- Hirdetés -

Rózsa György azt hozta, mint Majkáék

|

- Hirdetés -

Múlt héten kellett is a TV2-nek, hogy a Zsákbamacska rendben szállítsa a nézettséget, ugyanis az RTL erősödött. Utóbbi műsorai nagyjából azt produkálták, amit a korábbi héten, azonban a TV2-n az Ütős Ötös és a Pepe nem teljesített túl jól.

Végre történt némi érdekesség az RTL és a TV2 versenyében a mögöttünk álló héten. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,3 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,5 százalékponttal, a teljes lakosságnál pedig 1,6 százalékponttal gyengébb heti share-t produkált a TV2. Ezzel szemben, ugyanennél a három célcsoportnál az RTL 0,9, 0,3 és 1,1 százalékpontot erősödött a korábbi héthez képest. Az esti sávban, ezen belül a teljes lakosságnál és a 18-49 éveseknél még ezzel együtt is vezetett a TV2, bár az utóbbinál nem sokkal (TV2: 11,7%, RTL: 11%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél viszont fordítani tudott az RTL, miután 12,2 százalékos közönségarányt értek el a TV2 11,5 százalékával szemben. Teljes napon a TV2 továbbra is megőrizte minden bontásban az első helyét.

A teljes csatornaportfólióknál nem történt fordulat, minden összevetésben a TV2 Csoport vezet. Ugyanakkor főműsoridőben és a 18-59 éveseknél régen volt olyan kicsi az előnyük, mint a múlt héten (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 22,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,5 14,1 11,7
RTL 12,2 11,9 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 11,5 9,9
RTL 7,7 7,2 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 24,4 22,8
RTL Magyarország 18,0 16,2 17,2
AMC Networks 6,9 6,0 7,2
MTVA 6,0 9,4 5,2
Paramount Global 4,8 3,8 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Antenna Entertainment Group 3,3 2,8 3,6
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 16,6% (17,1% / 16,6%)
Tények Plusz – 12,8% / 13,3% (12,8% / 12,8%)
Zsákbamacska – 14,6% / 15,3% (14,7% / 15%)
Ütős Ötös – 10,2% / 10,1% (12,3% / 12,4%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,5% (17,6% / 15,7%)
Fókusz – 13,5% / 12,4% (12,9% / 12,4%)
Drága örökösök – 12,1% / 11% (11,5% / 10,9%)
Az álommeló – 11,6% / 10,9% (10,8% / 10,3%)

Ahogy látható, a reaktivált Rózsa György vezetésével is ugyanazt hozta a Zsákbamacska, mint a korábbi héten Majkával és Pápai Jocival. Erre most nagy szüksége is volt a TV2-nek, ugyanis az Ütős Ötös nem teljesített túl jól. Eleve nem kezdett erősen a műsor, de a múlt héten ahhoz képest is veszítettek két százalékpontot. Az RTL-en a Drága örökösök és Az álommeló nagyjából ugyanazt produkálta, mint egy héttel korábban.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 16,6 százalékos share-t és 205 ezres nézettséget szállított. A RTL-es vígjátéksorozat továbbra is a 18-59 éveseknél szerepel a legjobban: 18,9 százalékos közönségarányuk és 350 ezres nézettségük volt. Rendhagyó módon a vasárnap estét is megnyerte az RTL, amihez az is kellett, hogy a TV2-re új évaddal visszatérő Pepe című sorozat ne brillírozzon. A 18-49 éveseknél 8,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 9,7 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,8 százalékot tett ki a sorozat közönségaránya.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Zsákbamacska, annak is a hétfői adása volt a múlt hét legnézettebb műsora. Előbbinél 229 ezer, utóbbinál 719 ezer nézőt vonzott a vetélkedő. A 18-59 éveseknél a második helyre futott be a Zsákbamacska (315 ezer néző), az első ugyanis A kis falunk lett (350 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 350 312 18,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 315 948 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 246 668 12,9
TÉNYEK TV2 246 596 20,2
AZ ÁLOMMELÓ RTL 240 673 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 240 562 16,0
HÍRADÓ RTL 237 211 19,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 231 072 13,0
FÓKUSZ RTL 207 563 13,5
A KEZDŐ RTL 204 104 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 719 050 17,8
TÉNYEK TV2 706 070 24,3
A MI KIS FALUNK RTL 647 251 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 641 864 18,9
HÍRADÓ RTL 577 068 20,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 507 928 12,7
ÜTŐS ÖTÖS TV2 475 391 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 430 352 11,7
FÓKUSZ RTL 418 920 13,0
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 406 073 18,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 229 805 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 205 758 16,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 159 338 13,1
TÉNYEK TV2 158 794 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 158 105 16,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 152 163 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 150 230 11,9
HÍRADÓ RTL 139 004 14,8
ÜTŐS ÖTÖS TV2 138 201 11,6
A KEZDŐ RTL 126 546 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....