- Hirdetés -

Sikeres a BMW és az FC Bayern München akciója

|

- Hirdetés -

A jubileumi, századik zsákolást Devin Booker szerezte a BMW Parkban, a Red Star Belgrád elleni mérkőzésen. A bajor prémiummárka SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnek juttatott adománya ezzel hat számjegyűre duzzadt. A „Dunks for Tomorrow” kezdeményezés az oktatási esélyegyenlőséget és az egyenlő lehetőségeket támogatja.

Mérföldkőhöz érkezett a BMW München és az FC Bayern München kosárlabdaosztálya által közösen életre hívott „Dunks for Tomorrow” kezdeményezés: a német kupagyőztes hazai, Red Star Belgrád elleni Euroliga-mérkőzésén Devin Booker megszerezte a müncheni csapat szezonbeli századik zsákolását, az ismét teltházas BMW Parkban. Ezzel a bajor prémiummárka SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnek juttatott összadománya már március elején átlépte a 100 000 eurót.

„Nekünk, játékosoknak a zsákolás mindig különleges érzés. Az pedig egészen fantasztikus, hogy most ezzel egy társadalmi szerepvállalás részeseivé is válhatunk és ez a csapat minden tagjának extra motivációt jelent” – nyilatkozta Devin Booker a Red Star Belgrád elleni 74:66-os győzelem után.

A BMW München és az FC Bayern München kosárlabdaosztálya a szezon elején jelentette be közös kampányát, amelynek égisze alatt a bajor prémiumgyártó az FC Bayern München összes szezonbeli, BMW Parkban megrendezett tétmeccsen szerzett zsákolása után 1 000 euró adományt juttat az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezetnek. „Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezeten keresztül nagy örömmel támogatjuk az oktatási esélyegyenlőséget és az egyenlő lehetőségeket” – fogalmazott Bernd Döpke, a BMW München igazgatója. „Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy már a szezon ilyen korai szakaszában ilyen figyelemre méltó eredményt értünk el, amely sok gyermek és fiatal számára jobb jövőbeni lehetőségeket biztosít. Szeretnénk, ha ez így folytatódna, hiszen a szezon még sok mindent tartogat” – tette hozzá.

A BMW Park 6 500 nézője előtt megrendezett Red Star Belgrád elleni mérkőzésen az FC Bayern München összesen négy zsákolást szerzett. És mivel a listavezető vasárnap a Bonn elleni hazai Bundesliga-mérkőzésen a 90:81-es győzelem során további hármat zsákolt, a BMW összadománya 103 000 euróra nőtt.

Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet számos módon támogatja a hátrányos helyzetű családokból származó gyerekeket és fiatalokat iskolás éveik során, hogy megtörjék a szegénység és a korlátozott lehetőségek körforgását. Az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet jelen van az iskolákban, ahol többek között szociális munkákkal, délutáni felügyeletekkel és csoportos szociális projektekkel segíti a mindennapokat. „Célzottan és személyre szabottan támogatjuk, illetve erősítjük a gyermekek és a fiatalok személyes fejlődését – immár mintegy 70 éve. Jelen vagyunk az iskolákban és a fiatalok mindennapjait iskolai szociális munkával, iskola utáni gondozással, csoportos szociális projektekkel és sok minden mással támogatjuk” – mondta Anna Pönisch, az SOS Gyermekfalvak nonprofit szervezet marketingigazgatója. „A „Dunks for Tomorrow” kezdeményezés nagymértékben hozzájárul elköteleződésünkhöz. Örülünk a két erős partnerünk oldalán kiépített együttműködésnek, amelynek segítségével lehetővé válik a ránk bízott gyermekek és fiatalok egészséges nevelése és fenntartható oktatása” – tette hozzá.

Az Euroliga soron következő fordulójában az FC Bayern München a Zalgiris Kaunas litván kosárlabdacsapatot fogadja a BMW Parkban, március 15-én 20:30 órától.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...