- Hirdetés -

Sorozat és hírműsor vezeti a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél az RTL egyik sorozata, a teljes lakosságnál pedig a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebbjének. Jó eredményekkel tért vissza a Szerencsekerék, a Doktor Balaton már nem annyira, A mi kis falunkra pedig ismétlésként is sokan voltak kíváncsiak.

Az elmúlt hetet az RTL Klub nyerte a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. A korábbi hetek „éppen csak”, azaz 1 százalékponton belüli előnyeivel ellentétben most kicsit érdemibb, 1,6 százalékpontos volt a fórjuk. Konkrétan az RTL Klub 12,7 százalékos, a TV2 11,1 százalékos share-t hozott össze heti szinten. A péntek kivételével minden nap behúzta a főműsoridőt az RTL Klub, de sokszor egészen kicsi volt a differencia a két csatorna között. Az emlegetett pénteken például a TV2 13,9 százalékos, az RTL Klub 13,6 százalékos esti share-t ért el.

A teljes csatornacsoportokat nézve is vezetett az RTL Magyarország, de a fentinél kisebb előnnyel. Az RTL-es csatornák összességében 28 százalékos, a TV2 Csoport televíziói 26,9 százalékos közönségarányt szállítottak. A nemzetközi csatornaportfóliók esetében kicsit más volt a múlt hét, mint amit megszokhattunk. Közülük jellemzően az AMC, vagy a Paramount (nem a csatorna, hanem a korábbi ViacomCBS) érti el a legjobb eredményt. Ehhez képest múlt héten az Antenna Group volt a legerősebb, 7,2 százalékos share-rel, megelőzve a 6,9 százalékos AMC-t és a 6,4 százalékos Paramountot.

15. hét / 14. hét / 13. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,7% / 13,7% / 14,4%
TV2 – 11,1% / 13% / 13,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (15. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,3% (6,5%)
Híradó – 18,7% (22,1%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,4% (19,2%)
Keresztanyu – 16% (16,4%)
A mi kis falunk (ismétlés) – 11,3%
Híradó – 9,2% (10,2%)
Hotel Margaret – 7,3% (7,1%)

TV2
Remények földje – 20,6% (18,7%)
Tények – 19,6% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,4% – (12,9%)
Szerencsekerék – 14,1%
Doktor Balaton – 9%

Hétköznap esténként az RTL Klub A mi kis falunk ismétléseit vetette be a Keresztanyut követő sávban. A húzásuk annyiból bejött, hogy bár kicsit a csatornaátlag alatt hoztak az ismétlések, de a Hotel Margaretnél jobb számokat ért el. Utóbbi a későbbi műsorsávban sem talált magára.

A TV2-n az Exatlont a Szerencsekerék és a Doktor Balaton duója váltotta. Az Exatlon az utolsó hetében 14,6 százalékot ért el. Ezt megközelítette a Szerencsekerék, a heti átlagos közönségarányuk 14,1 százalékot tett ki, ez egész jó eredmény. A Doktor Balaton 9 százalékos heti átlaggal nyitott, ami viszont már kevésbé számít combos share-nek. Pláne úgy, hogy egy ismétléssel (A mi kis falunk) kerültek egy sávba.

Szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 12,3 százalékos, A mi kis falunk friss epizódja pedig 16,5 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n a Pepe című sorozat 13,1 százalékos share-t produkált. Egy héttel korábban az első két rész még 17,7 és 16,4 százalékot ért el.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a szombati A mi kis falunk volt 190 ezres nézőszámmal. Érdekes módon a teljes lakosságnál most nem teljesített ennyire erősen a sorozat. Az 568 ezres nézőszámával a heti toplista ötödik helyét foglalta el. A teljes lakosságos lista első helyén pedig a Tények keddi adása állt 675 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_15het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_15hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....