- Hirdetés -

Százmilliós adomány a Tescótól

|

- Hirdetés -

93 tonna élelmiszer-adomány gyűlt össze a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a múlt hétvégén a Tesco áruházakban, melyben ismert színészek is részt vettek. A november 18. és 20. között zajló kampányhoz a Tesco immár 13. alkalommal csatlakozott, hogy vásárlói segítségével támogatást nyújtson a rászorulóknak az ünnepi időszakban. Az áruházlánc ebben az évben is az adományozott élelmiszerek értékének 20 százalékával egészíti ki a jótékony célú felajánlásokat.

Idén is rendkívül sikeres volt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hétvégi karácsonyi élelmiszergyűjtő-akciója, amelyhez az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően a Tesco is csatlakozott. A vásárlók november 18. és 20. között országszerte 152 Tesco áruházban ajánlhattak fel tartós élelmiszert adományként. Így többek között rizs, hús- és készételkonzervek, szószok és mártások, keksz, csokoládé, bébiétel, tészta, tartós tej, kávé és édesség gyűlt össze a nélkülözők javára összesen 93 tonna mennyiségben. A legaktívabbak a budapesti Váci úti hipermarket vásárlói voltak, ahol a gyűjtést Kováts Kriszta, Pokorny Lia és Fehér Tibor színművészek is segítették. Az adományozók itt összesen 3114 kilogramm élelmiszerrel járultak hozzá a teljes mennyiséghez. Ugyanakkor a kisebb áruházak vásárlói is kiemelkedően adakozók voltak, hiszen az áruház méretéhez viszonyítva négy hipermarket (Esztergom, Ajka, Szombathely, Eger) vásárlói ajánlották fel a legtöbb adományt.

„A Magyar Élelmiszerbank Egyesület stratégiai partnereként természetes volt számunkra, hogy 2022-ben is csatlakozunk a karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampányhoz. Örömmel tölt el, hogy vásárlóink a mindenkit érintő infláció ellenére is szívükön viselik a rászorulók sorsát, és hozzájárultak a nehéz helyzetben élők ünnepi hangulatának megteremtéséhez. Aki esetleg lemaradt a hétvégi eseményről, az is részt vehet még a jótékonysági akcióban, november 30-ig ugyanis lehetőség van online adományozásra a Tesco Otthonról felületén, ahol négy különböző méretű és értékű adománycsomag érhető el 1000, 2000, 3000 és 5000 forint értékben” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

„Köszönjük mindenkinek, aki akár csak egy üveg lekvárral vagy egy doboz teával segített szebbé és boldogabbá tenni a nehéz sorsú emberek karácsonyát. Rendkívül hálásak vagyunk az önkénteseknek is, akik megszervezték és sikeressé tették a kezdeményezést. Az ő munkájuknak is köszönhetően több mint 111 millió forint értékű termékadomány gyűlt össze a Tesco áruházakban, amit az áruházlánc plusz 22,5 millió forint támogatással egészít ki, további hatalmas segítséget nyújtva egész éves munkánkhoz. Az összegyűjtött élelmiszereket főként időseknek, nagycsaládosoknak, családsegítő szolgálatok és gyermekotthonok ellátottjainak, fogyatékkal élő embereknek, hajléktalanoknak és az ország legelmaradottabb településein lakóknak juttatjuk majd el az ünnepeket megelőző időszakban, illetve a leghidegebb januári hetekben” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -