- Hirdetés -

Szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt.

|

Széleskörű országos szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. jótékony célú Nagykarácsony sorsjegyei kibocsátásával egy időben a fogyatékossággal élők integrációjának támogatására. Az év végi kampány személyes, inspiráló történeteken keresztül mutatja be a befogadás történeteit, és csatlakozásra hív a mindennapokban egy aktív, cselekvő közösségbe.

A Szerencsejáték Zrt. közel húsz éve működteti a kizárólag megváltozott munkaképességű munkavállalókat foglalkoztató sorsjegy-értékesítő hálózatát, amely 180 főt foglalkoztat. A nemzeti lottótársaság 2015 decemberében csatlakozott az Európai Lottótársaságok Szövetsége (EL) és az Európai Fogyatékosügyi Fórum (EDF) együttműködési megállapodásához, hogy meghatározza feladatait a fogyatékosságügy támogatásának területein. Megfelelve a vállalásoknak az elmúlt években fokozatosan növelte aktivitásait a területen, elsősorban az ún. befogadó játszótér építési program elindításával, ahol ép és fogyatékossággal élő gyermekek közösen játszhatnak.

„A Szerencsejáték Zrt.-nél hármas egységben kezeljük a fogyatékossággal élők integrációjának ügyét” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója hozzátette: „Azt valljuk, hogy állami vállalatként nagyobb felelősséget kell vállalnunk a társadalmi befogadás megteremtésében. Egyrészt megváltozott munkaképességűek széleskörű foglalkoztatása és a vállalati jógyakorlatok bemutatása révén, másrészt fogyatékossággal élő játékosaink magas színvonalú kiszolgálása területén. Illetve a széleskörű társadalmi befogadás támogatásával nagyméretű programjaink fejlesztésével és a hozzá kapcsolódó kommunikációs aktivitással, amelyet a most elindított kommunikációnk is támogat. Itt nem állunk meg, a kampány további, egymásra épülő programok indítását is jelenti hosszú távon a három említett területen.”

A kampány főszereplői többek között Illés Fanni paralimpikon és Barabás Lőrincz trombitaművész, aki a reklámfilm-zeneszerzésben is közreműködött.

A korábbi évek gyakorlatát folytatva a Szerencsejáték Zrt. az idei évben is elérhetővé tette játékosai számára limitált kiadású karácsonyi sorsjegyeit, a legújabb termékek értékesítése november 5-tól vette kezdetét. Az idei Kiskarácsony sorsjegy 5 különböző grafikai kivitellel jelenik meg. A kiskönyvet idéző Nagykarácsony sorsjeggyel pedig ismét bárki hozzájárulhat további befogadó játszóterek megépítéséhez. A Szerencsejáték Zrt. 2017 óta fordítja a Nagykarácsony sorsjegy bevételeinek egy részét befogadó játszóterek tervezésére és létrehozására, az országos kezdeményezés révén 2022 év végéig összesen 23 befogadó játszóteret adnak át Budapesten és vidéken.

A Tarts velünk! kampány alappillére egy külön erre a célra létrehozott, az ügyet ténylegesen bemutató, szemlélet formáló és integrációt elősegítő tematikus microsite. Az akadálymentes (AAA) felület három témakörben (közösség, hétköznapi hősök, követendő példák), folyamatosan frissülő szöveges és videós tartalmakkal mutatja be az ismert és kevésbé ismert érintettek inspiráló életútjait, valamint azokat a pozitív nagyvállalati példákat, amelyek bárki számára igazodási pontok lehetnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...