- Hirdetés -

Rengeteg hasznos funkciót pakoltak a legújabb okosórába

|

- Hirdetés -

A Huawei bemutatta legújabb fitnesz kiegészítőjét, a Watch Fit-et. A gyártó első négyszögletes előlapú okosórája izgalmas színekben érkezik. 34 grammos súlya ellenére akár tíznapos üzemidőt, gyorstöltést, AMOLED kijelzőt, beépített GPS-t, mintegy 100 edzésmódot és a helyes gyakorlatvégzést bemutató, animált személyi edző funkciót is kapott. Fejlett okosszenzorainak köszönhetően 24 órás szívműködés-figyelést, a véroxigénszint mérését, az alvásfigyelést és a stressz-szint változásainak nyomonkövetését is lehetővé teszi – sőt a hölgy felhasználókra külön figyelmet fordítva a menstruációs ciklust is követi.

Legyen szó akár jógáról, vagy magas intenzitású kardió edzésről, a Watch Fit beépített animált személyi edzőjére mindig számíthatunk. Az asszisztens 44 különböző testhelyzetet animál 12 edzésmódhoz, ezzel lehetővé teszi, hogy okostelefon vagy más készülék nélkül, szabadon edzhessünk, akár otthon is. A készülék bíztat is a mozgásra, ha érzékeli, hogy 3 óránál többet ülünk egy helyben, jelez, ha ideje felállni.

A Watch Fit összesen 96 edzéstípust támogat, melyeket fejlett érzékelőivel mér. A 11 profi edzésmód lefedi a legnépszerűbb mozgástípusokat, beleértve többek között a futást, sétálást, biciklizést és az úszást. A beépített virtuális futóasszisztenssel pedig saját magunk ellen is versenyezhetünk. A többi 85 edzésmóddal szinte bármilyen mozgásformát kipróbálhatunk, legyen szó fitneszedzésről, táncról, labdajátékokról, vízi-, téli- vagy extrém sportokról. Az edzésmód egyszerű kiválasztását követően a készülék méri a teljesítményünket, az okosszenzorok pedig többek közt a szívritmust, kalóriát, az edzés idejét, a véroxigén-szaturációt (SpO2) figyelik.

Fejlett alvásfigyelési funkciók

A felhasználók egyre inkább igénylik, hogy okoseszközeik odafigyeljenek testük működésére. A pulzusmérésen túl a Huawei Watch Fit számos fejlett érzékelőjével szívritmusunkat, alvásunkat és stressz szintünket is méri.

A Huawei TruSeen 4.0 szívritmus-figyelő technológiája támogatja az intelligens, háttérben futó mérést. A felhasználók nyugalmi szívritmusa mellett infografikán jeleníti meg az elmúlt 24 óra szívritmusának változását és figyelmeztet, ha bármilyen rendellenességet tapasztal.

A Huawei TruSleep 2.0 követi az alvásunkat valós idejű szívritmus- és alvásminőség-figyeléssel. Az óra felismeri, ha a felhasználó elalszik és felébred. Ezek alapján állítja össze az alváselemzést, ami az alvás különböző szakaszait (felszínes és mély alvás, REM fázis, ébrenlét) mutatja. A Huawei AI-technológiáját felhasználva az óra hat tipikus alvászavart képes pontosan felismerni (elalvási nehézség, felszínes alvás, nyugtalanság, korai ébredés, REM fázis, rendszertelen munka és pihenés). Az adatok és az elemzés felhasználásával a Watch Fit több száz különböző alvásjavítási javaslatot és személyre szabott alvási szolgáltatásokat kínál. A felhasználók ennek, illetve a hosszú, akár 10 napos üzemidőnek köszönhetően minden reggel tudni fogják, hogy aludtak előző éjjel és hogyan tudnak esetlegesen többet tenni a még pihentetőbb alvásért.

Az összetett egészségfigyelő funkciók, az SpO2-, a stresszszint-ellenőrzés, illetve a menstruációs ciklus megfigyelése lehetővé teszi, hogy a felhasználók részletesebb képet kapjanak egészségügyi állapotukról. Az SpO2-ellenőrzés segít nyomon követni a véroxigén-szaturációt, a stressz szint csökkentésére légzési gyakorlatokat kínál.

