Az augusztus 26. és szeptember 9. közötti időszakban az RTL Klub a fő kereskedelmi célcsoportban a legnézettebb hazai csatorna volt: átlagos teljes napi közönségaránya 8,7%, míg átlagos főműsoridős közönségaránya 13,3%* volt. (x)
Az őszi struktúrával visszatért az utóbbi évek legsikeresebb magyar sorozata, A mi kis falunk is. A negyedik évad nyitó epizódja a teljes lakosság köréből több mint 827 ezer embert ültetett a képernyő elé. A sorozat eredményességét jól mutatja, hogy 26,7%-os közönségarányával a 35. hét legnézettebb műsora lett a kiemelt célcsoporton.
A bravúr a 36. héten sem maradt el: a második epizód 26,4%-os közönségaránnyal lett a hét legnézettebb műsorszáma. A fenti időszakban és célcsoporton, saját idősávjában, hétköznap esténként legyőzte a versenytársat a Híradó (18,1 SHR%), az azt követő Fókusz (15,2% SHR), valamint a Drága örökösök című saját gyártású sorozat (17,3 SHR%) is. További információ: itt. (x)
*Forrás: Nielsen Közönségmérés, főműsoridő (19:00 – 22:59),teljes nap (02:00-25:59); 2019. 08. 26. – 2019. 09.08., az utolsó hét nap kivételével TSV adatok; 18-49-es,4+-os célcsoport.