- Hirdetés -

Rengeteg terméket vitt házhoz a Tesco

|

- Hirdetés -

Tíz éve indította el házhozszállítási szolgáltatását a Tesco Budapesten, a versenytársak között elsőként. Azóta az áruházlánc 874 településen viszi házhoz az online rendelt termékeket országszerte 2,7 millió háztartásba. A kiszállítók a tíz év alatt eltelt időszakban mintegy 34 millió kilométert tettek meg, ami több mint 848 földkerülésnek felel meg az Egyenlítő mentén. Eközben 15,5 Eiffel-torony tömegével felérő árut mozgattak az áruházak és az otthonok között, melyek közül a legnehezebb rendelés 739 kilogrammos volt.

A Tesco Otthonról szolgáltatás március 21-én ünnepli tízéves születésnapját. Az online rendelés és házhoz szállítás lehetőségét az áruházlánc a versenytársak közül elsőként biztosította, és az elmúlt 10 évben Budapestről indulva országszerte 874 település 2,7 millió otthonába jutott el.

„Köszönjük 427 ezer online vásárlónknak, akik 10 év alatt közel 4,9 millió megrendelést adtak le weboldalunkon, illetve mobilalkalmazásunkban, összesen több mint 285 évnyi időt töltve ezzel. Büszke vagyok kollégáimra, akik lehetővé tették a Tesco Otthonról szolgáltatás folyamatos fejlesztését, így egy évtizede már online is mindig vásárlóink mellett állhatunk. Munkatársaink mára szerte az országban 35 áruházunkban készítik össze az online rendeléseket ugyanolyan gondossággal válogatva az árucikkeket, mint ha vásárlóink maguk pakolnának be a kosarukba. Több mint 12 ezer termék közül választva a friss élelmiszertől a kisállat-felszerelésekig vásárlóink már akár aznapi kiszállítással is kérhetik rendeléseiket egészen a lakásajtóig szállítva, de ha úgy kényelmesebb számukra, személyesen is átvehetik a termékeket Átvételi Pontjaink egyikén a megjelölt egyórás időintervallumban” – mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.

Egy darab zsemlével is házhoz mennek

A Tescóból leggyakrabban rendelt termékek toplistáján szerepel az ásványvíz, a pékáruk, a tej, a banán és az uborka. A legtöbb rendelést az áruházlánc budaörsi, ill. budapesti Bécsi úti és Megaparkban lévő üzletéből teljesítik. Volt, hogy a kiszállítók egyszerre 739 kilogramm árut vittek házhoz, máskor mindössze egy 16 forint értékű vizes zsemle volt a listán. Ez utóbbira már ott vannak a Foodpanda és a Wolt futárai, akik 68 Tesco üzletből szállítják ki a rendeléseket akár 30 perc alatt a boltok mintegy 5 kilométeres körzetében.

„Szó szerint és képletesen is messzire jutottunk 10 év alatt: bevezettük például az árban és minőségben leginkább az eredetihez közelítő helyettesítő termékeket arra az esetre, ha a rendelés összekészítésének pillanatában az áruházban nincs elegendő készlet a rendelt termékből. Átálltunk a bevásárlótáska nélküli kiszállításra, valamint az élelmiszer-házhozszállításban elsőként teljesen elektromos furgonokkal bővítettük járműparkunkat a környezetterhelésünk csökkentése érdekében” – tette hozzá Martin Coulam.

Kifizetődő klubtagságok

A Tesco Clubcarddal rendelkezők automatikusan megkapják a rendeléseik után járó pontokat, ha Clubcard-számukat hozzáadják Tesco Online felhasználói fiókjukhoz. Emellett hűségkártyájukkal elérhetők számukra a Clubcard-áras termékek. A Tesco Online Club tagjai a szolgáltatás még több előnyét élvezhetik azzal, hogy nem kell kiszállítási vagy átvételi díjat fizetniük, ráadásul akár 4 héttel előre is rögzíthetik rendelésüket. Hathónapos tagsággal így heti egyszeri rendelés esetén több mint 10 000 forintot, heti kétszeri rendelés esetén pedig közel 35 000 forintot spórolhatnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...