- Hirdetés -

Sportközvetítés vezeti a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

A múlt keddi Anglia – Magyarország futballmeccs bizonyult a hét legnézettebbjének a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is. Az RTL Magyarországnak és az RTL Klubnak is kifejezetten erős hete volt.

Robusztus hetet tudhat maga mögött az RTL Klub a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben. A heti közönségarányuk 16,6 százalékra nőtt, miközben a TV2 8,6 százalékot ért el, azaz 8 százalékpontot tett ki az RTL Klub főműsoridős előnye. Múlt héten a főműsoridőre eső, magas nézettségű közvetítéseknek köszönhetően az M4 Sport is jól teljesített, hiszen 8,3 százalék volt a heti share-jük.

Ami a teljes portfóliókat illeti, az RTL Magyarország 31,2 százalékos heti közönségarányt hozott össze, ami jelentős előnyt jelent a 23,5 százalékos TV2 Csoport előtt. A nemzetközi csatornacsoportok közül az AMC szállította a legjobb, 7 százalékos közönségarányt, megelőzve a 6,1 százalékos Paramountot és a 4,9 százalékos Antenna Groupot.

24. hét / 23. hét / 22. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,6% / 15,2% / 16,7%
TV2 – 8,6% / 9,9% / 11,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (24. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 4% (3,6%)
Híradó – 20,6% (19,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,9% (17,8%)
A Konyhafőnök – 20,9% (18,4%)

TV2
Remények földje – 20,8% (17,3%)
Tények – 21,2% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,9% (14,8%) – hétfőtől szombatig
A hegyi doktor újra rendel – 12,6% (korábbi héten a Drágám, add az életed: 13,3%)
Doktor Balaton – 8,3% (8,1%)

Múlt héten a TV2 már átállt a nyári műsorrendre, az RTL Klubon viszont még képernyőn volt a Konyhafőnök. Illetve az M4 Sport időleges erősödése mintha egy kicsit érzékenyebben érintette volna a TV2-t, mint az RTL Klubot.

Ahol viszont továbbra is messze jár az RTL Klub a TV2-től az a délutáni sáv. A TV2-n futó Remények földje című török sorozat share-je az ötszöröse volt az RTL-es Szerelem és más bajok című sorozaténak. Ismét szoros volt a verseny a két esti hírműsor között. Heti átlagban jobb eredményt ért el a Tények és négy este nyerték a sávjukat, miközben az RTL Híradó három este bizonyult nézettebbnek.

A Konyhafőnök kimondottan erős, 20 százalék feletti közönségaránnyal búcsúzott. Vele szemben a TV2-n A hegyi doktor újra rendel 12,6 százalékos, a Doktor Balaton 8,3 százalékos heti átlagot hozott. A hegyi doktor eredménye amúgy kimondottan jónak számít, a vásárolt sorozatok nem szoktak már manapság ilyen közönségarányokat hozni a főműsoridőben.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is ugyanaz a műsor volt magasan a legnézettebb, méghozzá a múlt keddi Anglia – Magyarország mérkőzés. A kereskedelmi célcsoportból 373 ezer, a teljes lakosság köréből 868 ezer nézőt vonzott a meccs. A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsorát is az M4 Sport mutatta be: a vasárnapi Forma-1 futam 244 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságos toplistán is az első tízben kapott helyet a Kanadai Nagydíj, méghozzá 585 ezres nézőszámmal.

Az RTL Klub legnézettebbje a Konyhafőnök volt mindkét nagy célcsoport esetében. A 18-49 éveseknél a szerdai adás szállította a legmagasabb, 206 ezres nézettséget, a teljes lakosságnál pedig a pénteki adás teljesített a legjobban a maga 604 ezres nézőszámával.

A TV2-nél is ugyanaz a műsor volt a legnézettebb a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is: a Tények. A különbség csak annyi volt, hogy a kereskedelmi célcsoportnál a csütörtöki adás (141 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki hozta a legjobb (611 ezer néző) eredményt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_24het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_24hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....