- Hirdetés -

Sorozat és hírműsor volt a legnézettebb

|

A mi kis falunk és az RTL Híradó volt a múlt hét két legnézettebb műsora. A TV2-n a Tények, a Tények Plusz és az Exatlon vonzotta a legtöbb nézőt. A Duna Tv-n nagyon gyenge eredménnyel kezdett A Dal.

Csak picit változott múlt héten a két vezető kereskedelmi csatorna közönségaránya, ugyanakkor ennek a változásnak az RTL Klubnál örülhettek jobban. Utóbbi heti közönségaránya ugyanis 0,3 százalékponttal nőtt, a TV2-é 0,2 százalékponttal csökkent. Így az RTL Klub 14,9 százalékos, a TV2 11,9 százalékos share-rel zárta a hetet, azaz kereken 3 százalékpontot tett ki a kettejük közötti különbség.

A csütörtök és a péntek estét a TV2 nyerte a 18-49 éveseknél, a többi nap főműsoridejében viszont az RTL Klub teljesített nyomban. A korábbi hetekhez hasonlóan ismét szombat este nyert nagyot az RTL Klub: 16,6 százalékos közönségarányt értek el, miközben a TV2 7,3 százalékot.

A 18-59 éveseknél és teljes napon jóval szorosabb volt a két csatorna közötti verseny, ebben az összevetésben az RTL Klub 9,8 százalékos, a TV2 8,9 százalékos heti share-t produkált. A teljes lakosságnál és teljes napon pedig a TV2 vezetett 10,8 százalékkal, az RTL Klub 10,1 százalékos közönségarányt hozott össze.

Csatornacsoportok terén – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Magyarország csatornái értek el jobb, 27,3 százalékos közönségarányt, a TV2 Csoport pedig 25,5 százalékkal követte őket.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 14,6% / 13,4%
TV2 – 11,9% / 12,1% / 11,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (5. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 11% (11,4%)
Híradó – 20,6% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,3% (19,4%)
Drága örökösök – 18,5% (17,7%)
Bátrak földje – 12,1% (11,7%)

TV2
Remények földje – 7,4% (7,2%)
Tények – 14,1% (14,1%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,8% (14,8%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 13,9% (13%)
Exatlon Hungary – 15,2% (15,8%)

A hétköznap esték tekintetében nagy átrendeződést nem hozott az elmúlt hét. Az RTL Klubon nem vesztett erejéből a Híradó, Fókusz, Drága örökösök hármas. A Bátrak földje még mindig nem érte el az RTL Klub főműsoridős átlagát és a sávját sem tudta nyerni. Viszont a nézőszámuk növekvő tendenciát mutat. Három hete az adásonkénti átlagos nézőszámuk a 18-49 éveseknél 155 ezer volt, két hete 172 ezer, múlt héten 176 ezer.

A TV2-n az Exatlon továbbra is nagyon erős, 15 százalékos share-t szállít, de a Mintaapák is lazán megugorta a csatornaátlagot, s így tett a Tények, valamint a Tények Plusz is.

A műsoros toplista megint hozta a papírformát, azaz A mi kis falunk bizonyult a legnézettebbnek, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Ez előbbinél 409 ezres, utóbbinál 1,02 milliós nézettséget jelentett. Mindkét nagy célcsoportnál a vasárnapi RTL Híradó végzett a második helyen, amire a 18-49 évesek közül 336 ezren, a teljes lakosságból 926 ezren voltak kíváncsiak.

A TV2 legnézettebb műsora a kedd esti Tények Plusz volt a 18-49 éveseknél 240 ezer, a teljes lakosságnál 858 ezer nézővel. A TV2-s házi toplista második helyére a 18-49 éveseknél az Exatlon pénteki adása kapaszkodott fel 234 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál viszont a csütörtök esti Tények volt a csatorna második legnézettebbje a maga 842 ezres nézőszámával.

A Duna Tv-n nem kezdett túl combosan A Dal. Az évadnyitó adás a 18-49 éveseknél 26 ezres nézettséggel és 1,6 százalékos közönségaránnyal futott. A teljes lakosságnál pedig 204 ezer nézőt vonzott a műsor, 4,7 százalékos share mellett. Pedig jó néhány éve ez a műsor még a kereskedelmi célcsoportnál is olyan számokat ért el, amivel olykor az RTL Klubbal és a TV2-vel is versenyben volt.

Viszont, hogy ne menjünk ennyire vissza a múltba, a tavalyi eredményükhöz képest is sokat rontottak. Akkor az évad első adását a harmadik héten adták, ami a 18-49 éveseknél 48 ezer nézőt vonzott, 2,8 százalékos közönségarány mellett, azaz majdnem kétszer annyi nézőt hozott, mint most. A teljes lakosságnál is sokat buktak, hiszen egy éve 273 ezres nézettséget és 5,9 százalékos share-t ért el az első adás.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...