- Hirdetés -

Sokaknak fog tetszeni az IKEA újdonsága

|

Az IKEA Magyarország elindította az IKEA Kreativ elnevezésű új eszközt, amely a legmodernebb technológiát használja a lakberendezési tervezéshez. Az eszköz minden vásárló számára elérhető mobilalkalmazásban és az IKEA.hu weboldalon. Az IKEA Kreativ rendkívül egyszerűen használható, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy használják ki kreativitásukat. Valósághű interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben.

„A 3D modellekkel történő munka valós környezetben eddig csupán a professzionális belsőépítészeti stúdiók sajátossága volt. Az IKEA Kreativ ezeket a lehetőségeket egy mindenki számára elérhető, rendkívül felhasználóbarát környezetben kínálja, és számos olyan egyedi innovációt nyújt, amelyek új szintre emelik az általános élményt” – mondta Martina Somrová, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia Home Furnishing and Retail Design csapatának munkatársa.

Az IKEA Kreativ az önvezető autókban használtakhoz hasonlóan a legmodernebb mesterséges intelligenciát és számítógépes látás technológiákat alkalmazza a vásárlók otthonában található terek azonosítására. Ezek közé tartoznak a tárgyak és a belső geometria felismerésére speciálisan kiképzett, neurális hálózatokra épülő mesterséges intelligencia, a 3D-s látást biztosító sztereó látás algoritmusok, a nagy látószögű fotók készítésére szolgáló számítógépes fényképészeti algoritmusok, valamint a valósághűség elérése érdekében a 3D-s vegyes valóság grafikák. Az IKEA Kreativ mesterséges intelligencia algoritmusai azt is lehetővé teszik, hogy a meglévő bútorok egy részét vagy egészét töröljék a látványból, így a vásárlók teljesen üres terekben tervezhetnek.

Az IKEA Kreatív nagyszerű eszköz azoknak, akik első otthonuk berendezését tervezik, de azoknak is, akik meglévő lakásuk felújításán törik a fejüket.

„A legutóbbi Élet otthon felmérésünk szerint, amely a magyarok otthonukhoz való viszonyát vizsgálta, a válaszadók több mint fele mondta azt, hogy a következő két évben otthona megváltoztatását tervezi. Pontosabban, a magyarok 31 százaléka tervez költözést, további egyharmaduk (34%) pedig jelenlegi otthonuk felújításába kíván belevágni. Az IKEA Kreativ komoly segítséget nyújthat nekik ebben” – tette hozzá Andor Katalin, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia Consumer and Customer Insights Managere.

Az IKEA Kreativ mögött álló technológiát a Szilícium-völgyi székhelyű mesterséges intelligenciával foglalkozó Geomagical Labs fejlesztette ki, amelyet az Ingka Group 2020-ban vásárolt fel. „Az Ingka Group szenvedélyesen segíti az embereket abban, hogy jobb életet teremtsenek otthonukban, és folyamatosan arra törekszik, hogy online és offline is hozzáadott értéket nyújtson vásárlóinak. Meg vagyunk győződve arról, hogy a Geomagical Labs innovatív és intuitív technológiájára és egyszerű digitális környezetévere támaszkodva az IKEA Kreativ képes kezelni azokat a gyakori nehézségeket, amelyekkel az emberek a lakberendezési cikkek vásárlása során szembesülnek. Mindenki számára elérhetővé válik, hogy az inspirációt valósággá változtassa, és megtervezze a tökéletes otthont” – mondta Parag Parekh, az Ingka Group Co-Chief Digital Officere.

Az IKEA Kreativ segítségével a vásárlók a következőket tehetik:

Az IKEA termékek felfedezése inspiratív 3D bemutatótermekben – A vásárlók több mint 50 fantáziadús, az IKEA.hu új tervezési oldalán elérhető 3D-s bemutatóteremben fedezhetik fel az IKEA termékeit, azok kombinációit és a helyiségek kialakítására vonatkozó ötleteket. Egyszerűen kipróbálhatják az IKEA termékeit valósághű elrendezésű helyiségekben; cserélgethetik, mozgathatják, forgathatják, összehajthatják és felakaszthatják azokat.

Saját belső tereik megtervezése – Az IKEA alkalmazásba épített IKEA Kreativ Scene Scanner segítségével a vásárlók könnyedén létrehozhatják saját terük személyre szabható, valósághű 3D-s másolatait, amelyeket az IKEA termékeivel tetszés szerint kialakíthatnak és berendezhetnek. Az adott helyiségről mindössze néhány fényképre van szükség, amelyek aztán automatikusan összeállnak a tér pontos méretekkel és perspektívával rendelkező, szélesvásznú, interaktív másolatává. Emellett az adott helyszínről „kitörölhetik” a meglévő bútorokat, új IKEA-bútorokat helyezhetnek el rajta, gyorsan böngészhetnek különböző alternatívák között, és létrehozhatnak egy új, teljes szobakialakítást.

Otthonuk jobbá tétele bárhonnan – Miután a vásárló megalkotta a tökéletes szobakialakítást, az egyes termékeket a kosarába teheti, az ötleteket elmentheti IKEA-fiókjában, és akár meg is oszthatja azokat családtagjaival és barátaival, hogy kölcsönösen tanácsokat és inspirációt nyújthassanak egymásnak. Mivel a virtuális szobákat a felhőben tárolják, gyakorlatilag bárhonnan újra elérhetők. A vásárlók az IKEA mobilalkalmazásán keresztül az áruházba is magukkal vihetik a terveket.

„Folytatjuk az IKEA Kreativ fejlesztését, hogy új funkciókkal és lehetőségekkel álljunk elő. Ilyen például a LIDAR technológia használata a belső terek még pontosabb beolvasásához” – mondta Gresë Boltežar, a Geomagical Labs Senior Product Managere.

Az IKEA Kreativ használata a vásárlók számára ingyenes. Ehhez mindössze az IKEA alkalmazás letöltésére van szükség az Apple App Store-ból, a Google Play-ből, illetve az IKEA.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...