- Hirdetés -

Sportos együttműködésben a Lexus

|

A Lexus, a világ egyik vezető környezetbarát prémium autómárkája 2023-tól az ATP Tour hivatalos autóipari partnere és platina szintű támogatója lett. A jelentős, többéves partneri viszony keretében a Lexus kapcsolatokat épít ki a tenisztornákkal a kulcsfontosságú piacokon, az ATP Tour összes rendezvényén hivatalos autóként megszólítva a prémium közönséget.

A Lexus és az ATP Tour közötti együttműködés magában foglalja a Lexus és az LTA nemrég bejelentett együttműködését az Egyesült Királyságban, beleértve a Cinch Championships (Queen's) és a Rothesay International (Eastbourne), valamint a Fayez Sarofim & Co. US Men's Clay Court Championship (Houston) bajnokságokat. Az ATP és a Lexus együtt dolgoznak azon is, hogy az idei szezontól további partneri kapcsolatokat alakítsanak ki az ATP tornákkal és játékosokkal.

A rendezvénysorozat csúcsaként 2023-tól a Lexus a Nitto ATP Finals platina szintű támogatója és hivatalos autóipari partnere lesz. A következő döntőt november 12. és 19. között rendezik meg Torinóban, ahol csak a korábbi selejtezőkön szereplő legjobb nyolc egyéni játékos és páros mérkőzik meg a rangos címért. A Lexus elektromos modellek teljes flottáját biztosítja majd – köztük az új, tisztán elektromos Lexus RZ 450e-vel –, hogy támogassa a játékosok, a hivatalos személyek és más vendégek szállítását a verseny alatt.

A Lexus ezen kívül egész évben profitálhat majd az ATP Tour gyorsan növekvő digitális és közösségi platformjain megjelenő termékelhelyezésekből, beleértve az ATP Head-to-Head funkciót is, amelynek címadó partnere lesz a márka – a népszerű, interaktív szolgáltatás lehetővé teszi a rajongók számára, hogy még jobban átéljék a Tour játékosai közötti rivalizálást.

A mára Európában 99%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat értékesítő Lexus úttörő a prémium autóipari szegmensek elektrifikálásában. Egy teljes mértékben fenntartható mobilitási vízió felé törekszik, amely a Lexus Electrified nevet viseli. A márka átfogó elektrifikált portfóliója magában foglalja az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos akkumulátoros elektromos modelleket is. Az ilyen járművek használatának népszerűsítése a 2023-as, és azt követő ATP tornákon összhangban van az ATP Tour éghajlati ambícióival az ATP Serves és az UN Sports for Climate Action programtervek keretében, amelyek többek között magában foglalják azt a célt is, hogy 2040-re a rendezvény károsanyag-kibocsátása nettó zéró legyen.

„Az ATP Tour és a Lexus márkák az innováció, a teljesítmény és a kiválóság történetét mesélik el, ami tökéletesen illeszkedik az ATP Serves keretében tett erőfeszítéseinkhez is. Szurkolóink és ügyfeleink az elsők, márkáink pedig egyaránt a felejthetetlen élmények biztosítására helyezik a hangsúlyt. Nagy örömünkre szolgál, hogy a Lexust az ATP Tour platina szintű támogatójaként üdvözölhetjük, és erre a közös narratívára építhetünk globális platformjainkon” – fogalmaz Massimo Calvelli, az ATP vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.

„A Lexusnál mindenben emberközpontú megközelítést alkalmazunk. Ez nem csak az autóinkra vonatkozik, hanem az ügyfeleinknek nyújtott kategóriaelső élményekre is. Célunk, hogy mosolyt csaljunk ügyfeleink arcára. Remek meccseket láthatunk a tenisztornákon, ahol az egyéni teljesítmény teremti meg az izgalmakat. Nagy örömünkre szolgál, hogy partnerei lehet az ATP Tournak, és megoszthatjuk a tenisz iránti legmagasabb szintű szenvedélyt szurkolók millióival szerte Európában és azon túl is” – teszi hozzá Pascal Ruch, a Toyota Európa Lexus márkáért felelős alelnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...