Elég magabiztos vagy a rózsaszínhez? Ezzel a kérdéssel találkozhatunk városszerte a Groupama Biztosító és a Mellrákinfó Egyesület közös kampányában, melyhez ismert sportolók is csatlakoztak.
Van az az ügy, amiért különböző csapatok és sportágak játékosai is rózsaszínre cserélik a mezt, és még a szerepléshez kevésbé szokott emberek is vállalják, hogy megjelenjenek óriásplakátokon. A Groupama Biztosító rózsaszínbe borította a környezetét, a székházát, üzeneteivel pedig többek közt bevásárlóközpontokban és a metróvonalakon is találkozhatunk.
A Groupama Biztosító októberben a Mellrákinfó Egyesülettel közös kampányban hívja fel a lakosság figyelmét a mellrák elleni küzdelem legfontosabb üzeneteire: figyeljünk önmagunkra, végezzünk rendszeresen önvizsgálatot, és bármilyen gyanú esetén a lehető leggyorsabban forduljunk orvoshoz!
A kampány kulcselemeit jelentik a közterületeken elhelyezett plakátok, melyeken láthatjuk a biztosítótársaság által támogatott sportcsapatok ismert arcait, így többek közt labdarúgó klasszisokat, vízilabdásokat és kézilabdásokat, hozzájuk pedig csatlakoztak a biztosítótársaság kollégái, felsővezetői is, akik a rózsaszín magabiztos viselésével állnak ki a mellrák elleni küzdelemért. A témának aktualitást ad, hogy a Groupama Biztosító egyik munkatársa, Bajkó Barbara országosan ismertté vált, miután felvállalva betegségét a nyilvánosság előtt is, és hatalmas követőtáború Instagram oldalán arra ösztönzi nőtársait, hogy életkortól függetlenül éljenek a korai felismeréshez szükséges vizsgálatok lehetőségével.
„A Groupama Biztosító a társadalmi felelősségvállalás jegyében számos alkalommal megmutatta már, hogy kiáll a fontos ügyek mellett. A Mellrákinfó Egyesülettel most abban bízunk, hogy közös kampányunk üzenetei több emberhez eljutnak, így mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy minél jobban odafigyelnek magukra a nők, és ha szükséges, akkor nem halogatják az orvos felkeresését sem!” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője.
Sportolók is rózsaszínben
Bár a férfiak esetében csak nagyon ritkán fordul elő ez a betegség, de családtagjaik, szeretteik érintettsége esetén ők is szembesülhetnek a nehézségekkel, fájdalmas következményekkel. A férfiak odafigyelése, támogatása rendkívül sokat jelenthet, ezért is nagy jelentőségű, hogy több jól ismert férfi sportoló is csatlakozott a kampányhoz. A Groupama Biztosító mellé állt az összes általuk szponzorált férfi sportcsapat, így a Fradi labdarúgó klasszisai, vízilabdázói, illetve a MOL-Pick Szeged több kézilabdázója is. Mindemellett az október eleji sportmérkőzések is a mellrák elleni küzdelem jegyében telnek. A szurkolók az október 4-én, a Groupama Arénában megrendezésre kerülő FTC-Puskás Akadémia meccsen, illetve a MOL-Pick Szeged október 10-i Tatabánya elleni hazai mérkőzésen is több fronton találkozhattak, illetve találkozhatnak a rózsaszín üzenetekkel.
A plakátkampányban szereplő sportolók:
Lipcsei Péter, a Fradi egykori csapatkapitánya, aki a legtöbb alkalommal, 649 tétmérkőzésen viselte az FTC mezét, 58-szoros magyar válogatott
Dragóner Attila: a Fradi egykori labdarúgója, kétszeres magyar bajnok, 28-szoros magyar válogatott
Telek András, a Fradi egykori játékosa, többszörös válogatott labdarúgó, biztosítási alkusz
Vogel Soma, az FTC-Telekom játékosa, Európa-bajnok vízilabdázó
Vámos Márton, az FTC-Telekom játékosa, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó
Mikler Roland, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója
Bánhidi Bence, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója