- Hirdetés -

Saját gyártású műsorokkal készül októberre a Viasat6

|

- Hirdetés -

Két hazai, saját gyártású műsor is érkezik októberben a Viasat6-ra, egy napon debütál Szabó Simon műsorvezetésével a Balhés csajok, valamint a Totalcar legfrissebb évada is.

Október 17-én érkeznek a csatornára a műsorok. Szombat délelőttönként 10 órakor kezdődik a közkedvelt autós magazin, a Totalcar hatodik évada. Az új részekben továbbra is Bazsó Gábor és Winkler Róbert tesztelik a járműveket, de rengeteg meglepetésre számíthatunk.

Mivel az elmúlt években az elektromos autók száma rohamosan növekedett, a legfrissebb évad naprakész, hasznos technikai megoldásokkal és tesztekkel nyújt betekintést a környezetbarát autók világába. Az már csak hab a tortán, hogy egy igazi gyűjtői darab, egy Porsche 912-es elektromos autóvá alakítását is végigkövethetjük az epizódok során.

Ezt követően 13 órakor debütál egy itthon még be nem mutatott formátum, a Here Come the Girls hazai változata, a Balhés csajok. A vadonatúj szórakoztató reality műsorvezetője Szabó Simon, főszereplői pedig három fiatal, gyönyörű és vicces színésznő – Bajor Lili, Kővári Lotti és Togay Stoics Alexandra –, akik talán elsőre szendének tűnhetnek, de valójában egyáltalán nem olyan ártatlanok, mint azt gondolnánk: ravasz tervekkel, lesben állva várják az „utca férfijait”, hogy egy kis csínyt követhessenek el ellenük. A mit sem sejtő áldozatok persze csak akkor értik meg, mi is történt velük, amikor a lányok már nem bírják tovább a nevetést, és be nem vallják, az egész csak átverés volt.

Országos premierekben sem lesz hiány a Sony Pictures Television (SPT) hazai csatornáin, hiszen az AXN számos friss tartalommal bővíti kínálatát. Október 26-án 21 órakor kedvenc nyomozópárosunk, Syd Burnett (Gabrielle Union) és Nancy McKenna (Jessica Alba) tér vissza, hogy még több bűnözőt juttassanak rács mögé a Los Angeles legjobbjai második évadában. A legújabb részekben Syd mindent megtesz, hogy válaszokra találjon barátjának halálával kapcsolatban, míg Nancynek Izzy elrablásával és annak következményeivel kell szembenéznie.

Közvetlenül utána, 22 órakor érkezik a 19-es körzet harmadik évada, ahol a félelmet nem ismerő seattle-i tűzoltók életét követhetjük nyomon. A csapat mindent megtesz, hogy minél több életet mentsen meg, kiszámíthatatlan életmódjuk azonban minden kapcsolatukat megviseli, legyen az az állomáson belüli vagy kívüli.

Október 27-én 21 órakor mutatkozik be a csatorna új kémsorozata, az Alex Rider első évada. Alex (Otto Farrant) egy londoni tinédzser, aki szinte mindenben remekel, legyen az bármilyen (extrém)sport, harcművészet vagy iskolai dolog. A fiatal nem sejti, hogy már gyerekkora óta képezték, hogy kém legyen, most pedig arra kényszerítik, hogy segítsen nagybátyja halálának felderítésében, és tudja meg, mi köze volt ennek két befolyásos milliárdos meggyilkolásához. A fiú új személyazonosságot kap, és inkognitóban utazik el a Point Blanc bentlakásos iskolába, ahol a legtehetősebb szülők lázadó tinédzser gyermekeit térítik vissza a helyes útra. Ahogy telik az idő, Alex rájön, hogy a diákok igazából egy aljas terv eszközei, így az újdonsült kémnek mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy megállítsa a gonosztevőt.

A Sony Max is izgalmas pillanatokat tartogat a hétköznap estékre: október 21-én 20 órakor jön a Candice Renoir nyolcadik évada, ahol Candice (Cécile Bois) és Antoine (Raphaël Lenglet) rájönnek, végre készek teljes szívből szeretni egymást, egy szörnyű tragédia azonban újra elveszi tőlük a felhőtlen boldogság lehetőségét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...

Díjazták a közösségi média hazai sztárjait

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek...

Átalakulóban a luxusingatlanok piaca

A prémium ingatlanok szegmensében is elkezdődött a piaci átrendeződés. A járványidőszaktól kezdődően csökkent a külföldi befektetők aránya a fővárosban és az agglomerációban, azonban a balatoni luxusingatlanok még mindig vonzóak a határon túli vásárlók körében....

Marketplace-t indít a Decathlon

Magyarország piacvezető sportszerkereskedője a sportszektorban elsőként marketplace-ként működteti tovább webshopját. A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. A COVID az elmúlt években...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

Csaknem 140 felvételt mutat be a világ minden tájáról a World Press Photo kiállítás péntektől a Magyar Nemzeti Múzeumban (MNM). Marika Cukrowsky, az idei kiállítás kurátora elmondta: a World Press Photo csaknem hét évtizedes történetének...

Prémium kávémárkával erősít a Coca-Cola

Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a GKID közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz...

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...
- Hirdetés -

Don't Miss

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...

Már nem csak a helyi témák meghatározóak

A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az,...

A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre

Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át – állítja Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldül a ŠKODA

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...

Faültetési akcióban a K&H

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a...

Így hat a klímaváltozás a gazdaságra

A klímaváltozás ma már nem kérdés, hanem tény, ami feladatok sokasága elé állítja a gazdasági szereplőket. A vállalatok működésére és teljesítményére már jelenleg is, de a jövőben még inkább hatással lesz az éghajlatváltozás. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....