- Hirdetés -

Sarka Kata, Kiss Ramóna, Kasza Tibor: újra itt a celebek toplistája

|

- Hirdetés -

A Marketing&Media magazin idén hatodik alkalommal állította össze a Top 25 celeb rangsort, azonban míg 2012-ben még csak a címlapsztárok szerepeltek a listán, majd tavaly csatlakoztak a tévéscelebek, idén már a közösségi média teljes repertoárja is szerepel az összeállításban. A címlapokon Sarka Kata tarolt, a tévében Kiss Ramóna, míg a közösségi médiában Kasza Tibor, Palvin Barbara és PamKutya kerültek a rangsor élére.

A címlapokon feltűnő sztárok között nagy volt a mozgás, hiszen a Top25 összeállításban szereplő celebek majdnem fele kicserélődött a tavalyi évhez képest, hiszen a huszonötből tizenketten nem szerepeltek az előző évi rangsorunkban. Közülük négyen (Havas Henrik, Istenes Bence, Kiss Ramóna és Rubint Réka) még sosem jutottak be a top 25-be, igaz, Kiss Ramóna az első összeállításunkban, amelyben még ötvenen szerepeltek, a 48. helyen végzett.

Bár Hajdú Péter volt látható a legtöbbször, 54 alkalommal a Marketing&Media magazin által szemlézett lapok (Best, Blikk, Bors, Hot!, InStyle, Kiskegyed, Story) címlapján, a súlyozott pontszámításnak köszönhetően Sarka Kata végzett az első helyen a borítókon való szerepléseket összesítő rangsorban. Őt a már említett Hajdú Péter, illetve a harmadik helyen Demcsák Zsuzsa követték. Az idei lista annyiból kuriózumnak számít, hogy ilyen kevés címlapszerepléssel még sosem lehetett öszszeállításunk első helyén végezni.

Az idén másodszor vizsgálta meg a Marketing&Media magazin, hogy ki a legtöbbet nézett televíziós Magyarországon. A tavalyihoz hasonlóan ezúttal is az egyes celebekhez megadott műsorok adott csatornán futó epizódjainak kumulált 1 perces elérése alapján állt össze a lista, amely a 2017. január 1.–december 31. között a 4+ célcsoport körében felvett adatokat tartalmazza. Az elmúlt évben készített rangsorunkhoz képest annyi különbség volt, hogy ezúttal kivettük a híradósokat és a magazinműsorok vezetőit, így a legutóbbi listánk harmadik helyezettje, Kiss Ramóna lépett előre az első helyre. Ő tavaly négy jelentős nézettségű műsorban is feltűnt (Barátok közt, Celeb vagyok, ments ki innen!, Reggeli, X-Faktor), így „könynyedén” el tudott érni 7,5 millió nézőt.

De a második helyet megszerző Till Attila sem „panaszkodhatott munkanélküliségre”, a TV2-n és a SuperTV2-n is feltűnt A nagy duett, az Annyit ésszel, mint erővel, a Drágám, add az életed!, a Ninja Warrior, a Propaganda, a Sztárban sztár, valamint a Sztárban sztár + 1 kicsi résztvevőjeként, és 7,2 millió tévénéző látta az elmúlt évben. Rajtuk kívül Majka tudta megugrani a hétmilliós határt, és neki ehhez elég volt három műsor is, Az 50 milliós játszma, a Ninja Warrior, valamint a Sztárban sztár.

Az idén első alkalommal az online világban is megvizsgálta a Marketing&Media magazin csapata, hogy kik a legnépszerűbb celebek, három közösségi médiás felület adatai alapján. A Facebookon Kasza Tibor gyűjtötte a legtöbb rajongót a Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai szerint, ő volt az egyedüli magyar híresség, aki átlépte az egymilliós határt, ráadásul nagyon jól sikerült számára a tavalyi év, hiszen 172 ezerrel gyarapodott a tábora. De nem sokkal maradt el az egymilliótól Rubint Réka oldala sem (949 ezer követő), akinek szintén jól sikerült 2017 az új rajongók gyűjtése szempontjából, 118 ezerrel növelte táborát. A Facebookon Hosszú Katinka lett a harmadik, 504 ezer követővel.

A Facebook trónkövetelőjeként is emlegetett Instagram esetében toronymagasan vezet Palvin Barbara a hazai celebek között, igaz a modell jelentős részben nemzetközi hírnevének köszönheti 7,4 millió követőjét. A dobogó második helyén álló Dzsudzsák Balázs, aki az egyesült arab emírségekbeli al-Vahda csapatában futballozik, ugyancsak számíthat a külföldről érkező kedvelésekre. A focista 764 ezer instagramos kedvelővel büszkélkedhet és még a Facebookon is 108 ezres tábort gyűjtött. Ők ketten azok közé tartoznak, akik a címlapokon is feltűntek néhányszor, sőt tavaly a bulvármédia már arról is cikkezett, hogy kettejük között komoly kapcsolat is kialakulhat. Az Instagram-toplista harmadik helyén egy fitneszsztár, Tóth Attila található, aki 545 ezer rajongót gyűjtött össze izmainak posztolásával.

A hazai YouTube-toplista élén fej fej mellett áll PamKutya és a Videómánia. A Marketing&Media magazin rangsorának összeállításakor (január 19-én) pamkutyáék, Béla és Pista, azaz polgári nevükön az Osbáth Márk és Osbáth Norbert alkotta páros 759 ezer feliratkozót tudhat magáénak. Ezzel a népszerű számok paródiájával rajongókat szerző formáció hatezer kedvelővel előzi meg a Videómániát, amely Dancsó Péter projektje. Ez utóbbinál is a humor a fő vonzerő, őt a vicces fi lmkritikákkal, fi lmbemutatókkal foglalkozó videói tették ismertté. Az, hogy éppen ki áll az élen, napról napra változik, és nem csupán egy új videó közzétételekor, hanem leginkább az év elején, hiszen hagyományosan ekkor tartják az Év YouTube-videósa szavazást, amikor jócskán megnő az oldalakra feliratkozók száma.

A két „nagyágyú” mögött a TheVR (Fábián István, Komzsik János), luckeY (Fábián Miklós), Peter Gergely, valamint az UNFIELD (Csenki Patrik) található, ők azok, akik több mint 500 ezer feliratkozót gyűjtöttek össze.

A címlapok, a tévé és a közösségi médiás felületek 25-25 legnépszerűbb sztárját bemutató listánkat, illetve a rangsorokra vonatkozó részletes elemzéseket a Marketing&Media magazin legújabb, a héten megjelenő számában olvashatja el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....