Sportos projektben a Lavazza

MELBOURNE, AUSTRALIA - JANUARY 18: Marco Lavazza visits the Lavazza suite at Grand Slam Oval during day five of the 2019 Australian Open at Melbourne Park on January 18, 2019 in Melbourne, Australia. (Photo by Wayne Taylor/Getty Images For Tennis Australia)

A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel. A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő Next Gen ATP Finals 2019 támogatásával igyekszik megnyitni a kapukat a Z generáció felé is.

A Lavazza hivatalosan a Next Gen ATP Finals 2019 döntőjén mutatja be két új márkanagykövetét: a világ 100 legjobb teniszezője közé tartozó olasz Jannik Sinnert és az ausztrál Alex De Minaurt. Mindkét feltörekvő teniszcsillag feltűnik majd – Carlos Moya és Angelique Kerber mellett – a “More than Italian” TV kampányban.

A Lavazza, az ikonikus Basement Cafè zenei projektjét is elviszi a tornára. A közösségi hub célja a fiatalok összehozása és a társadalmi interakció ösztönzése számukra érdekes – zenei, kulturális, vagy egyéb társadalmi témákat érintő – tartalommal. A Next Gen ATP Finals 2019 öt napja alatt a mérkőzések mellett zenei programok is lesznek, ahol a trap és a rap szubkultúrák fiatal tehetségei lépnek fel. Emellett olyan érdekes témákról is beszélgethetnek, mint a környezet tiszteletben tartása, a sokszínűség és az oktatás jelenlegi helyzete.