Sportos évre készül a Heineken

A Puskás Aréna új sörös partnere a Heineken Hungária, a nagykorú látogatók így Soproni Klasszikust és Soproni Óvatos Duhaj IPA-t ihatnak a sportesemények és koncertek során. A Heineken sörmárka a 2020-as Európa-bajnokság új sörpartnere és az UEFA-bajnokok ligája hivatalos támogatója, a következő három évben is.

„Büszkeség! Azt hiszem ezt éreztük mindannyian a Heineken Hungáriánál, amikor kiderült, hogy nyertünk, és a mi sörünket értékesítik majd az ország legújabb és legnagyobb multifunkciós létesítményében, a Puskás Arénában” mondta Geert Swaanenburg, a Heineken Hungária vezérigazgatója. „Magyarország legismertebb és legsikeresebb futballistájának nevét viseli ez az egyedülálló aréna, a koncertek és sportesemények mellé pedig Magyarország legnépszerűbb söre, a Soproni nyújt még különlegesebb élményt” – tette hozzá.

A létesítmény méretei önmagukban is meghökkentőek, hiszen több mint 67 ezer néző befogadására alkalmas, 150 ezer köbméter beton, 19 ezer tonna betonacél és 12 ezer tonna acél kellett a megépítéséhez. A stadionon belül közel 4000 VIP ülőhely, 84 páholy, két hatalmas rendezvényterem és 58 büfé szolgálja ki a vendégeket. 128 sörcsap várja a szurkolókat, és a fenntarthatóság jegyében sört csak re-pohárban, azaz többször használatos műanyag pohárban mérnek.

A Heineken eddig is számottevő szerepet játszott az európai futballéletben, hiszen 25 éve támogatója a Bajnokok Ligájának, 2020-ban pedig ezt is megfejeli azzal, hogy az Európa-bajnokság hivatalos sörpartnere lesz.

„Az Európa-bajnokság Magyarország szempontjából is kiemelkedő, hiszen négy mérkőzést a Puskás Arénában rendeznek, a Heineken márkával pedig külön aktivitásokkal készülünk, hogy a legizgalmasabb élményt nyújtsuk a rajongóknak. A Hősök Terén egy óriási szurkolói zóna készül a Heineken támogatásával, itt az összes közvetítést élvezhetik majd a nézők, a kampányunk arca pedig, Thierry Henry, Európa-bajnok és UEFA-bajnokok ligája győztes labdarúgó” – árult el részleteket Balogh Barbara, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója. „A Heineken márkával gyakorlatilag mi vagyunk Európa sörös partnere, hiszen 25 éve minden UEFA-bajnokok-ligája meccsen ott vagyunk, 2020-ban pedig az Európa-bajnokságon is. A jövő év a fociról szól majd” – tette hozzá.