpiához hasonlóan alakult, annak ellenére, hogy a teljes televíziós nézettségben 2018 óta kétszámjegyű csökkenés tapasztalható. Az északi piacokon a Discovery szabadon fogható csatornáinak közönségaránya továbbra is kiemelkedő: Norvégiában 88%, Svédországban 83%, Finnországban pedig 82%-os volt. Az Eurosport csatornái számos kulcsfontosságú piacon – többek között Lengyelországban (+36%), Romániában (+23%) és Olaszországban (+250%) – is jelentős nézettség- és közönségarány-növekedést értek el. A Discovery csatornái az ingyenes és a fizetős televíziós csatornákon is növelték a közönségarányt.

„A téli olimpia óriási siker a discovery+ mellett valamennyi csatornánk és platformunk számára Európa-szerte. A Discovery élen jár a globális streamingszolgáltatás kiépítésében, miközben a hagyományos televíziós nézettsége is megmarad, és mindkét területen jelentősen felülmúlja a piac teljesítményét – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery Streaming & International elnök-vezérigazgatója. – Az olimpiai játékok streaming-nézőinek több mint fele más szórakoztató tartalmakat is fogyasztott a játékok alatt. Ez jól mutatja, mennyire értékes és mély a kínálatunk. Ezzel hosszabb ideig lekötjük a felhasználóink figyelmét és növeljük elkötelezettségüket."

„Az olimpia kiváló példa arra, milyen egyedülálló módon képes növelni a Discovery a sportágak és a világ legnagyobb eseményeinek nézettségét. Ez nyerő formula: az összes platformon kihasználjuk páratlan méretünkből fakadó előnyünket, maximalizáljuk az elérést, és lehetővé tesszük a fogyasztók számára, hogy tartalmainkat bárhol nézhessék, legyen az a discovery+-on, ingyenesen fogható hálózatainkon, az Eurosport csatornáin, vagy akár élő közvetítések, hírek, on-demand videók formájában a reklámokkal támogatott digitális és közösségi platformjainkon keresztül – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke. – Mindez azonban nem működne az általunk kínált történetmesélés minősége és mélysége nélkül. Kiváló szakértői és szerkesztőségi csapatunk kínálja a legjobb sportelemzéseket és közvetíti az olimpia legnagyobb történeteit. A Discovery egyedülálló európai jelenléte és léptéke, valamint a legújabb technológiák használata lehetővé tette számunkra, hogy a legfontosabb történeteket a legmeggyőzőbb módon meséljük el.”

A Discovery 50 európai piacon mutatta be a 2022-es pekingi téli olimpiai játékokat, 11 nemzeti gyártásban, 19 nyelven. Európában egyedüliként kínálja az „All of the Olympics”-t, amely a discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....