- Hirdetés -

Sörözni csábít a SPAR

|

A hazai kiskereskedelmi üzletlánc polcain egyre nagyobb teret nyernek a magyar kézműves és kisüzemi sörök, a fogyasztók közül pedig sokan már inkább a minőségre helyezik a hangsúlyt a mennyiség helyett. A Belvárosi Sörfesztivál főtámogatójaként is ezt a missziót folytatja a SPAR Magyarország.

A SPAR hosszú évek óta elkötelezetten törekszik arra, hogy a hazai kisvállalkozások minőségi kézműves termékeit közelebb hozza a fogyasztókhoz: ennek egyik jó példájaként felkarolta és ösztönzi a magyar kisüzemi sörfőzdék egyedi ízű, különleges termékeinek megjelenését az áruházlánc polcain, amivel a minőség alternatíváját nyújtja a mennyiségi fogyasztás helyett. Az üzletlánc célkitűzései egybeesnek a 11 éves Belvárosi Sörfesztivál missziójával, így az idén augusztus 30. és szeptember 4. közötti, Szabadság téri rendezvény főtámogatójaként lépett elő. A fővárosi eseményen így a SPAR áruházaiban kapható magyar sörök is felvonulhatnak, az üzletlánc szakmai támogatásával pedig elősegíti a fesztivál további fejlődését.

Bár a nagyüzemi vagy középáras termékek piaca erős, a magasabb árfekvésű sörök évről évre válnak különlegességükből adódóan egyre népszerűbb fogyasztási cikké. A kisüzemi sörfőzdéknek és a nemzetközi trendeknek köszönhetően a termékkörben egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a felsőerjesztésű sörök – az illatos IPA-k, az éjfekete stoutok, vagy a főleg búzasörből készült gyümölcsös tételek. E stílusok térnyerésében jelentős a SPAR hálózat szerepvállalása, amelynek köszönhetően a korábban főleg sörcsapra, hordóba termelt sörkülönlegességek üvegekben és dobozokban is széles körben elérhetővé váltak.

„A Belvárosi Sörfesztiválon, aki szereti a sört, az megtalálja, amit keres, hiszen a lehető legszélesebb palettát mutatjuk meg évről évre. Nagyüzemeket, külföldi érdekességeket és hazai kisüzemi sörfőzdéket egyaránt meghívunk, a kulináris élményt biztosítva pedig a sörökhöz jól társítható, széles streetfood-kínálatot vonultatunk fel. Tavaly a pandémia ellenére is több mint százezer látogatót vonzott az esemény, idén azt reméljük, még több vendégnek tudjuk bemutatni a sörök színes világát. Látjuk, hogy nemre, korra való tekintet nélkül egyre többen keresik fel a fesztivált: baráti társaságok, családok, turisták egyaránt meglátogatják ilyenkor a Szabadság teret” – mondta Kurucz Dániel, a Belvárosi Sörfesztivál főszervezője. Szavai szerint a kisüzemi sörök kóstolása, a világhírű sörfőzdék és a fesztivál hangulata igazi közösségi élményt jelent, melyet idén augusztus 30. és szeptember 4. között ismét átélhetnek a látogatók.

„A magyar vállalkozások és minőségi hazai termékek iránt elkötelezett üzletláncunk számára a Belvárosi Sörfesztivál jó alkalom arra, hogy az igényes sörfogyasztók figyelmét felhívjuk a boltjaikban egész évben kapható kézműves termékekre, a kiváló hazai kisüzemi sörfőzdék különleges tételeire” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. „Évek óta tudatosan, nagy erőkkel dolgozunk azért, hogy a kiskereskedelmi piacon élen járjunk a sörtermékek fejlesztésében. Nyitottak vagyunk az innovatív megoldásokra, szállítóinkkal szorosan, napi szinten együttműködünk, s választékunk összetétele is azt a célt szolgálja, hogy nálunk a sör ne pusztán egy árucsoport legyen a sok közül, hanem a vásárlóink számára mindig tartogasson izgalmas, felfedezésre váró élményt. Az elmúlt évek eredményei visszaigazolják, hogy jó irányba alakítottuk át ezt a termékpalettát: míg 2017-ben a kisüzemi sörök az állandó és az időszakos fajtaválasztékunk 6,5%-át adták, addig 2019-ben 20,4%, 2021-ben pedig már 32,9% volt ez az arány. Az állandó választékunk negyede jelenleg a kisüzemi, kézműves cégek által szállított sörök kategóriájából kerül ki, s egy-egy városban pedig külön is igyekszünk előnyben részesíteni a helyi vagy térségi sörfőzdék kínálatát. Úgy tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az egyedi sörök iránt, a fogyasztók egy része pedig már nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezi a hangsúlyt, amire hajlandó áldozni is” – emelte ki Maczelka Márk.

A Belvárosi Sörfesztivál szervezői és az esemény főtámogatója, a SPAR Magyarország 2022. augusztus 30. és szeptember 4. között a budapesti, V. kerületi Szabadság téren várják a magyar kézműves és kisüzemi söröket kedvelő, valamint a gasztronómia iránt érdeklődő látogatókat.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...