- Hirdetés -

Szeptemberben is pörgött a BMW

|

Szeptemberben a BMW 4,8 százalékkal, a MINI 2,9 százalékkal, a Rolls-Royce 38,5 százalékkal, a BMW Motorrad pedig 12,1 százalékkal több járművet adott el, mint egy évvel korábban.

2019 januárja és szeptembere között a BMW Group világszerte 1 866 198 darab új autót értékesített, amely egész éves viszonylatban 1,7 százalékos növekedésnek felel meg. A szeptemberi hónap ebből összesen 248 684 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellel vette ki a részét, amely a 2018-as év kilencedik havi mutatójához képest 4,6 százalékos fejlődés.

„Az új BMW 7-es sorozat, az első BMW X7, az új BMW 8-as Coupé és a BMW 8-as Cabrio sikeres piaci bevezetése után szeptemberben a BMW 8-as Gran Coupé is megérkezett a márkakereskedésekbe. Intenzív modellpaletta-bővítési intézkedéseinkkel még tovább erősítjük pozíciónkat a kiváltképp nyereséges luxusszegmensben” – mondta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „A piacon ráadásul mindegyik versenytársunknál szélesebb hálózatról tölthető portfólióval vagyunk jelen. Az immár hatéves BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt továbbra is extrém jól teljesít, így a következő években is hálózatról tölthető modellpalettánk részese marad. Az idei év végén második tisztán elektromos meghajtású modellünk, a MINI Cooper SE is megérkezik az utakra” – tette hozzá Pieter Nota.

A BMW márka az idei esztendő első háromnegyed évében világszerte 1 601 397 darab új autót értékesített, amelyből a szeptemberi hónap 210 427 darabbal vette ki a részét. A január és szeptember közötti időszakra vetített eredmény 2,2 százalékkal szárnyalja túl a 2018 hasonló időszakában regisztrált értéket, mialatt a szeptember önmagában 4,8 százalékkal múlta felül a globális értékesítési hálózat egy évvel korábbi teljesítményét. Éves viszonylatban a BMW X3 és a BMW X4 is kétszámjegyű eladási fejlődést ért el: amíg előbbit a 2018 első kilenc hónapjában produkált értékesítési mutatóhoz képest idén 74,0 százalékkal többen, addig utóbbit 43,4 százalékkal többen rendelték meg a BMW márkakereskedéseiben. A hat hónapja piacon lévő BMW X7 luxusterepjáróból a bajor prémiumgyártó ügyfelei már világszerte 25 125 darabot vásároltak.

Idén szeptemberben a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettája 10,1 százalékkal növelte eladásait egy évvel korábbi teljesítményéhez képest, amely részben az új BMW 330e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 43 gramm / km) piaci bevezetésének köszönhető. A müncheni központú vállalatcsoport világszerte értékesített 16 035 darab hálózatról tölthető modelljéből a BMW i divízió eladásai szeptemberben 4 148 darabot tettek ki, amely az egy évvel korábbi számok tükrében 23,9 százalékos növekedésnek felel meg. A MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 – 2,1 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,5 – 13,9 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 – 47 gramm / km) a 2019 januárja és szeptembere között eltelt kilenc hónapban 35,9 százalékos értékesítési fejlődést ért el, amely mentén a modell 11 996 darab eladott példánnyal zárta az idei esztendő első háromnegyed évét. A BMW Group célja, hogy 2021 végére egymillió darab hálózatról tölthető modellje guruljon a világ útjain, amely alatt a BMW és a MINI tisztán elektromos meghajtású, illetve plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt gépkocsijaival már az idei év végén át tervezi lépni a félmilliós értéket. 2023-ra a vállalatcsoport huszonöt tagúra bővíti fel hálózatról tölthető modellpalettáját, amelynek több mind 50 százaléka zéró emisszió mentén váltja majd valóra a vezetés színtiszta élményét.

A MINI márka 2,9 százalékkal múlta felül az idei év kilencedik hónapjában a tavalyi szeptember teljesítményét. A 37 786 darab új autóval 261 024 darabra nőtt a brit prémiumgyártó egész évben eladott modelljeinek száma, amely a rendkívüli kiélezett piaci versenykörülmények közepette és a MINI nyereséges értékesítés-fejlesztési stratégiája mentén mindössze 1,8 százalékkal marad el az előző esztendő első háromnegyed évét záró értékesítési mutatótól. A rendkívül erős szeptemberi teljesítményhez nagymértékben hozzájárult a márka osztatlan népszerűségnek örvendő egyénisége: a sokoldalú MINI Countryman mintegy 20 százalékkal növelte értékesítési eredményét az előző év kilencedik hónapjához képest.

A Rolls-Royce Motor Cars világszerte 3 777 darab vadonatúj luxusautót adott át ügyfeleinek a január és szeptember között eltelt kilenc hónapban, amely éves viszonylatban 42,0 százalékos gyarapodást jelent. Az értékesítési növekedés a brit luxusautó-gyártó összes piacán megfigyelhető, a fejedelmi portfólió tagjai iránt mutatkozó ügyfélkereslet pedig töretlen. A Rolls-Royce Wraith – és kiváltképp a Black Badge modellváltozat – kimagaslóan teljesített az elmúlt időszakban. A Rolls-Royce Cullinan luxusterepjárót továbbra is kivételesen intenzív népszerűség övezi: a modellre tömegével érkeznek a megrendelések, amelyek már most telítették a gyártó 2020 első negyedéves termelési naptárát. A Rolls-Royce hasonlóan erős évzárást irányoz elő a 2019-es esztendő utolsó negyedévére.

A BMW Motorrad tovább folytatja stabil értékesítési növekedését, amellyel képes megismételni a tavalyi év kimagaslóan eredményes értékesítés-fejlődési teljesítményét. 2019 első háromnegyed évében a BMW Group kétkerekű divíziója világszerte 136 932 darab új robogót és motorkerékpárt értékesített, amely 8,0 százalékos abszolút gyarapodás. A szeptember ebből 15 834 példánnyal vette ki a részét, amely az előző év kilencedik havi mutatójának tükrében 12,1 százalékos javulás.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A BMW Group idén szeptemberben mindhárom főbb piacán értékesítési növekedést könyvelhetett el, a fejlődés mértéke Európában 4,4 százalék, a tengerentúlon 4,0 százalék, Kínában pedig 5,8 százalék. Kínában a vállalatcsoport négykerekűivel most először lépte át már szeptemberben a félmilliós értékesítési darabszámot. A BMW X modellcsalád és az új BMW 3-as limuzin kimagasló sikerének köszönhetően a BMW márka az Egyesült Államokban 6,0 százalékkal több autót adott el idén szeptemberben, mint egy évvel korábban. Németországban eközben éppen zajlik a prémium kompakt szegmensben kínált modellek generációváltása, emiatt a bajor prémiumgyártó 24 445 darab új autót értékesített a hazai piacon, amely 15,0 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Éves viszonylatban azonban a BMW Group 3,6 százalékkal meghaladja a 2018 első negyedévében Németországban értékesített modellek számát: idén január és szeptember között a müncheni központú vállalatcsoport országszerte 240 009 darab új autót adott át ügyfeleinek.

A BMW Group a rendkívül kiélezett piaci verseny és a gazdasági nehézségek ellenére is enyhe mértékű, ám pozitív értékesítési növekedést vár a 2019-es évtől. A vállalatcsoport mindeközben tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...