- Hirdetés -

Rendhagyóan alakult a múlt heti televíziós nézettség

|

Az M4 Sport minden fontosabb célcsoportnál az élen végzett, de erős hete volt az M4 Sport+-nak is. A Top 10 csatorna közé került az Eurosport.

Egy hete arról írtunk, hogy már háromnapnyi olimpia révén erős harmadik helyezett lett az M4 Sport. Akkor már sejthető volt, hogy az olimpia első teljes hetében átvehetik a vezetést, és így is lett. A 31. héten a célcsoportok többségében az M4 Sport bizonyult piacvezetőnek. Egyetlen kivétel volt: teljes lakosságnál és főműsoridőben a TV2 nyerte a hetet.

Több bontásban is az M4 Sport+ (a Duna World sportsávja) bizonyult a negyedik legnézettebbnek. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél az Eurosport is beverekedte magát a Top 10 csatorna közé, mindkét korosztálynál 1,7 százalékos share-t ért el.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 13,1 11,4 13,3
TV2 8,9 12,3 7,8
RTL 8,3 8,3 7,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 31. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 11,5 10,6 11,3
TV2 7,8 10 7,5
RTL 5,2 5 4,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 18,5 20,5 17,7
MTVA 17,6 20,2 16,5
RTL Magyarország 15,6 13,8 15,3
AMC Networks 5,2 4,6 5,3
Warner Bros.Discovery 3,5 3,7 3,4
Network4 3,1 4,6 2,2
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 2,9
Paramount Global 2,2 2,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 12,3% (15,2% / 14,2%)
Tények Plusz – 10,9% / 8,7% (10,7% / 8,4%)
Szerencsekerék – 9,2% / 8,4% (9,5% / 8,4%)
Zsákbamacska – 8% / 8,5% (7,8% / 7,2%)

RTL
Híradó – 14,9% / 12,9% (17,2% / 14,8%)
Fókusz – 8,5% / 7,8% (10,8% / 9,5%)
A mi kis falunk – 8,7% / 7,7% (10,8% / 9,5%)
Drága örökösök – 5,8% / 6,1% (6,4% / 6,2%)

A kereskedelmi célcsoportnál a hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte, de meglehetősen kicsi – egy százalékponton belüli – heti előnnyel. A Szerencsekerék valamivel erősebb volt A mi kis falunknál, de igazából itt sem volt nagy a differencia.

Ahogy a műsoros toplistáknál látható, az olimpiai közvetítések uralták a múlt hetet. Olyan extrém nézőszámok nincsenek, mint amit a labdarúgó Európa-bajnokság kapcsán tapasztalhattunk, de összességében így is jelentős nézői kört értek el.

Mindhárom fő célcsoportnál a múlt szombati Hámori Luca – Imane Khelif bokszmeccs bizonyult listavezetőnek. A 18-49 éveseknél 323 ezer, a 18-59 éveseknél 462 ezer, a teljes lakosságnál 844 ezer nézője volt az összecsapásnak.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Szerencsekerék (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél a pénteki Tények (202 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig szintén a pénteki Tények (623 ezer néző) volt. Az RTL házi toplistáját a 18-49 éveseknél a csütörtöki Híradó (130 ezer néző), a 18-59 éveseknél a hétfői Híradó (193 ezer néző), a teljes lakosságnál megint csak a hétfői Híradó (501 ezer néző) nyerte.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ÖKÖLVÍVÁS M4 SPORT 462 700 34,5
ATLÉTIKA M4 SPORT 438 602 23,1
VÍVÁS M4 SPORT 422 655 22,6
ÚSZÁS M4 SPORT 358 668 19,2
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÚSZÁS M4 SPORT 322 669 18,3
XXXIII. NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – PÁRIZS 2024 M4 SPORT 308 021 17,6
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 306 938 17,0
STÚDIÓ M4 SPORT 300 446 17,3
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 242 468 18,9
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 203 023 16,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ÖKÖLVÍVÁS M4 SPORT 844 844 30,9
ATLÉTIKA M4 SPORT 780 239 21,2
VÍVÁS M4 SPORT 748 868 19,7
ÚSZAS M4 SPORT 679 393 19,3
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÚSZÁS M4 SPORT 664 925 18,6
STÚDIÓ M4 SPORT 630 058 17,7
TÉNYEK TV2 623 452 23,0
SZERENCSEKERÉK TV2 544 398 15,0
XXXIII. NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – PÁRIZS 2024 M4 SPORT 542 728 15,7
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 513 975 14,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ÖKÖLVÍVÁS M4 SPORT 323 749 34,8
VIVAS M4 SPORT 297 919 23,7
ATLÉTIKA M4 SPORT 294 294 22,7
ÚSZÁS M4 SPORT 248 552 19,5
FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 219 981 17,7
XXXIII. NYÁRI OLIMPIAI JÁTÉKOK – PÁRIZS 2024 M4 SPORT 219 110 18,0
EREDMÉNYHIRDETÉS – ÚSZÁS M4 SPORT 205 976 17,2
STÚDIÓ M4 SPORT 200 891 18,0
FÉRFI KÉZILABDA MERKŐZÉS M4 SPORT 152 018 18,2
NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 137 948 16,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...