- Hirdetés -

Újabb nemzetközi díjat nyert a magyar kozmetikummárka

|

- Hirdetés -

A magyar kozmetikai ipar ismét bebizonyította, hogy képes versenyre kelni a nagy nemzetközi márkákkal. A Vintage Beauty Volumen40+ krémmaszkja most Hollandiában hívta fel magára a figyelmet, ezúttal a Dutch Beauty Awards 2024 versenyén, ahol a rangos zsűri bronzéremmel ismerte el.

„Nagy boldogság számunkra, hogy egy újabb díjjal gazdagodtunk” – mondja Szakonyi Eszter, kozmetikusmester, a Vintage Beauty alapítója. – „Minden díjunknak különösen örülünk és szerencsére elég gyakran van mit ünnepelni, de most egy olyan kategóriában hozta el a harmadik helyet a termékünk, amely kiemelkedően fontos számunkra, hiszen a fenntarthatóság az egyik mottónk. A saját fejlesztésű, gyártású Volume 40+ krémmaszk 270 versenytársat előzött meg a „Beautyproduct Groen Exclusive” kategóriában.”

A rangos elismerés azért is remek eredmény, hiszen a Dutch Beauty Awards 2024 verseny világmárkák által forgalmazott kozmetikumokkal versenyezve tette próbára a résztvevők kreativitását és a benevezett termékek minőségét. Ebben a rangos mezőnyben pedig a Vintage Beauty immár sokadszorra is bizonyította, hogy nemzetközi szinten is képes megállni a helyét.

A „Zöld kozmetikumok / szépségápolási termékek kategóriájában olyan termékeket lehetett nevezni, amelyek nyomon követhető és/vagy tanúsítottan biológiai, halal vagy tiszta szépség formulával rendelkeznek, képviselik a fenntarthatóság alapelvét, ahol lehetséges, CO2-semleges, újrahasznosítható csomagolásokkal, lehetőség szerint újrahasznosított anyagból készülnek. A holland szépségdíj ezen kategóriája etikus gyártást és fejlesztést vár el a nevezőktől, az pedig, hogy a termék állat- és környezetbarát, szulfátokat, kőolaj, mesterséges illat- és színezőanyagokat, parabéneket, szilikonokat és egyéb kémiai adalékanyagokat nem tartalmaz, az pedig ma már teljesen magától értetődő, ha zöld kozmetikumokról beszélünk.

A Dutch Beauty Awards 11 tagú szakértő zsűrije 12 pontos skálán szavazott és az összesített eredmények alapján díjazzák kategóriánként a 3 legjobbat. Az idei évben 26 kategóriában 270 termék lett nevezve, köztük az alábbi világmárkák által is: Estée Lauder, QMS, Shiseido, Nivea, CeraVe, TomFord, Dermalogica, Rituals, Ordinary. A döntésben természetesen a legfontosabb szempont, hogy a termék beváltja-e, amit ígér, de ugyanilyen fontos szempont, hogy milyen érzés használni, mennyire praktikus vagy jól használható a csomagolás, mennyire jó az ár-érték aránya a terméknek.

„A Volume 40 + krémmaszk az egyik legkedveltebb termékünk a megjelenése óta, hiszen extra magas hatóanyagtartalmával már 20 perc alatt látványos hatást lehet vele elérni” – folytatja Szakonyi Eszter. –„Nem véletlen, hogy ezzel a termékkel kapcsolatban is csak pozitív elismeréseket kapunk a vevőinktől, vendégeinktől is, és ez most méltó módon megkoronázza ez a díj is, amely méltó folytatása az áprilisi eredményeinknek, amikor is két arany- és egy ezüstéremmel gazdagodtunk az Universal Beauty Awards versenyén, és Európa legjobb Beauty Brandjei közül a negyedik helyre soroltak bennünket. Ez egy csodálatos elismerése annak, hogy egy kis magyar családi vállalkozás is kiemelkedő teljesítményt nyújthat a nemzetközi színtéren.”

A Vintage Beauty újabb sikerének hírére az egész magyar kozmetikai ipar büszke lehet és biztosak lehetünk benne, hogy a fejlesztések nem állnak meg és hamarosan további hazai és nemzetközi elismerésekkel gazdagodhat az eddigi több mint 40 díj listája.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...