- Hirdetés -

Startupokban látja a fenntartható jövőt a Toyota

|

Egy új, innovációs platformot nyitott a Toyota, melynek elsődleges célja az olyan startupok növekedésének támogatása, melyek hozzájárulhatnak a fenntartható jövőhöz. A felhívás olyan vállalkozásokat céloz meg kiknek ötleteik az energia, a körforgásos gazdaság, a karbonsemlegesség és az intelligens közösségek területét érintik, hogy a Mobilitás mindenkinek kezdeményezést megvalósíthassák.

A Toyota Európa elindította a Toyota Open Labs-t, egy új nyílt innovációs platformot, amely a startupokat és az üzletágakat össze a Toyota ökoszisztémájában, hogy szélesebb körben elérhetővé tegye az innovációt és a piacot a mobilitás következő szakaszába vezesse. A program a Toyota mobilitási vállalattá válását segíti elő azáltal, hogy elmélyíti szakértelmét az energia, a körforgásos gazdaság, a karbonsemleges technológiák, az intelligens közösségek és a mobilitás mindenkinek kezdeményezés terén.

A Toyota Open Labs az alábbi öt kulcskategóriában tevékenykedő startup vállalkozásoknak szóló felhívással indul útjára:

Energia: Az energiaátállást, a hidrogén-gazdaságot, a hálózati kiegyenlítést, az energiagazdálkodást, az intelligens töltést és a járműről a hálózatra történő energiaátvitelt elősegítő technológiák és rendszerek.

Körkörös gazdaság: olyan technológiák és rendszerek, amelyek lehetővé teszik a járművek és akkumulátorok visszanyerését, újrahasznosítását és újrafelhasználását.

Karbonsemlegesség: olyan technológiák és rendszerek, amelyek segítenek a vállalatoknak és a társadalomnak a széndioxid-kibocsátás csökkentésében, valamint a digitalizáció, amely lehetővé teszi az átlátható életciklus-értékelést.

Intelligens közösségek: új üzleti modellek és megoldások az intelligens közösségek fejlesztésére és támogatására járművek megosztásán, előfizetéseken és mobilitási központokon keresztül.

Mobilitás mindenkinek: méltányos értékű megoldások a mobilitási akadályok leküzdésére, a mobilitási rendszerek megerősítésére és az alacsony széndioxid-kibocsátású közösségek mozgósítására, figyelembe véve az elöregedő társadalom szükségleteit, és minden felhasználó számára univerzális megoldásokat.

A Toyota Open Labs partnerei közé tartozik a Toyota Tsusho Europe, a Toyota csoport kereskedelmi és ellátási lánc ága, a KINTO Europe, a Toyota csoport mobilitási márkája, a Woven Capital, a Toyota növekedési szakaszában működő kockázati alap és a Toyota Mobility Foundation, egy nonprofit alapítvány, amelyet a Toyota alapított. A nyílt felhívás során kiválasztott startup vállalkozások lehetőséget kapnak arra, hogy tanácsadók és mentorok sokszínű hálózatával kerüljenek kapcsolatba, új növekedési utakat nyithassanak meg, javítsák üzleti stratégiájukat és befektetési lehetőségeiket, megalapozott termékfejlesztéseket hajtsanak végre, és kapcsolatokat építsenek ki a globális hatás érdekében.

A résztvevőknek lehetőségük lesz kifejleszteni termékeiket a Toyotával közösen, felfedezni a piacra jutáshoz vezető utakat, és együttműködni a Toyota ökoszisztémájával. Minden résztvevő fejlesztési támogatásban részesül, és lehetőséget kap arra, hogy bemutassa technológiáját a 2024-es párizsi paralimpiai játékok bemutató napján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...

A TikTokon és a YouTube-on tobzódnak a tinédzserek

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...