- Hirdetés -

Segített a K&H

|

A K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázaton hat kórházi osztálynak összesen hatmillió forint értékben nyertek műszertámogatást gyermekük szívbe markoló, ám örömkönnyekkel végződő gyógyulástörténeteikkel a szülők. A K&H ezzel is hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a gyermekgyógyító intézményekben dolgozó orvosok és ápolók minél korszerűbb eszközökkel tudják meghozni okos döntéseiket, a gyerekek pedig minél hamarabb meggyógyulhassanak. A történetek mindannyiunknak példát mutatnak az akaraterőről, a kitartásról, a hasonlóan nehéz helyzetben lévő szülők pedig hitet meríthetnek belőlük.

Az idén 15 éves K&H gyógyvarázs program egy különleges kezdeményezéssel ünnepelte évfordulóját. A K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története pályázaton nemcsak az egészségügyi intézmények gazdagodhattak új, modern műszerekkel, hanem a gyerekek példamutató élni akarását és a szülők tiszteletet parancsoló kitartását is értékelték és ünnepelték. A pénzintézet és médiapartnerei arra biztatták a szülőket, hogy küldjék be gyermekük gyógyulásának történetét, amivel gyermeküknek óriás plüssmacit, az általuk megnevezett kórháznak pedig 1 000 000 forint értékű műszertámogatást nyerhettek. A K&H ezzel is hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a gyermekgyógyító intézményekben dolgozó orvosok és ápolók minél korszerűbb eszközökkel tudják meghozni okos döntéseiket, és a beteg gyermekek mihamarabb újra teljes életet élhessenek.

A pályázó szülők által beküldött történetek hitet és reményt adhatnak a hasonlóan nehéz helyzetben lévő szülőknek is. Rendkívül erőt próbáló ugyanis nap mint nap magabiztosnak, pozitívnak lenni, közben megpróbálni elrejteni gyermekünk elől a félelmünket és bátorítani őt. „Elismerésre méltó, hogy azok a szülők, akik beküldték történeteiket, nemcsak végigküzdötték ezeket a nehéz napokat a betegséggel, hanem le is írták a pályázatban, amit átéltek. Ezek a történetek ugyanis kíméletlen őszinteséggel mutatják be, hogy a betegséget felismerve min mentek keresztül a beteg gyerekek és szüleik. Abban bízunk, hogy ezek a történetek médiapartnereink felületein eljutnak a hasonló gondokkal küzdő szülőkhöz, akik új erőt meríthetnek belőle a további küzdelemhez” – fogalmazott Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

„A szívem szakadt meg, nem tudtam meddig kell éjszakázni kialvatlanul, megtörten az ágya mellett, fejét simogatni, kezét fogni, mesélni elcsukló hangon, csak abban bíztam, közösen végigcsináljuk, és meggyógyul!” – írta történetében egy édesanya, akinek gyermeke leukémiából gyógyult fel. „…kiderült, hogy 10 éves fiunknak rosszindulatú agydaganata van. Amikor egyik napról a másikra kiderült a baj, önsajnálat helyett Ő csak annyit mondott: Milyen jó, hogy mindez nem a kishúgommal történt…” – írta egy másik anyuka, akinek gyermeke példátlan önzetlenségről tett tanúbizonyságot. A gyermekek bátorságuk, élni akarásuk jutalmául egy-egy óriás plüssmackóval lettek gazdagabbak, hiszen az ő kitartásuk is kellett ahhoz, hogy felépüljenek.

A hálás szülők történeteinek köszönhetően a nyertes pályázatokban megjelölt intézmények olyan korszerű műszereket kapnak, mint a betegségek diagnosztikájában használatos verejtékanalizátor, a gyógyszerek precíz adagolásához szükséges infúziós pumpa, illetve a betegek állapotának megfigyeléséhez használt betegőrző monitor és vérnyomásmérős pulzoximéter, amellyel egy időben mérhető a betegek vérnyomása és véroxigén-szintje. Így a gyermekgyógyító intézmények még hatékonyabban végezhetik életmentő munkájukat.

A pályázaton az alábbi intézmények gazdagodtak műszerekkel:

Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet

Szegedi Tudományegyetem – Onko-hematológia

Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ – Gyermekklinika

Mezőtúri Városi Kórház Rendelőintézet

Szent Györgyi Albert Klinikai Központ Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermek Egészségügyi Központ

Bács-Kiskun Megyei Kórház

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...