- Hirdetés -

Szegeden újított a DIGI

|

- Hirdetés -

Augusztus közepétől a DIGI szegedi ügyfelei maradéktalanul élvezhetik otthonaikban a csúcstechnológiás optikai rendszer nyújtotta előnyöket, mivel a korábbi Invitel előfizetők csatlakozhatnak a DIGI hálózatához, azaz – ahol a technológia ezt lehetővé teszi – a DIGI magas színvonalú szolgáltatásaihoz. Az újonnan csatlakozó DIGI háztartások számára elérhető lesz a szolgáltatások teljes spektruma, ideértve az 1GB/s letöltési sebességet, változatos TV csatornákat és a DIGIMobil használatát is.

A korábbi évek során a DIGI hálózatfejlesztési tevékenysége eredményeként Magyarország legsűrűbben lakott települései technológiai szempontból alkalmasakká váltak, hogy a DIGI saját optikai rendszeréhez tudjanak csatlakozni. Ennek köszönhetően a felhasználók zavartalanul élvezhetik a minőségi televízió, internet és vezetékes telefon szolgáltatásokat, rendkívül kedvező áron. A vállalat augusztus közepétől a korábbi Invitel ügyfelek számára lehetőséget biztosít, hogy előfizetőként csatlakozzanak a DIGI száloptikai hálózatához, optikai kábellel az otthonukig (FTTH). Így a vállalat még több szegedi háztartás számára kínálhat teljes körű szolgáltatást, beleértve az 1000MB/s sebességű internet hozzáférést és a mobiltelefon szolgáltatást.

Az elmúlt 10 évben a DIGI jelentős beruházásokat hajtott végre a Dél-Alföld regionális fővárosában, Szegeden, amely megannyi izgalmas kulturális eseménynek ad otthont, például a Borfesztiválnak, a méltán ismert és népszerű Szegedi Szabadtéri Játékoknak, vagy a legrégebb óta megrendezésre kerülő hazai fesztiváleseménynek, a Szegedi Ifjúsági Napoknak. Csakúgy, mint több más hazai nagyvárosban, a DIGI Szegeden is megvásárolta az egyik helyi szolgáltatót 2010-ben, s ezzel komolyabb technológiai fejlesztések sora vette kezdetét a lakóterületeken.

A kiváló ár-érték arányú vezetékes és internet szolgáltatások kezdeti, bevezető szakaszát hamar felváltotta a magasabb színvonalú technológiát képviselő optikai hálózat létrehozása. Az optikai rendszer kiépítése először a sűrűn lakott területeken történt meg, mely során a kábeleket első lépésként az épületekbe, lakótelepekre vezették be, ahonnan azokat a későbbiekben közvetlenül az előfizetők otthonaiba telepítették. Így létesült hálózat a Polgármesteri Hivatal épületében, a Központi Könyvtárban, de az évente 90 ezer látogatót számláló Szegedi Ifjúsági Napok rendezvényeihez is ezen a hálózaton futnak az elektronikus szolgáltatások. A száloptika lakásonkénti telepítésével biztosított a gyorsabb, szélessávú internet elérés kiváló minőségben, a technológiai beruházások révén pedig az FTTH Szeged-szerte elérhetővé válik lakossági és üzleti célokra egyaránt.

A korábbi Invitel szolgáltatást használók technológiai és előfizetői becsatornázásának legnagyobb előnye, hogy az ügyfelek ezentúl ugyanolyan magas minőségben élvezhetik a szolgáltatásokat, kiváló ár-érték arányban, mint a DIGI már meglévő előfizetői. A szegedi infrastruktúra fejlesztés következő lépéseként a DIGI megszünteti a rézkábeles hálózati elérést, amely ugyan kis százalékban, de még jelen van az előfizetők otthonaiban, és amely nem feltétlenül garantálja a gyors, zavartalan, kiváló minőségű szélessávú internet szolgáltatást.

A DIGI telekommunikációs portfólióját tekintve 2019 májusában jelentős bővítés történt: ekkor indult útjára a 06 50-es hívószámú DIGIMobil szolgáltatás. Szegeden a lakott területeken közel teljes a lefedettség, ennek köszönhetően az új DIGI előfizetők már felfedezhetik, tesztelhetik a DIGIMobil nyújtotta előnyöket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA