- Hirdetés -

Sportolókkal kampányol a Groupama

|

Elég magabiztos vagy a rózsaszínhez? Ezzel a kérdéssel találkozhatunk városszerte a Groupama Biztosító és a Mellrákinfó Egyesület közös kampányában, melyhez ismert sportolók is csatlakoztak.

Van az az ügy, amiért különböző csapatok és sportágak játékosai is rózsaszínre cserélik a mezt, és még a szerepléshez kevésbé szokott emberek is vállalják, hogy megjelenjenek óriásplakátokon. A Groupama Biztosító rózsaszínbe borította a környezetét, a székházát, üzeneteivel pedig többek közt bevásárlóközpontokban és a metróvonalakon is találkozhatunk.

A Groupama Biztosító októberben a Mellrákinfó Egyesülettel közös kampányban hívja fel a lakosság figyelmét a mellrák elleni küzdelem legfontosabb üzeneteire: figyeljünk önmagunkra, végezzünk rendszeresen önvizsgálatot, és bármilyen gyanú esetén a lehető leggyorsabban forduljunk orvoshoz!

A kampány kulcselemeit jelentik a közterületeken elhelyezett plakátok, melyeken láthatjuk a biztosítótársaság által támogatott sportcsapatok ismert arcait, így többek közt labdarúgó klasszisokat, vízilabdásokat és kézilabdásokat, hozzájuk pedig csatlakoztak a biztosítótársaság kollégái, felsővezetői is, akik a rózsaszín magabiztos viselésével állnak ki a mellrák elleni küzdelemért. A témának aktualitást ad, hogy a Groupama Biztosító egyik munkatársa, Bajkó Barbara országosan ismertté vált, miután felvállalva betegségét a nyilvánosság előtt is, és hatalmas követőtáború Instagram oldalán arra ösztönzi nőtársait, hogy életkortól függetlenül éljenek a korai felismeréshez szükséges vizsgálatok lehetőségével.

„A Groupama Biztosító a társadalmi felelősségvállalás jegyében számos alkalommal megmutatta már, hogy kiáll a fontos ügyek mellett. A Mellrákinfó Egyesülettel most abban bízunk, hogy közös kampányunk üzenetei több emberhez eljutnak, így mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy minél jobban odafigyelnek magukra a nők, és ha szükséges, akkor nem halogatják az orvos felkeresését sem!” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője.

Sportolók is rózsaszínben

Bár a férfiak esetében csak nagyon ritkán fordul elő ez a betegség, de családtagjaik, szeretteik érintettsége esetén ők is szembesülhetnek a nehézségekkel, fájdalmas következményekkel. A férfiak odafigyelése, támogatása rendkívül sokat jelenthet, ezért is nagy jelentőségű, hogy több jól ismert férfi sportoló is csatlakozott a kampányhoz. A Groupama Biztosító mellé állt az összes általuk szponzorált férfi sportcsapat, így a Fradi labdarúgó klasszisai, vízilabdázói, illetve a MOL-Pick Szeged több kézilabdázója is. Mindemellett az október eleji sportmérkőzések is a mellrák elleni küzdelem jegyében telnek. A szurkolók az október 4-én, a Groupama Arénában megrendezésre kerülő FTC-Puskás Akadémia meccsen, illetve a MOL-Pick Szeged október 10-i Tatabánya elleni hazai mérkőzésen is több fronton találkozhattak, illetve találkozhatnak a rózsaszín üzenetekkel.

A plakátkampányban szereplő sportolók:

Lipcsei Péter, a Fradi egykori csapatkapitánya, aki a legtöbb alkalommal, 649 tétmérkőzésen viselte az FTC mezét, 58-szoros magyar válogatott

Dragóner Attila: a Fradi egykori labdarúgója, kétszeres magyar bajnok, 28-szoros magyar válogatott

Telek András, a Fradi egykori játékosa, többszörös válogatott labdarúgó, biztosítási alkusz

Vogel Soma, az FTC-Telekom játékosa, Európa-bajnok vízilabdázó

Vámos Márton, az FTC-Telekom játékosa, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó

Mikler Roland, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója

Bánhidi Bence, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...