Formabontó forma

A Watch Fit a Huawei első olyan okosórája, mely lekerekített, téglalap alakú kijelzőt kapott. Az 1,64”-es, tökéletes arányú AMOLED HD kijelző lehetővé teszi az animált edzésmódok és más egyedi funkciók megjelenítését. Az ultravékony keretnek köszönhetően zavartalanul élvezhetjük az élénk és színes kijelző látványát.

A készülék súlya mindössze 34g, kecses és karcsú megjelenése minden öltözékhez illik. Az óra pántja Mentazöld, Sakura rózsaszín és Éjfekete színekben érkezik a hazai piacra. A lélegző kialakítás és a hosszú üzemidő garantálja, hogy a Watch Fit napokig vagy akár hetekig tökéletesen működjön.

A Watch Fit kijelzője 130 különböző számlap megjelenítési módot kínál a Huawei Watch Face Store-on keresztül. A felhasználók saját fotóalbumukból közvetlenül küldhetnek át képeket az okosórára, majd kiválaszthatják, mely adatokat szeretnék megjeleníteni rajta. A folyamatosan bekapcsolt állapotban lévő kijelzőn hat különböző óralapból választhatnak, így bármikor rápillantanak az órájukra, tudják, mennyi az idő.

A Huawei Watch Fit szeptember 25-től bruttó 42.990 forintos ajánlott fogyasztói áron valamennyi kiskereskedelmi partnerünknél elérhető.

A MediaMarkt, az Extreme Digital, az Euronics, az eMAG, a 220Volt, a BestByte, valamint a Notebook.hu üzleteiben vásárolt termékek mellé ráadásul szeptember 25 és október 11 között ajándék okosmérleg is jár.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on. A fiatalokat nemcsak elkötelezni...

Infláció: Mi legyen a megtakarításokkal?

Jelentős fordulattal kell szembenézniük a takarékoskodóknak: szemben az elmúlt évek kedvező helyzetével, az idén a részvénypiacok kiábrándítóan teljesítettek, az elmúlt 50 év legrosszabb első félévén vannak túl a fejlett piacok. Közben meredek emelkedőn van...

Újabb magyar termékekkel bővült a Lidl kínálata

Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővült a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja. Az áruházlánc célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon...

Többe kerülhet az iskolakezdés

Az infláció az iskolakezdésre is hatással van, a szülőknek a korábbinál nagyobb kiadásokkal kell számolniuk. Országosan az iskolanyitáshoz kötődő kiadások több mint 17 százalékát adja a tanuláshoz elengedhetetlen füzetekhez, papírárukhoz, rajzlapokhoz köthető forgalom, ezek...

Nők, akik megváltoztatták az informatikát

Azt gondolhatnánk, hogy az informatika nagy alakjai között csak nagy tudású, tekintélyes férfiak vannak, mintha az informatika nem nőknek való tudomány lenne. Pedig biológiailag semmivel sem alkalmasabbak a férfiak erre a szakmára, mint a...

Túl keveset isznak a magyarok

A fogyasztók többsége tisztában van az ajánlott napi folyadékmennyiség mértékével, ám jelentős hányaduk mégis a javasoltnál kevesebb folyadékot visz be a szervezetébe a Szentkirályi Magyarország megbízásából készült friss kutatás szerint. A Magyar Dietetikusok Országos...

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén is díjazzák a közösségi média sztárjait

Hatodik alkalommal díjazzák a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait a JOY Social Media Awardon (JOY SMA). A közönség egy hónapon keresztül szavazhat a hét kategóriában induló 28 jelöltre. Új kategória idén a #képernyőkedvence, valamint...

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on. A fiatalokat nemcsak elkötelezni...

Infláció: Mi legyen a megtakarításokkal?

Jelentős fordulattal kell szembenézniük a takarékoskodóknak: szemben az elmúlt évek kedvező helyzetével, az idén a részvénypiacok kiábrándítóan teljesítettek, az elmúlt 50 év legrosszabb első félévén vannak túl a fejlett piacok. Közben meredek emelkedőn van...

Újabb magyar termékekkel bővült a Lidl kínálata

Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővült a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja. Az áruházlánc célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon...

Többe kerülhet az iskolakezdés

Az infláció az iskolakezdésre is hatással van, a szülőknek a korábbinál nagyobb kiadásokkal kell számolniuk. Országosan az iskolanyitáshoz kötődő kiadások több mint 17 százalékát adja a tanuláshoz elengedhetetlen füzetekhez, papírárukhoz, rajzlapokhoz köthető forgalom, ezek...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....