- Hirdetés -

Szépen búcsúzott a Sztárban sztár

|

A TV2 vasárnap esti műsora volt a hét legnézettebbje a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is. Az RTL Klub nyerte a hetet, náluk az Apatigris kicsit magára talált és egy filmmel megszorongatták a Dancing with the Stars-t, viszont Friderikusz Sándor műsora tovább gyengült.

Kicsit nőtt a különbség az elmúlt héten a két vezető kereskedelmi csatorna között. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 0,7 százalékponttal, 14,9 százalékra növelte a közönségarányát. A TV2 pedig 0,1 százalékpontos növekedés után 12 százalékkal zárta a hetet. Megmaradt a hétköznap-hétvége közötti különbség, azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub, a szombatot és a vasárnapot a TV2 nyerte. Az jelentett csak változást, hogy szombaton a korábbinál kisebb volt a TV2 előnye.

Mindez szám szerint azt jelentette, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 15,5 százalékos, a TV2 9,9 százalékos közönségarányt ért el. A szombat estét a TV2 14,4 százalékos közönségaránnyal nyerte és 13,8 százalékkal követte őket az RTL Klub. Vasárnap a TV2 19 százalékos share-t hozott össze, az RTL Klub erejéből pedig 13,8 százalékra futotta.

Csoportszinten az RTL Magyarország 28,1 százalékos, a TV2 Csoport pedig 25 százalékos közönségarányt produkált. A nemzetközi csatornaportfóliók versenyét a ViacomCBS nyerte 5,5 százalékkal, utánuk az AMC következett 4,6 százalékkal, majd a Sony 4,4 százalékkal.

45. hét / 44. hét / 43. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 14,2% / 13,3%
TV2 – 12% / 11,9% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (45. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,1% (8,6%)
Híradó – 18,5% (18,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (16,4%)
Drága örökösök – 17,5% (17,3%)
Házasodna a gazda – 15,3% (16,1%)
Barátok közt ismétlés – 6,2% (6,1%)

TV2
A bosszú csapdájában – 9,6%
Tények – 14,6% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (11,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,3% (11,4%)
Bezár a bazár – 9,1% (8,9%)
Újratervezés – 7,1% (7,6%)

A hétköznapok különösebb érdekességet nem tartogattak. Az RTL Klubon a Drága örökösök továbbra is erős nézettséget szállított. Egész jól teljesített a Házasodna a gazda is, még úgy is, hogy a korábbi heti eredményükhöz képest egy kicsit rontottak. Viszont az RTL Moston ismét messze a legnézettebb tartalom volt a Házasodna a gazda. A TV2-n a Bezár a bazár és az Újratervezés nem nagyon kapott erőre, a Mintaapák viszont lassanként erősödik: a korábbi heti 171 ezer nézős átlagukat 190 ezerre növelték a 18-49 éveseknél.

Szombaton a TV2-n a Dancing with the Stars 250 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból 15,8 százalékos közönségarány mellett. Ez egy kicsit rosszabb eredmény, mint a 44. héten (279 ezer néző és 18,9 százalékos közönségarány).

Az RTL Klubon az Apatigris ugyan nem nyerte a sávját, de némileg megcombosodott, ugyanis 194 ezres nézettség mellett 12 százalékos share-t produkált. Egy héttel korábban ez 133 ezer néző és 8,5 százalékos közönségarány volt. Ami érdekes, hogy az RTL Klubon futó Meg – Az őscápa című film egész pariban volt a TV2 táncos műsorával, a film ugyanis 227 ezres nézettséget és 14,9 százalékos közönségarányt ért el.

Vasárnap a Sztárban sztár nagyon szép nézőszámot produkált, a 18-49 évesek köréből 354 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Egy héttel korábban ez 312 ezer volt. Az RTL Klubon az Álarcos énekes 342 ezres nézőszámot ért el (korábbi héten ez 361 ezer volt). Az Életünk története pedig 132 ezres nézettséggel futott, miközben az első adás még 170 ezer nézőt vonzott.

A műsorok közül a hetet a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Sztárban sztár évadzáró adása nyerte. Utóbbi célcsoportnál még a lélektani egymilliós nézőszámot is megugrották. Az RTL Klub legnézettebb tartalma az Álarcos énekes volt, szintén a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is, utóbbinál 859 ezres nézettséget hoztak össze.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...