- Hirdetés -

Szeptemberben indul az M4 Sport+

|

- Hirdetés -

Szombaton lesz öt éve, hogy elindult a közszolgálati sportcsatorna, az M4 Sport, amely ősztől új csatornával szolgálja ki a nézőket.

Az MTVA sajtóosztályának tájékoztatása szerint öt éve több célt is kitűzött maga elé csatorna, amely magyar sikerek mellett – ezzel növelve a nemzeti identitást – a látvány- és olimpiai sportokat kívánta megmutatni, hogy ezáltal minél többen kapjanak hozzájuk kedvet és kezdjenek el sportolni. Ezen kívül olyan prémiumesemények színesítik a palettát, mint a labdarúgó világ- és Európa-bajnokság, a Bajnokok Ligája, vagy a Forma-1 – így megadva az esélyt, hogy mindenki láthassa a világsztárokat.

Székely Dávid csatornaigazgató kifejtette, hogy a labdarúgó NB I-ből a következő idényben is péntekenként egy, szombatonként három, vasárnaponként pedig két mérkőzést közvetítenek élőben, szeptembertől pedig beindulnak majd többek között a kézilabda- és jégkorongmérkőzések is.

Éppen ezért az ötödik születésnap egy mérföldkő a közszolgálati sportcsatorna történetében, ugyanis szeptember 12-től bővül az M4 Sport kínálata: minden szombaton és vasárnap 14 és 22 óra között a közmédia nemzetközi csatornáján, a Duna Worldön jelentkezik az M4 Sport+, ezzel még jobban kiszolgálva a szurkolókat és a sport iránt érdeklődőket határon innen és túl.

“Izgatottan várjuk a következő időszakot, hiszen a sport az életünk. Az első öt év sem volt unalmas, ám a nemzetközi sportnaptár átszervezése, és az idő közben sikeresen megszerzett közvetítési jogok miatt a következő öt is eseménydúsnak ígérkezik, még több lehetőséget rejtve magában. Ezen a hétvégén a Forma-1-es Magyar Nagydíjat közvetítjük, hamarosan újraindul a futballélet az NB II-vel, a Bajnokok Ligájával majd az NB I-gyel. Idén is nálunk láthatják a nézők a Kékszalagot és a Tour de Hongrie-t, ami tévés szempontból óriási kihívás, akárcsak a Budapesten sorra kerülő európai Szuperkupa-mérkőzés. Nagyszerű időszak lesz, immáron két csatornán, és nem titok, hogy folyamatosan dolgozunk egy felhasználóbarát, internetes médialejátszón is, hogy a digitális tartalomszolgáltatásban is lehető legjobban kiszolgáljuk nézőinket” – foglalta össze a terveket Székely Dávid.

Érdemes továbbra is az M4 Sporttal és az M4 Sport+-szal tartani, ugyanis amennyiben megrendezik a tervezett sporteseményeket, úgy a hazai látványsportok bajnoki és kupaküzdelmei mellett 2021-ben többek között a labdarúgó Eb-t, a nyári olimpiát, a két felnőtt kézilabda-világbajnokságot és a hazai vizes Európa-bajnokságot is a közmédia közvetíti.

“Óriási büszkeséggel tölt el bennünket, hogy az elmúlt öt évben a hazai sportcsatornák között messze az M4 Sport volt a legnépszerűbb. Célunk, hogy még több magyar sporteseményt, a magyar sportvilág még nagyobb szeletét meg tudjuk megmutatni, ezért ősztől bővítjük a közmédia kínálatát és elindítjuk az M4 Sport+ nevű csatornánkat. Eddig is fontos feladatunk volt a magyar sport – határon innen és túl – támogatása, az új csatornával ez még jobban kiteljesedik” – mondta Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója.

(MTI)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...