- Hirdetés -

Ritkán alakul úgy a nézettségi verseny, mint múlt héten

|

- Hirdetés -

A fiatalabb célcsoportoknál a Cápák között, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben döntetlennel zárta a hetet az RTL és a TV2.

A mögöttünk álló 4. héten meglehetősen szoros volt a verseny az RTL és a TV2 között. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindkét csatorna 9,5 százalékos heti közönségarányt ért el – ritkán láthatunk ilyet. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL kis előnnyel nyerte a hetet (RTL: 10,8%, TV2: 10,2%). A többi bontásban, tehát főműsoridőben a teljes lakosságnál, illetve teljes napon mindhárom fő korosztálynál a TV2 végzett az élen. A főműsoridőben a 18-49, a 18-59 éveseknél, továbbá a teljes lakosságnál is a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, a hétvége pedig az RTL-é volt.

A komplett csatornacsoportokat nézve a múlt héten a TV2 Csoport számított piacvezetőnek, bármilyen bontásban is nézzük az adatokat. A legkisebb differencia a 18-59 éveseknél, főműsoridőben volt (TV2 Csoport: 23,2%, RTL Magyarország: 22,6%), a legnagyobb pedig – szokás szerint – teljes lakosságnál és teljes napon (TV2 Csoport: 25,2%, RTL Magyarország: 15,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,2 13,7 9,5
RTL 10,8 10,2 9,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9 11,6 8,6
RTL 6,9 6,3 6,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,2 22,7
RTL Magyarország 17,9 15,3 17,3
MTVA 5,8 9,8 4,6
AMC Networks 5,7 5,3 5,6
Network4 4,1 5,4 3,1
Paramount Global 3,5 2,8 4,4
Antenna Entertainment Group 3,0 2,7 2,8
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,4% / 13% (14,8% / 13,5%)
Tények Plusz – 11% / 9,9% (11,5% / 9,9%)
Szerencsekerék – 11,9% / 11,6% (11,8% / 11,6%)
Kincsvadászok – 12,3% / 11,2% (korábbi héten a Sztárok a reptéren: 7,5% / 7,7%)

RTL
Híradó – 16,1% / 13,9% (17,7% / 14,9%)
Fókusz – 11,9% / 10,9% (13,5% / 12,3%)
… a szomszéd tehene – 8,6% / 7,7% (9,7% / 8,4%)
A mi kis falunk – 9,7% / 7,6% (10% / 8,2%)

Az RTL Híradó ismét jobb heti átlagot produkált, – a kereskedelmi célcsoportnál – mint a Tények. Bár a mostanában megszokottnál kisebb volt a különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL-es „…a szomszéd tehene” sorozat hétről hétre gyengébben teljesít, pedig ha tényleg 60 részt forgattak belőle, akkor még március végéig képernyőn lesz. Az adott sávot így lazán nyerte a Szerencsekerék. A múlt héten debütált Kincsvadászok pedig a Szerencsekerékhez hasonló számokkal kezdett, illetve sokkal jobbal, mint amit korábban a Sztárok a reptéren elért.

A hétvégét továbbra is filmekkel bekkeli ki a TV2, így az RTL-es A mi kis falunk premierepizód és a Cápák között igazából érdemi ellenfél nélkül tarolhatta a műsorsávját. A szombati sorozat a 18-49 éveseknél 13,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,5 százalékos, a teljes lakosságnál 15,2 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a Cápák között ennél a három korosztálynál 15,4 százalékot, 15,8 százalékot és 14,9 százalékot ért el.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 236 ezres és 360 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál 663 ezres nézettsége volt a Cápák közöttnek, ez viszont nem volt elég a lista első helyéhez. A 4+-nál ugyanis a kedd esti Tények vonzotta a legtöbb – 802 ezer – nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 360 392 15,8
A MI KIS FALUNK RTL 357 925 16,5
HÍRADÓ RTL 304 378 15,5
TÉNYEK TV2 263 712 17,0
SZERENCSEKERÉK TV2 253 720 12,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 649 13,8
FÓKUSZ PLUSZ RTL 239 785 12,4
KINCSVADÁSZOK TV2 238 896 14,7
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 230 397 11,5
FÓKUSZ RTL 230 040 13,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 802 595 22,8
HIRADÓ RTL 675 643 17,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 663 754 14,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 656 245 17,0
SZERENCSEKERÉK TV2 655 705 16,8
A MI KIS FALUNK RTL 654 733 15,2
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 604 544 14,4
AZ ARANYIFJÚ TV2 541 781 19,0
KINCSVADÁSZOK TV2 535 118 17,6
A HÁROM NŐVÉR TV2 513 039 20,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 236 000 15,4
A MI KIS FALUNK RTL 197 540 13,5
HÍRADÓ RTL 177 980 13,6
SZERENCSEKERÉK TV2 168 186 12,6
TÉNYEK TV2 165 888 15,9
KINCSVADÁSZOK TV2 163 248 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 147 990 12,6
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 147 379 10,8
FÓKUSZ RTL 141 879 12,3
FÓKUSZ PLUSZ RTL 134 174 10,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...

Egyre kevesebbet alkudhatnak az ingatlanvásárlók

A piac élénkülésével és a fokozódó vevői érdeklődéssel együtt enyhült az érvényesíthető alku mértéke a hazai ingatlanpiacon, azonban még így is a tranzakciók jelentős része, 80,8 százaléka zárult a hirdetési ár alatt 2024 első...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...