- Hirdetés -

Számítógépekkel segített a LeasePlan

|

- Hirdetés -

Tíz darab számítógépet adományozott a LeasePlan Hungária Zrt. a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) részére. Az eszközöket nyári táboraik során fogják használni azok a kisiskolás gyerekek, akik érdeklődnek az informatika és a programozás iránt. Ez az első ilyen jellegű felajánlás a szövetség számára, mellyel a jövő generációját kívánják fejleszteni.

 

Két évvel ezelőtt indult útjára a VISZ Programozó Tábor, melynek során játékos eszközökkel sajátíthatják el a programozás és az informatika alapjait a 6 és 16 év közötti iskolások. A program célja, hogy izgalmas feladatok során sokrétű tudással és képességekkel vértezzék fel magukat a gyerekek. A LeasePlan által adományozott 10 számítógép még több gyerek számára teszi lehetővé, hogy olyan tudás birtokában legyenek, amelyet sokrétűen alkalmazhatnak a jövőben.

 

„Ezzel a felajánlással még több gyerek részére biztosíthatunk helyet nyári táboraink során, megadva az esélyt egy használható, biztos tudás elsajátítására. Emellett szakmai rendezvényeinken informatikai vezetők számára kínálunk olyan programokat, amelyek az új technológiák megismertetése mellett az informatikai irányítási tevékenység eredményességének fejlesztését célozzák. Kiemelt hangsúlyt fektetünk az utánpótlás nevelésre, ezért úgy döntöttünk, hogy a hazai felsőoktatás képviselői között kiosztjuk az „Év informatikai oktatója” díjat. 2016-ban meghirdettünk egy pályázatot középiskolai oktatói közösségek részére, ahol azt értékeltük, hogy a tanárok hogyan építik be a mai kor digitális eszközeit (okos telefonok, táblagépek, internetes oktatóanyagok stb.) használatát a mindennapi oktatásba. A pályázat eredményeként az évzáró ünnepségünk keretén belül adtuk át az „Év digitális oktatói munkaközössége” díjat.” – mondta Fainné Lacsny Éva, a VISZ képviseletében.

 

„Kulcsfontosságú számunkra a jövő generációja, hiszen ők vihetik tovább a számunkra fontos értékeket. Úgy gondoljuk, hogy a fiatalok támogatásának legjobb módja, hogy értékes és hasznos tudást nyújtsunk számunkra. Mivel az informatika átszövi mindennapjainkat, elengedhetetlen ennek ismerete, és alapjait érdemes már gyerekkorban elsajátítani. Büszkék vagyunk rá, hogy olyan helyre kerülnek ezek a számítógépek, ahol érdeklődő gyerekek örömteli módon tehetnek szert lényegi tudásra. A táborok lehetőséget nyújtanak arra, hogy felhívjuk a szülők és a társdalom figyelmét az IT fontosságára és jó lehetőség megismerkedni vele. Három évvel ezelőtt volt már hasonló kezdeményezésünk: a Bagázs Közhasznú Alapítványnak adtunk számunkra szükségtelenné vált gépeket, akik a bagi hátrányos helyzetű fiatalokat támogatják és tanítják. A bagi roma kisebbség közösségi házában használták fel őket. Gyerekek internetezhetnek rajtuk, illetve kapnak informatikai oktatást. Látva az adományok hasznosságát, ismét segíteni akartunk, amint lehetőségünk nyílt rá.” – hangsúlyozta Behán László, a LeasePlan IT igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...