- Hirdetés -

Sportolóknak segít a magyar startup

|

- Hirdetés -

Hobbi- és élsportolók életét könnyíti meg az a magyar fejlesztésű eszköz, mely a nyomógombos zuhanycsap mellé helyezve egyetlen mozdulattal biztosít folyamatos vízfolyást. A tíz-húsz másodpercenként megszakadó vízsugár ugyanis jóval több embert idegesít, mint azt elsőre gondolnánk. A termék már a második befektetési körön van túl, az amerikai piacra lépést pedig a tegnap indult közösségi finanszírozású kampány segíti.

Ki ne bosszankodott volna már azon, hogy egy kiadós edzés vagy jóleső strandolás után kétszer-háromszor annyi ideig tart lezuhanyozni, mint otthon, mert a nyomógombos zuhanycsap csak pár másodpercig engedi folyni a vizet, mi meg szappanos fejjel, a habtól nem látva matatunk a falon a gomb után? Egy kutatás szerint* egy nyomógombos csap átlagosan 15-25 másodpercig engedi folyni a vizet, ami több mint húsz gombnyomást jelent egyetlen zuhanyozás alatt. A felmérésből kiderült, hogy a nyomógombos zuhanyzók ebből kifolyólag négyszer annyira idegesítik az embereket, mint bármely más zuhanytípus. A problémára egy magyar startup, a Filipper Kft. talált megoldást, a Filipper Grip nevű termékkel. Az állítható magasságú karral és egyedi tervezésű tapadószerkezettel ellátott, kompakt eszköz szinte bármilyen felületen megtapad, a hagyományos tapadókorongokkal ellentétben még a fugán is! A zuhanycsap mellé, a falra helyezve egyetlen mozdulattal megoldja a nyomógombos zuhanycsap által okozott problémát, azaz folyamatos vízfolyást biztosít a zuhanyzás idejére. Az eszköz úgy rövidíti le a zuhanyozás időtartamát, hogy nem növeli a vízfogyasztást, hiszen adott mennyiségű víz kell a tisztálkodáshoz. Azoknál a felhasználóknál pedig, akik egyébként hajlamosak úgy kilépni a nyomógombos zuhanyzóból, hogy még folyik a víz, az eszköz megakadályozza a vízpazarlást, mivel a tusolás befejezte után a felhasználó a Filipper Grip-et magával viszi. Az eszköz állítható karjával bármikor be- és kinyomható a zuhanygomb anélkül, hogy az eszköz tapadása csökkenne – így például szappanozás alatt is egy mozdulattal el lehet zárni a vizet – pont, mint otthon.

Az alapítók – maguk is sportolók lévén – számtalanszor bosszankodtak az edzés utáni zuhanyzás nehézkes volta miatt, ez a gyakori kellemetlenség hívta életre a terméket. „Két évvel ezelőtt, egy kiadós edzés után született meg a Filipper Grip ötlete. Miután megtaláltuk a megfelelő fejlesztőcsapatot, összesen negyvennégyszer módosítottunk a terveken vagy rajzoltuk őket teljesen újra, míg létrehoztuk azt a verziót, ami minden igényt kielégít.” – mondja Filip Gergő, a terméket fejlesztő Filipper Kft. egyik alapítója. Az eszközben helyet kapott egy egyenként 60 ml űrtartalmú sampon- és egy tusfürdőtartó rekesz is, valamint egy tároló, amiben szekrénykulcsot és bankkártya méretű belépő- vagy szekrénykártyát is lehet tárolni. A fent említett piackutatás szerint ugyanis a sportolók számára a nyomógombos szerkezet mellett az is nehézséget okoz, hogy zuhanyozás alatt nem tudják biztonságosan tárolni a szekrénykulcsaikat, a sampont és a tusfürdőt pedig legtöbbször a földre kénytelenek tenni, ami nem igazán higiénikus. A kézfejnyi méretű 4 az 1-ben eszköz könnyű, ergonomikus, egyedi dizájnjának köszönhetően pedig sportos külsővel rendelkezik.

Habár a terméket elsősorban sportolók számára fejlesztették ki, a Filipper Grip első reklámfilmjének forgatása alatt kiderült, hogy egy egészen más területen is van rá igény. „A forgatáson jöttünk rá arra, hogy egy moduláris fejet téve az eszközre, a Grip egy GoPro-t vagy egy kisebb LED lámpát is képes tartani. Mivel az egyedi tervezésnek köszönhetően az eszköz egyenetlen felületekre is erősen tapad, a filmgyártásban is új perspektívákat nyithat. Képzeljük el, mennyivel biztonságosabban lehet vizes környezetben történő forgatás esetén vezetni az áramot, illetve mennyivel egyszerűbben lehet a falra rögzíteni egy kisebb lámpát, arról nem is beszélve, hogy mennyi helyet lehet így megspórolni!” – mondja Tóth Áron, a vállalkozás másik alapítója. Egy hazai reklámfilmgyártó cég már érdeklődik a termék iránt, így az alapítók bíznak benne, hogy egy újabb piaci rést találtak.

Az alapítók – maguk is környezettudatos vállalkozók lévén – olyan terméket igyekeztek alkotni, amely védi a környezetet. Ezért minden teszttermék biológiai úton lebomló műanyagból készül, amiből a sorozatgyártásnál is igyekeznek minél többet felhasználni. A csomagoláshoz már most biológiailag lebomló térkitöltő anyagot használnak, ezen túl pedig vállalják, hogy – a sikeres Indiegogo kampány során – minden egyes eladott Filipper Grip után egy fát ültetnek a One Tree Planted nevű szervezet közreműködésével.

A termékben a Hiventures kockázati tőkealap is lát fantáziát, olyannyira, hogy a Filipper Grip már a második körös tőkebevonásnál tart, ezzel együtt összesen 39 millió forintot kaptak a Hiventurestől. Az összeget termékfejlesztésre és piacra lépésre fordítják, utóbbit először hazánkban és az USA-ban tervezik megvalósítani. Mivel a hazai gyártású teszttermékek kiválóan működnek, az Indiegogo-n tegnap indult el a közösségi finanszírozású kampány.

*500 fős mintán végzett saját kutatás, a kutatásban részt vevők 18-49 év közötti amerikai férfiak és nők, akik havonta legalább kétszer sportolnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA