- Hirdetés -

Segíteni szeretne? Ismét elindul a jótékonysági program

|

- Hirdetés -

150 település, közel 3800 család. Ennyi otthonba jutott el tavaly a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű országos jótékonysági programjának támogatása a Magyar Vöröskereszt hálózatán keresztül. A kezdeményezés azonban nem ért véget, a sikeres kampány idén újraindul – október 19. és november 29. között ismét mindannyian segíthetünk a mélyszegénységben élő gyermekeken. A kijelölt időszakban a SPAR és INTERSPAR üzleteiben vásárolt Procter&Gamble termékek árának 1%-a ezúttal is jótékony célra megy, a befolyt összegből idén is számos család mindennapjait tehetjük könnyebbé. A program idei nagykövete Ördög Nóra.

 

Közel 8,5 millió forint gyűlt össze a tavalyi kampány 6 hetes időszaka alatt. A befolyt összegből a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül a szociálisan rászoruló családokat olyan alapvető higiéniás termékekkel és életkörülményeik javítását szolgáló eszközökkel látta el, amelyek hozzájárulnak a gyerekek egészséges fejlődéséhez és otthonuk komfortjának megteremtéséhez. A kiosztott adományok alapján a legnagyobb szükség a mindennapi fogyasztási cikkek (pelenka, mosószer) hiányában mutatkozott meg, azonban nagy volt az igény, samponra, fogkrémre, fogkefére, pizsamára, takaróra vagy ágyneműre is. Az eltelt közel 1 év alatt a Magyar Vöröskereszt területi szervezetei között egységesen elosztva 150 településen összesen 3752 család részesült a program adományaiból. A termékadományok 3575 család 8374 gyermekéhez jutottak el, míg a pénzadományokból fedezett felújítások, beszerzések 473 gyermek életét teszik jobbá 177 családban.

 

Idén október 19-e és november 29-e között minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt P&G hajápolási, babaápolási, női higiénés és férfi szépségápolási termék, valamint mosó- és tisztítószer megvásárlása segíti a program sikerességét. Így bárki, aki a kiemelt időszakban többek között Always betétet, Pampers pelenkát, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termékeket, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószereket, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási terméket vásárol, támogatja a program újbóli sikerét. A felsorolt márkás termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely termékadomány formájában a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.

 

Ebben az évben a program nagyköveti szerepét a kétgyermekes családanya, a SPAR háziasszonya, Ördög Nóra vállalta, aki anyaként pontosan tudja, mennyire fontos, hogy gyermekeink számára a lehető legtöbbet adhassuk.

 

A Magyar Vöröskereszt idén is minden megyei szervezetét bevonja a program sikerének érdekében. A szervezet önkénteseinek és munkatársainak segítségével biztosan azok a családok és közösségek részesülnek majd az adományokban, melyek a leginkább segítségre szorulnak.

 

A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...