- Hirdetés -

Szeptemberben is pörgött a BMW

|

- Hirdetés -

Szeptemberben a BMW 4,8 százalékkal, a MINI 2,9 százalékkal, a Rolls-Royce 38,5 százalékkal, a BMW Motorrad pedig 12,1 százalékkal több járművet adott el, mint egy évvel korábban.

2019 januárja és szeptembere között a BMW Group világszerte 1 866 198 darab új autót értékesített, amely egész éves viszonylatban 1,7 százalékos növekedésnek felel meg. A szeptemberi hónap ebből összesen 248 684 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellel vette ki a részét, amely a 2018-as év kilencedik havi mutatójához képest 4,6 százalékos fejlődés.

„Az új BMW 7-es sorozat, az első BMW X7, az új BMW 8-as Coupé és a BMW 8-as Cabrio sikeres piaci bevezetése után szeptemberben a BMW 8-as Gran Coupé is megérkezett a márkakereskedésekbe. Intenzív modellpaletta-bővítési intézkedéseinkkel még tovább erősítjük pozíciónkat a kiváltképp nyereséges luxusszegmensben” – mondta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „A piacon ráadásul mindegyik versenytársunknál szélesebb hálózatról tölthető portfólióval vagyunk jelen. Az immár hatéves BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt továbbra is extrém jól teljesít, így a következő években is hálózatról tölthető modellpalettánk részese marad. Az idei év végén második tisztán elektromos meghajtású modellünk, a MINI Cooper SE is megérkezik az utakra” – tette hozzá Pieter Nota.

A BMW márka az idei esztendő első háromnegyed évében világszerte 1 601 397 darab új autót értékesített, amelyből a szeptemberi hónap 210 427 darabbal vette ki a részét. A január és szeptember közötti időszakra vetített eredmény 2,2 százalékkal szárnyalja túl a 2018 hasonló időszakában regisztrált értéket, mialatt a szeptember önmagában 4,8 százalékkal múlta felül a globális értékesítési hálózat egy évvel korábbi teljesítményét. Éves viszonylatban a BMW X3 és a BMW X4 is kétszámjegyű eladási fejlődést ért el: amíg előbbit a 2018 első kilenc hónapjában produkált értékesítési mutatóhoz képest idén 74,0 százalékkal többen, addig utóbbit 43,4 százalékkal többen rendelték meg a BMW márkakereskedéseiben. A hat hónapja piacon lévő BMW X7 luxusterepjáróból a bajor prémiumgyártó ügyfelei már világszerte 25 125 darabot vásároltak.

Idén szeptemberben a BMW Group hálózatról tölthető modellpalettája 10,1 százalékkal növelte eladásait egy évvel korábbi teljesítményéhez képest, amely részben az új BMW 330e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 43 gramm / km) piaci bevezetésének köszönhető. A müncheni központú vállalatcsoport világszerte értékesített 16 035 darab hálózatról tölthető modelljéből a BMW i divízió eladásai szeptemberben 4 148 darabot tettek ki, amely az egy évvel korábbi számok tükrében 23,9 százalékos növekedésnek felel meg. A MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hibrid modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 – 2,1 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,5 – 13,9 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 – 47 gramm / km) a 2019 januárja és szeptembere között eltelt kilenc hónapban 35,9 százalékos értékesítési fejlődést ért el, amely mentén a modell 11 996 darab eladott példánnyal zárta az idei esztendő első háromnegyed évét. A BMW Group célja, hogy 2021 végére egymillió darab hálózatról tölthető modellje guruljon a világ útjain, amely alatt a BMW és a MINI tisztán elektromos meghajtású, illetve plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt gépkocsijaival már az idei év végén át tervezi lépni a félmilliós értéket. 2023-ra a vállalatcsoport huszonöt tagúra bővíti fel hálózatról tölthető modellpalettáját, amelynek több mind 50 százaléka zéró emisszió mentén váltja majd valóra a vezetés színtiszta élményét.

A MINI márka 2,9 százalékkal múlta felül az idei év kilencedik hónapjában a tavalyi szeptember teljesítményét. A 37 786 darab új autóval 261 024 darabra nőtt a brit prémiumgyártó egész évben eladott modelljeinek száma, amely a rendkívüli kiélezett piaci versenykörülmények közepette és a MINI nyereséges értékesítés-fejlesztési stratégiája mentén mindössze 1,8 százalékkal marad el az előző esztendő első háromnegyed évét záró értékesítési mutatótól. A rendkívül erős szeptemberi teljesítményhez nagymértékben hozzájárult a márka osztatlan népszerűségnek örvendő egyénisége: a sokoldalú MINI Countryman mintegy 20 százalékkal növelte értékesítési eredményét az előző év kilencedik hónapjához képest.

A Rolls-Royce Motor Cars világszerte 3 777 darab vadonatúj luxusautót adott át ügyfeleinek a január és szeptember között eltelt kilenc hónapban, amely éves viszonylatban 42,0 százalékos gyarapodást jelent. Az értékesítési növekedés a brit luxusautó-gyártó összes piacán megfigyelhető, a fejedelmi portfólió tagjai iránt mutatkozó ügyfélkereslet pedig töretlen. A Rolls-Royce Wraith – és kiváltképp a Black Badge modellváltozat – kimagaslóan teljesített az elmúlt időszakban. A Rolls-Royce Cullinan luxusterepjárót továbbra is kivételesen intenzív népszerűség övezi: a modellre tömegével érkeznek a megrendelések, amelyek már most telítették a gyártó 2020 első negyedéves termelési naptárát. A Rolls-Royce hasonlóan erős évzárást irányoz elő a 2019-es esztendő utolsó negyedévére.

A BMW Motorrad tovább folytatja stabil értékesítési növekedését, amellyel képes megismételni a tavalyi év kimagaslóan eredményes értékesítés-fejlődési teljesítményét. 2019 első háromnegyed évében a BMW Group kétkerekű divíziója világszerte 136 932 darab új robogót és motorkerékpárt értékesített, amely 8,0 százalékos abszolút gyarapodás. A szeptember ebből 15 834 példánnyal vette ki a részét, amely az előző év kilencedik havi mutatójának tükrében 12,1 százalékos javulás.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A BMW Group idén szeptemberben mindhárom főbb piacán értékesítési növekedést könyvelhetett el, a fejlődés mértéke Európában 4,4 százalék, a tengerentúlon 4,0 százalék, Kínában pedig 5,8 százalék. Kínában a vállalatcsoport négykerekűivel most először lépte át már szeptemberben a félmilliós értékesítési darabszámot. A BMW X modellcsalád és az új BMW 3-as limuzin kimagasló sikerének köszönhetően a BMW márka az Egyesült Államokban 6,0 százalékkal több autót adott el idén szeptemberben, mint egy évvel korábban. Németországban eközben éppen zajlik a prémium kompakt szegmensben kínált modellek generációváltása, emiatt a bajor prémiumgyártó 24 445 darab új autót értékesített a hazai piacon, amely 15,0 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Éves viszonylatban azonban a BMW Group 3,6 százalékkal meghaladja a 2018 első negyedévében Németországban értékesített modellek számát: idén január és szeptember között a müncheni központú vállalatcsoport országszerte 240 009 darab új autót adott át ügyfeleinek.

A BMW Group a rendkívül kiélezett piaci verseny és a gazdasági nehézségek ellenére is enyhe mértékű, ám pozitív értékesítési növekedést vár a 2019-es évtől. A vállalatcsoport mindeközben tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA