- Hirdetés -

Rekordot döntöttek a nők a TOP50-ben

|

Még soha nem volt ennyi nő a Marketing&Media magazin médiaipar legbefolyásosabb szereplőit 2008 óta rangsoroló összeállításában. Az idén tizenötödik alkalommal elkészített listán ebben az esztendőben tizenhét hölgy kapott helyet, ami kettővel több a tavalyinál.

A legelső, 2008-as összeállításunkba tíz nő került be, és bár 2012-ben volt egy tizenegy fős kiugró eredményük, 2017-ig hét és kilenc között mozgott a számuk a ranglistáinkon. A legkevesebb nő 2011-ben és 2014-ben került be összeállításunkba, ebben a két évben mindössze hét hölgyet számolhattunk össze a listán.

A 2018-as rangsorunk jelentette a fordulópontot, amikor tizen is bekerültek az 50-be, onnantól kezdve folyamatosan emelkedik a női befolyásos vezetők száma. A tavalyi rangsorunkhoz képest négy újoncot is avathattunk, Kálmán Erika, Sásdi Helga, Pácsonyi Daniella, valamint Jákó Eszter is most először került be a Top 50-be.

15 év, 45 nő

A 2008-as első rangsorunk óta negyvenöt hölgy került be a Top 50-be. Közülük a legtöbbször, mind a tizenöt alkalommal szerepelt Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, aki ezzel annak az ötfős illusztris társaságnak is a tagja, akik mindig is szerepeltek az összeállításainkban. Ő eleinte az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatójaként volt megtalálható listánkon, később a cég vezérigazgatójaként hét alkalommal is a Top 50 élén végzett, azaz a zsűri szavazatai alapján ő volt a legbefolyásosabb médiaipari szereplő.

Tizenkét alkalommal volt listás résztvevő Horváth Magyary Voljč Nóra, aki mindig is a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatójaként került be az összeállításunkba. A hölgyek közül

az NMHH tavaly leköszönő elnöke, Karas Monika nyolc alkalommal is listás résztvevő volt

Befolyásos szereplők

Hetedik alkalommal végzett Top 50-es összeállításunk élén Vidus Gabriella, aki ezzel a legbefolyásosabb hölgy lett a hazai médiaiparban. Mivel a RTL Magyarország vezérigazgatói székében elődje, Dirk Gerkens is hétszer végzett az első helyen rangsorunkon, amennyiben jövőre is Vidus Gabriella lesz az első, akkor egyeduralkodó lesz összeállításunk történetében.

A 2008 óta készülő Top 50-ben mindössze két alkalommal fordult elő, hogy megelőzze őt egy női résztvevő. A legelső összeállításunkban Hídvéghy Melinda, az Epamedia akkori elnök-vezérigazgatója 15. lett, ezzel az akkor 19. Vidus előtt végzett. Három évvel később, 2011-ben az NMHH-elnök Szalai Annamária az ötödik helyével négy pozícióval végzett Vidus Gabriella előtt.

 

A hölgyek közül a második legbefolyásosabb Bánhegyi Zsófia, aki ötödik alkalommal szerepel listánkon, és ő is azok közé tartozik, akinek több cégtől is sikerült bekerülnie összeállításunkba. Korábban a Magyar Telekomtól, majd a Magyar Turizmus Ügynökségtől, utána pedig a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatójaként került a listára.

Amanda Nelson található a hölgyek képzeletbeli dobogójának harmadik fokán. A Vodafone Magyarország nagyon aktív a hazai reklámpiacon, a cég tavaly listaáron 61,1 milliárd forintért hirdetett, és ezzel bekerült az elmúlt esztendő top tíz reklámozóinak illusztris rangsorába.

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, amelyben megtalálható a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségeit bemutató TOP50-es lista is. A lap már elérhető a Digitalstand.hu-n is, a teljes TOP50-es lista pedig az mmonline.hu LinkedIn oldalán.

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...