- Hirdetés -

Százharmincötezer euró vár a startupokra

|

- Hirdetés -

Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) által életre hívott és támogatott EIT Health három, összesen 135000 euró díjazású startup versenyt írt ki, melyre várja egészségügyi újításokkal foglalkozó startupok, kis- és középvállalkozások jelentkezését. Az InnoStars Awards; a European Health Catapult tréning és verseny program, valamint a HeadStart Funding segíti az egészségügy területén újító ötlettel rendelkező csapatok termékeit vagy szolgáltatásait piacképes megoldásokká fejleszteni. Az EIT Health akcelerátor és tréning programjai támogatják az innovatív ötletek üzleti vállalkozássá alakulását, segítenek az üzletfejlesztésben, a külföldi piacok meghódításában Európa vezető egészségügyi és gyógyszeripari vállalatainak, élettudományokat oktató egyetemeinek és kutató intézeteinek kiemelkedő innovatív potenciáljára és piacismeretére támaszkodva.

Az április 27-én záruló European Health Catapult tréning és verseny, startupok és spinoffok, valamint a medtech, biotech és digitális egészségügy területén dolgozó mikro- és kisvállalkozások számára indít programokat. Az EIT Health hozzáférést biztosít nemzetközi befektetői kapcsolataihoz, valamint tárgyalástechnikai tréningeket, projekt prezentációs készség-fejlesztő képzéseket nyújt, továbbá támogatja a résztvevők üzleti terveinek továbbfejlesztését. A legjobb 15 vállalkozás részt vehet egy 2 napos bootcamp tréningen, hogy továbbfejlessze vállalkozási ismereteit és megtanulja sikeresen prezentálni projektjét, a legjobb 9 regionális döntős pedig 35000 euró vissza nem térítendő támogatásban részesül. A novemberi döntősök nyereménye az, hogy kijuthatnak az EIT Health londoni csúcstalálkozójára, ahol a három dobogós kategória győztes 20, 15 és 10 ezer eurós támogatást kap.

HeadStart Funding, melyre szintén április 27-ig lehet jelentkezni az egészséges életmód, aktív időskor és az egészségügyi ellátás javítására irányuló tevékenységet végző korai fázisban lévő kis- és középvállalkozások számára kiírt verseny. A program támogatásával felgyorsítható az innovatív termék, vagy szolgáltatás piacra lépése, valamint hitelesíthetők a termékek a leendő felhasználók, vásárlók, támogatók és partnerek körében, továbbá növelhető a befektetői tőke bevonás lehetősége.

Az InnoStars Awards verseny május 15-ig várja azon – prototípussal vagy MVP-vel (minimum viable product) már rendelkező – egészségügyi és IT projektek, startup vállalkozások és spinoffok jelentkezését, amelyek új, innovatív termékkel vagy szolgáltatással szeretnének megjelenni a piacon. A sikeres pályázók mentor programokon és tréningeken vehetnek részt, 8000 euro vissza nem térítendő támogatást kapnak üzletfejlesztésre, termék validálásra, üzleti terv írásra, és arra, hogy valódi vállalkozási tapasztalatot szerezzenek miközben bemutatják projektjüket a téma szakértőinek. A három legsikeresebben prezentáló csapat 60000 eurót nyer prototípusának továbbfejlesztésére.

A 8 hetes Smart Ageing Bootcamp olyan tréning program, melynek során a résztvevők validálhatják időseknek, vagy 50 év felettieknek szánt terméküket, vagy szolgáltatásukat Európában. A digitális egészségügy, gyógyászati technológia, biotechnológia terén fejlesztett megoldásoknak segíteniük kell a krónikus betegségek kezelését, vagy a személyes részvételt az egészség önmenedzselésében, vagy funkcióvesztésből adódó problémákat, vagy az egészséges életvitel fenntartását. A tréning során több mint 500 találkozó jön létre befektetőkkel, ügyfelekkel és startupokkal.

A Venture Lab egy négy hónapos budapesti akcelerátor program inkubációs fázis előtt, inkubációs, vagy korai fázisban lévő projektek, vagy ötlet szinten lévő csapatok számára, továbbá kis- és középvállalatoknak a biotechnológia, a gyógyászati technológia, az e-egészségügy, az élettudományok és az egészségügyi szektor területén. A tréning célja a csapatok és az egyének üzleti képességeinek fejlesztése, kutatási tréningek biztosítása és az üzleti lehetőségek fejlesztésére irányuló oktatás.

A Go2China a kínai piacra lépni szándékozó, érett startupoknak szóló program, mely közelebb hozza a vállalkozásokat a kockázati tőke befektetőkhöz, az üzleti döntéshozókhoz, és a shenzeni kormányzat képviselőihez, valamint a kínai piachoz szükséges speciális ismereteket nyújt. A programra a jelentkezési határidő május 14.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA