- Hirdetés -

Rengeteg hasznos funkciót pakoltak a legújabb okosórába

|

- Hirdetés -

A Huawei bemutatta legújabb fitnesz kiegészítőjét, a Watch Fit-et. A gyártó első négyszögletes előlapú okosórája izgalmas színekben érkezik. 34 grammos súlya ellenére akár tíznapos üzemidőt, gyorstöltést, AMOLED kijelzőt, beépített GPS-t, mintegy 100 edzésmódot és a helyes gyakorlatvégzést bemutató, animált személyi edző funkciót is kapott. Fejlett okosszenzorainak köszönhetően 24 órás szívműködés-figyelést, a véroxigénszint mérését, az alvásfigyelést és a stressz-szint változásainak nyomonkövetését is lehetővé teszi – sőt a hölgy felhasználókra külön figyelmet fordítva a menstruációs ciklust is követi.

Legyen szó akár jógáról, vagy magas intenzitású kardió edzésről, a Watch Fit beépített animált személyi edzőjére mindig számíthatunk. Az asszisztens 44 különböző testhelyzetet animál 12 edzésmódhoz, ezzel lehetővé teszi, hogy okostelefon vagy más készülék nélkül, szabadon edzhessünk, akár otthon is. A készülék bíztat is a mozgásra, ha érzékeli, hogy 3 óránál többet ülünk egy helyben, jelez, ha ideje felállni.

A Watch Fit összesen 96 edzéstípust támogat, melyeket fejlett érzékelőivel mér. A 11 profi edzésmód lefedi a legnépszerűbb mozgástípusokat, beleértve többek között a futást, sétálást, biciklizést és az úszást. A beépített virtuális futóasszisztenssel pedig saját magunk ellen is versenyezhetünk. A többi 85 edzésmóddal szinte bármilyen mozgásformát kipróbálhatunk, legyen szó fitneszedzésről, táncról, labdajátékokról, vízi-, téli- vagy extrém sportokról. Az edzésmód egyszerű kiválasztását követően a készülék méri a teljesítményünket, az okosszenzorok pedig többek közt a szívritmust, kalóriát, az edzés idejét, a véroxigén-szaturációt (SpO2) figyelik.

Fejlett alvásfigyelési funkciók

A felhasználók egyre inkább igénylik, hogy okoseszközeik odafigyeljenek testük működésére. A pulzusmérésen túl a Huawei Watch Fit számos fejlett érzékelőjével szívritmusunkat, alvásunkat és stressz szintünket is méri.

A Huawei TruSeen 4.0 szívritmus-figyelő technológiája támogatja az intelligens, háttérben futó mérést. A felhasználók nyugalmi szívritmusa mellett infografikán jeleníti meg az elmúlt 24 óra szívritmusának változását és figyelmeztet, ha bármilyen rendellenességet tapasztal.

A Huawei TruSleep 2.0 követi az alvásunkat valós idejű szívritmus- és alvásminőség-figyeléssel. Az óra felismeri, ha a felhasználó elalszik és felébred. Ezek alapján állítja össze az alváselemzést, ami az alvás különböző szakaszait (felszínes és mély alvás, REM fázis, ébrenlét) mutatja. A Huawei AI-technológiáját felhasználva az óra hat tipikus alvászavart képes pontosan felismerni (elalvási nehézség, felszínes alvás, nyugtalanság, korai ébredés, REM fázis, rendszertelen munka és pihenés). Az adatok és az elemzés felhasználásával a Watch Fit több száz különböző alvásjavítási javaslatot és személyre szabott alvási szolgáltatásokat kínál. A felhasználók ennek, illetve a hosszú, akár 10 napos üzemidőnek köszönhetően minden reggel tudni fogják, hogy aludtak előző éjjel és hogyan tudnak esetlegesen többet tenni a még pihentetőbb alvásért.

Az összetett egészségfigyelő funkciók, az SpO2-, a stresszszint-ellenőrzés, illetve a menstruációs ciklus megfigyelése lehetővé teszi, hogy a felhasználók részletesebb képet kapjanak egészségügyi állapotukról. Az SpO2-ellenőrzés segít nyomon követni a véroxigén-szaturációt, a stressz szint csökkentésére légzési gyakorlatokat kínál.

Formabontó forma

A Watch Fit a Huawei első olyan okosórája, mely lekerekített, téglalap alakú kijelzőt kapott. Az 1,64”-es, tökéletes arányú AMOLED HD kijelző lehetővé teszi az animált edzésmódok és más egyedi funkciók megjelenítését. Az ultravékony keretnek köszönhetően zavartalanul élvezhetjük az élénk és színes kijelző látványát.

A készülék súlya mindössze 34g, kecses és karcsú megjelenése minden öltözékhez illik. Az óra pántja Mentazöld, Sakura rózsaszín és Éjfekete színekben érkezik a hazai piacra. A lélegző kialakítás és a hosszú üzemidő garantálja, hogy a Watch Fit napokig vagy akár hetekig tökéletesen működjön.

A Watch Fit kijelzője 130 különböző számlap megjelenítési módot kínál a Huawei Watch Face Store-on keresztül. A felhasználók saját fotóalbumukból közvetlenül küldhetnek át képeket az okosórára, majd kiválaszthatják, mely adatokat szeretnék megjeleníteni rajta. A folyamatosan bekapcsolt állapotban lévő kijelzőn hat különböző óralapból választhatnak, így bármikor rápillantanak az órájukra, tudják, mennyi az idő.

A Huawei Watch Fit szeptember 25-től bruttó 42.990 forintos ajánlott fogyasztói áron valamennyi kiskereskedelmi partnerünknél elérhető.

A MediaMarkt, az Extreme Digital, az Euronics, az eMAG, a 220Volt, a BestByte, valamint a Notebook.hu üzleteiben vásárolt termékek mellé ráadásul szeptember 25 és október 11 között ajándék okosmérleg is jár.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA