- Hirdetés -

Rengeteg magyar érdekeltségű BL-meccs jön a Sport1-en

|

- Hirdetés -

Először fordul elő a kézilabda Bajnokok Ligája történetében, hogy három női (DVSC Schaeffler, FTC-Rail Cargo Hungaria, Győri Audi ETO KC) és két férfi (Pick Szeged és Telekom Veszprém) csapatért is szurkolhatnak a magyar szurkolók egy szezonban. Ez azt is jelenti, hogy rekordszámú, 68 magyar érdekeltségű csoportmérkőzést közvetít a Sport1 a két sorozatból a következő hónapokban, és ehhez jöhetnek még hozzá a tavaszi derbik az egyenes kieséses szakaszból és reményeink szerint a négyesdöntőkből.

Hatalmas elismerés a magyar kézilabda számára, hogy a 2023-24-es szezonban három női csapatunk is indulhat a Bajnokok Ligájában, ezáltal jelentősen megnő a magyar érdekeltségű mérkőzések száma is. Annak fényében egyáltalán nem meglepő az EHF döntése, hogy júniusban a budapesti négyesdöntőben két magyar alakulat is pályára lépett, az FTC-Rail Cargo Hungaria döntőt játszott, és ezüstérmes lett, míg az egyébként ötszörös BL-győztes Győri Audi ETO KC bronzérmet szerzett. A magyar csapatok eredményei és a mérkőzéseken elképesztő hangulatot teremtő szurkolóknak is köszönhető az, hogy 2023-ban a bajnokságban a dobogó harmadik fokán végző DVSC Schaeffler is szabadkártyát kapott a BL-ben.

Így rekordot jelentő 40 magyar érdekeltségű mérkőzést rendeznek a női BL csoportkörében, amelyek között lesz két magyar rangadó is, amit a Debrecen és a Győr vív majd. Az első „derbi” már a második fordulóban, szeptember 16-án megrendezésre kerül Győrben. Amennyiben ehhez hozzáveszük azt, hogy a papírforma szerint lesznek magyar továbbjutók a nyolcasokból, akkor ez a negyvenes szám bőven nőni fog még. A Sport1 természetesen minden magyar érdekeltségű mérkőzést élőben közvetít.

A debreceniek történetük során először lesznek ott a BL-ben, a Fradi és a Győr viszont már nagyon komoly múlttal rendelkezik a sorozatban. Mindkét zöld-fehér gárdánál új vezetőedzőt mutattak be 2023-ban. Két dán szakember érkezett hazánkba, mivel a Fradinál Elek Gábort Martin Albertsen, míg a Győrnél Ambros Martínt Ulrik Kirkely váltotta.

Az első fordulóban két magyar-francia párharcot rendeznek, mivel a Fradi a Metzet fogadja, a Győr pedig Brestbe látogat. A Debrecen hazai pályán, a Hódos Imre Sportcsarnokban debütál a BL-ben a svéd Sävehof ellen.

A férfiak jövő hét közepén kezdenek, és abban nincs változás, hogy a magyar bajnok Telekom Veszprém mellett az ezüstérmes Pick Szeged is indulhat a legjobbak között. A csoportkörben lejátszott 14-14 találkozójukkal együtt tehát legalább 68 BL-mérkőzést közvetít élőben a Sport1 a szezon során, de mivel Nagy László a közelmúltban elmondta, hogy a Veszprém célja idén a FINAL4-ba kerülés, és a Szeged is évek óta mindig továbbjut a csoportjából, így vélhetően nem ennyinél áll majd meg a meccsszámláló. Az előző kiírásban a férfi és női sorozatban ez összesen 14 meccset jelentett az egyenes kieséses szakaszból és a négyesdöntőből, viszont akkor a Fradi, a Győr, a Szeged és a Veszprém ’’csak’’ 56 csoportmeccset játszott. A férfiaknál első fordulóból a magyarokra két nagyágyú vár, a BL címvédő (Magdeburg) és egy másik 2023-as FINAL4-résztvevő (PSG). A két rangadót egymást követően rendezik, és a Sport1 is így közvetíti a csütörtöki műsorfolyamban.

A Harmadik Félidő is folytatódik

Az elmúlt évekhez hasonlóan a Sport TV Harmadik Félidő című műsora minden vasárnap rajta tartja majd kezét a magyar kézilabda, és elsősorban a nemzetközi kupák ütőerén. Rendszeresen megfordulnak majd a stúdióban a kézilabdasport világsztárjai és a magyar klubok vezetői is. A műsor az első női forduló után tér vissza szeptember 10-én. A házigazda továbbra is Petur András lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...