- Hirdetés -

Saját gyártású vígjátéksorozattal erősít a Disney+

|

- Hirdetés -

A Disney+-ra január 25-én érkezik meg, az új, saját gyártású brit vígjátéksorozat, A rendkívüli. Emma Moran írónő és a Megszállottak viadala producereinek új sorozatának középpontjában a szupererő, vagy épp annak a hiánya áll.

„A rendkívüli” lesz a legújabb Disney+ saját gyártású sorozata, amely a streaming platformon debütál, az „Esküvőiszezon” című romantikus-komikus akcióthriller és a „Példaképünk, Beckham” című doku-sorozat után, amelyek már elérhetőek.

„A rendkívüli” (Extraodrinary) világában a 18. születésnapjára mindenkinek kifejlődik a szuperereje. Kivéve Jent, aki 25 évesen még mindig arra vár, hogy megtudja, mi az ő különleges képessége. Pedig nem válogatna, sőt! Beérné bármivel, legyen az akár extrém gyorsaság, lézerszem, vagy csupán annyi, hogy elsőre jól teszi be az USB-be a pendrive-ot. Egyszerűen képtelen tovább lendülni ezen a problémán, és a helyzetén az unalmas partikellék boltos munkája sem segít. A szerelmi élete sem rózsás: időnként összejön egy fura figurával, Luke-kal, akinek különösen idegesítő képessége, hogy tud repülni. Szerencsére Jennek ott van a legjobb barátnője, Carrie, aki mindig megakadályozza, hogy túl mélyre süllyedjen az önsajnálatban. Az iskola óta elválaszthatatlanok, kapcsolatuk már-már inkább testvéri, mint baráti, szükség esetén pedig egymás szárnysegédjei.

A két barátnő egy kelet-londoni lakásban él Kash-sel, aki már régóta Carrie párja. Carrie képes a halottakkal beszélni, de úgy érzi, éppen a képessége árnyékolja be személyiségét: érdekelne valakit egyáltalán ő, ha rajta keresztül halottakkal is lehet beszélgetni? Kash nagyon komolyan veszi saját szupererejét, vagyis az idő visszaforgatásának képességét és nem is rest kihasználni azt. Jóváteszi például a kisebb kínos helyzeteket vagy megváltoztatja azokat a pillanatokat, amikor éppen megbántja a már amúgy is régóta szenvedő Carriet. A negyedik lakó egy kóbor macska, akinek köszönhetően kiderül, hogy még a macskáknak is több szupererejük van, mint Jennek. A lány ebben a nagy, zűrzavaros világban kis reménnyel és rengeteg kétségbeeséssel felfegyverkezve indul el, hogy megtalálja saját szuperképességét. Útközben talán elfogadja saját magát és megbékél helyzetével is.

„A rendkívüli” főszereplői gárdáját olyan feltörekvő brit tehetségek alkotják, mint Máiréad Tyers (Jen), Sofia Oxenham (Carrie), Bilal Hasna (Kash) és Luke Rollason (Jizzlord). A sorozat szereplői között találjuk még Siobhan McSweeneyt (Jen anyukája, Mary), Robbie Geet (Jen mostohaapja, Ian), Safia Oakley-Greent (Jen féltestvére, Andy) és Ned Porteoust (Luke). A sorozat írója Emma Moran, egy kiemelkedően tehetséges és páratlan stílussal rendelkező fiatal író. Toby McDonald („Ragdoll”), Jennifer Sheridan („Rules of the Game”) és Nadira Amrani („On the Edge”) rendezőként működött közre az újszerű vígjátékban, ami a fiatalságról és az önállósodás kihívásairól szól egy olyan zavaros világban, ahol Jen mindig is legfeljebb csak „átlagos” lehet. „A rendkívüli” producerei Sally Woodward Gentle, Lee Morris és Charles Dawson, a Sid Gentle Films, a „Megszállottak viadala” mögött álló, BAFTA-, Golden Globe-, Emmy- és Peabody-díjas produkciós cég. A sorozat producere Charlie Palmer, executive producere pedig Johanna Devereaux, a Disney+ for Scripted Content alelnöke.

A Disney+-on január 25-étől elérhető, új, saját gyártású brit vígjátéksorozat, „A rendkívüli" hivatalos előzetese és képanyaga is elérhető. „A rendkívüli” lesz a legújabb Disney+ saját gyártású sorozata, amely a streaming platformon debütál, az „Esküvőiszezon” című romantikus-komikus akcióthriller és a „Példaképünk, Beckham” című doku-sorozat után, amelyek már elérhetőek. A Disney nemzetközi tartalmakért és ezek operációjáért felelős csapata továbbra is kiemelkedő alkotókkal és kimagasló producerekkel dolgozik együtt.

A Disney+ streaming felületen mindenki megtalálja a saját számára legmegfelelőbb tartalmat. Új tévésorozatok, kasszasiker filmek és exkluzív eredeti műsorok is elérhetőek, ráadásul olyan márkák kínálatából, mint a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és a Star. A kizárólag a Disney+-on elérhető sorozatok közé tartozik a „Pam és Tommy”, a „Gyilkos a házban” című sikeres vígjátéksorozat és az Amanda Seyfried főszereplésével készült „A kibukott”. A dokumentumfilmektől a kritikusok által elismert drámákig, a vígjátékoktól a klasszikus animációs filmekig terjedő szórakoztató platformon rengeteg film, sorozat áll a nézők rendelkezésére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....