- Hirdetés -

Saját gyártású műsorokkal erősít a Sony

|

- Hirdetés -

A hazai nézők számára vadonatúj formátummal, népszerű műsorok és sorozatok új évadaival készülnek a tavaszra a Sony Pictures Television (SPT) csatornái. A VIASAT3-ra az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben legújabb évada, míg a VIASAT6-ra a TotalCar új részei, és a Magyarországon először debütáló Celebrities in Solitary elnevezésű formátum hazai verziója érkezik a következő hónapokban. Országos premier sorozatokban sem lesz hiány, kizárólag az SPT-portfólió kínálatában lesz elérhető a Gyilkos elmék záróévada, de a SWAT – Különleges egység, a SEAL Team, A kijelölt túlélő, Az újonc és a New Amsterdam is eddig be nem mutatott részekkel tér vissza a képernyőre.

A megosztó saját gyártású műsorairól híres VIASAT3 csatorna idén tavasszal sem hagyja cserben hűséges nézőit, áprilisban ugyanis visszatérnek a közönségkedvenc Észbontók, akik nap mint nap meglepnek minket egyedi gondolkodásmódjukkal és meglepő érveléseikkel. A vetélkedőt Kovács Áron vezeti, és a vadonatúj évadban is népszerű celebpárok próbálják megfejteni a játékosok furmányos észjárását. A Feleségek luxuskivitelben sztárjai idén is a VIASAT3-on nyújtanak betekintést rajongóiknak fényűző mindennapjaikba és a felső tízezer világába, amit természetesen továbbra is drámai konfliktusok, szürreális helyzetek és sok-sok csillogás jellemez. A már jól ismert csapat kiegészül, de az új évad számos más meglepetést is tartogat – az biztos, hogy a hölgyek idén is sokaknál kiverik majd a biztosítékot!

A VIASAT6 csatorna egy igazán bevállalós saját gyártású produkcióval erősít a szezonban: a Celebrities in Solitary a Sony Pictures Television (SPT) formátuma, amelyet eredetileg a Stellify Media alkotott a Channel 5 számára az Egyesült Királyságban. A VIASAT6-os produkció lesz az első nemzetközi verziója a műsornak. A valódi anti-social kísérlet celebeket állít kihívás elé, hogy megmutathassák, meddig bírják elszigetelten a külvilágtól, minden információ nélkül, egy steril környezetbe zárva – telefon, közösségi média, emberi kapcsolatok nélkül. Ebben a helyzetben ismerhetik meg igazán valódi önmagukat, miközben a nézők feszült figyelemmel követhetik nyomon, hogyan is reagálnak kedvenceik egy ilyen előre megjósolhatatlan kimenetelű próbatételre! Tavasszal visszatér a TotalCar is, amiben a jól ismert autós teszteken kívül egy zöld projektbe is belevág Bazsó Gábor és Winkler Róbert. Országos premierként pedig olyan sorozatok érkeznek, mint az Amerikai Horror Story kilencedik, a Marvel’s Runaways harmadik és az Árnyvadászok: A végzet ereklyéi első két évada.

Az AXN is kiemelkedően sok minőségi tartalommal készül a tavaszra, A hősök otthona kampány folytatásaként számos közönségkedvenc amerikai sikerszéria jelentkezik hazánkban eddig be nem mutatott részekkel, amelyek kizárólag a csatorna kínálatában lesznek elérhetőek. Jön a kultikus Gyilkos elmék befejező évada, de a Carter, A kijelölt túlélő, a SWAT – Különleges egység, a SEAL Team, Az újonc, a New Amsterdam, Az igazság terhe, az NCIS: Los Angeles, az NCIS: New Orleans, a MacGyver és az Elfeledve is vadonatúj évadokkal várja a nézőket.

A Sony Max, az SPT fiatalos, csajos csatornája is számos újdonsággal készül a következő hónapokban. Az Amerikai mesterszakács és az Amerikai mesterszakács junior is eddig be nem mutatott részekkel tér vissza, de érkezik a Jóapátok és a Rólunk szól legújabb évada is, valamint elindul a Nagy Ő az édenben és a Kacat-dizájnerek.

A Sony Movie Channel mozicsatornára olyan akciófilmek érkeznek tavasszal, mint Pókember-sorozat, a Superman visszatér vagy a Tökéletes bűnözők. A borzongást az Az, az Annabelle 1. és 2. része és a Végső-állomás sorozat, míg a könnyedebb szórakozást a Terhes társaság, a Másnaposok, a Szellemirtók és a Szex és New York filmek garantálják. A sci-fik természetfeletti világába a Szárnyas fejvadász 2049, a Gravitáció és az Érkezés kalauzolja el a nézőket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA