- Hirdetés -

Rengeteg adománnyal segített a P&G

|

A koronavírus okozta járványügyi veszélyhelyzet elrendelését követően a Procter&Gamble globális és helyi vállalatai összefogtak, hogy a kialakult helyzetben a lehető legnagyobb támogatást nyújtsák partnerszervezeteik számára. A több mint 150 raklapnyi, közel 46 millió forint összértékű termékadomány a Magyar Vöröskereszt, az UNICEF, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint a vállalat csömöri és gyöngyösi gyáraihoz kapcsolódó helyi közösségek, civil szervezetek és környékbeli kórházak számára nyújtott kiemelkedő támogatást.

A veszélyhelyzet alatt az adományozás körülményei a szokásosnál jóval nehezebbé váltak, és a hatalmas termékmennyiségek szállítmányozása, kezelése és elosztása nem mindennapi szervezést igényelt. A vállalat rendkívül gyorsan reagált, és kapacitásait, erőforrásait a lehető leggyorsabban hadba állította, hogy az adományok mielőbb célba érjenek, és ott nyújtsanak segítséget, ahol arra a legnagyobb szükség van.

„A legtöbb szervezettel már évek óta szoros a kapcsolatunk, amit az elmúlt három hónap csak még tovább erősített és mélyített. – mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője. – Ugyanakkor ez a helyzet még a legfelkészültebb szervezeteket is nagy próbatétel elé állította. Nekünk, adományozóként meg kellett oldanunk a termékek beszerzését, amely egy idő után a határzárlat miatt vált körülményessé, a szállítást, a logisztikát és mindezek adminisztrációs feladatait. Ilyen nagy mértékű termékmozgatás normális esetben hosszú heteket vesz igénybe, amire a jelen helyzetben nem volt idő. A fogadó szervezetek is minden kapacitásukat a termékek befogadására, tárolására és mielőbbi szétosztására fordították. A szoros együttműködésünk tapasztalata alapján mondhatom, hogy óriási erőfeszítéseket tett minden egyes szervezet annak érdekében, hogy a rászorulók a lehető leghamarabb hozzájussanak az adományokhoz.”

Az elmúlt három hónap során szinte hetente érkeztek az adományok a vállalat partnerszervezeteihez, a több mint 150 raklapnyi, vagyis közel 50 tonna egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási termék (Pampers, Ariel, Lenor, Jar, Always, Discreet, Naturella, Tampax, Blend-a-med, Oral-B, Old Spice) mellett tízezer darab szájmaszk is szétosztásra került.

A Magyar Vöröskereszt segítségével a termékadományok egyrészt olyan nehézsorsú családokat segítenek, amelyeknek mindennapi megélhetése került veszélybe a kialakult helyzet miatt, másrészt a szervezet valamennyi saját intézménye, így a családok átmeneti otthonai, valamint a hajléktalanokat ellátó intézményeik is támogatásban részesültek. Az UNICEF közreműködésével mélyszegénységben élő fiatal lányok juthattak hozzá intimhigiéniás termékekhez. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platinafokozatú támogatójaként a P&G többek között hátrányos helyzetű családokon, gyermekjóléti és időseket gondozó intézményeken segített a mindennapi fogyasztási cikkek eljuttatásával. A segélyszervezetek és partnereik közreműködésével a vállalat így közel kétszázezer főnek nyújtott támogatást országszerte az elmúlt három hónap során.

„A sikeres adományozási folyamat során nemcsak az országos segélyszervezetekkel fűztük erősebbre partneri együttműködésünket, de nagy hangsúlyt fektettünk e helyi közösségek támogatására is, így legutóbb a Csömöri Szociális Alapkezelő Központ és a Katolikus Karitász Csömöri Szervezete számára juttattunk el női intimhigiéniás termékeket több mint hárommillió forint értékben.” – tette hozzá a kommunikációs vezető.

A P&G ezzel három olyan hónapot zárt, amilyenre még nem volt példa a vállalat 29 éves magyarországi létében. Az elmúlt időszak példanélküli volt az egy hónapra jutó adományozott termékek mennyiségét tekintve is.

„Büszke vagyok arra, hogy a vállalat ismét bebizonyította, hogy vészhelyzetben is képes a lehető leggyorsabban reagálni, és kapacitásunkat a helyzet által megkívánt célokra fordítani. Biztosak vagyunk abban, hogy a közel 46 millió forint értékű termékadományunk a lehető legjobb helyre került. A folyamat természetesen nem áll meg, folytatjuk, amit elkezdtünk, hiszen nem tudjuk megjósolni, hogyan és mikor ér véget ez a globális válság. Mindig azon leszünk, hogy segítsünk szükség idején, és minden erőnket felhasználva lépjünk fel a helyzet javítása érdekében.” – nyilatkozta Krubl Yvette.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...